Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
podnoszenia standardów jakości w obsłudze klienta
rozpoznawania potrzeb klientów, również tych emocjonalnych
budowania relacji z klientami i zdobywania ich lojalności
reguł prowadzenia rozmów z klientami przez telefon, kontaktu mailowego czy na chacie
bycia asertywnym i radzenia sobie z trudnymi i roszczeniowymi klientami
prowadzenia negocjacji i zasad obsługi klienta „face-to-face”
technik perswazji podczas prezentacji oferty i produktów
radzenia sobie ze stresem i wypaleniem w obsłudze klienta
Każdego dnia masz kontakt z klientami? Wysyłasz do nich maile, rozmawiasz telefoniczne lub prowadzisz spotkania? Zastanawiasz się, jak poprawić jakość obsługi i sprawić, aby Twoi klienci chętnie do Ciebie wracali? Zależy Ci na tym, aby lepiej rozumieć ich potrzeby i lepiej prezentować swoją ofertę? Szukasz wskazówek jak radzić sobie z trudnymi i stresującymi sytuacjami na obsłudze klienta? W takim razie ten kurs online jest dla Ciebie!
Profesjonalna obsługa klienta zaczyna się od świadomości, że każda, nawet najdrobniejsza interakcja z klientem, wpływa na postrzeganie Twojej firmy! Niestety, mimo dobrych intencji łatwo tutaj o błędy, które mogą przekreślić dalsze relacje z klientem. Ten kurs pokaże Ci, jak takich sytuacji uniknąć i sprawić, by obsługa klienta była narzędziem do budowania relacji i zwiększania sprzedaży. Dowiesz się z niego, jak zadbać o profesjonalne podejście do obsługi klientów na każdym etapie kontaktu z nimi.
Poznasz techniki komunikacji za pomocą telefonu i e-maila, a także zasady efektywnych spotkań „face to face.” Pokażę Ci, jak zostać mistrzem negocjacji i wykorzystać techniki perswazji, by skuteczniej prezentować swoją ofertę. Przejdziemy też przez radzenie sobie z problematycznymi sytuacjami, jak roszczeniowi czy agresywni klienci. To szkolenie będzie niezastąpioną pomocą dla każdego pracownika działu sprzedaży, obsługi klienta, helpdesku, managera lub właściciela firmy, który takim działem zarządza.
Na początku kursu dowiesz się, które ze standardów obsługi klienta są kluczowe i dlaczego musisz ich bezwzględnie przestrzegać w kontaktach z klientami. Na praktycznych przykładach zobaczysz, jakie korzyści płyną z ich wdrożenia w firmie i jak mogą one wpłynąć na Twoją codzienną pracę. Przekonasz się, jaką rolę odgrywa Twoje nastawienie w pracy z klientem i co możesz zrobić, aby optymalnie je kształtować.
Omówienie standardów obsługi zaczniemy od korespondencji e-mailowej, która w większości firm jest jedną z podstawowych dróg kontaktu z klientem. Poznasz najważniejsze zasady obowiązujące przy wymianie tego typu wiadomości. Nauczysz się prawidłowo budować strukturę maili w zależności od typu odbiorcy lub kwestii, którą będziesz poruszać - oferta, follow-up, rozwiązywanie problemów np. z zamówieniem lub produktem.
Dowiesz się co zrobić, aby nawet tworząc długie wiadomości, nie zamęczyć nimi odbiorcy. Poznasz również najczęstsze błędy popełniane w korespondencji e-mailowej, które mogą negatywnie wpłynąć na postrzeganie Twojej firmy. Pamiętaj, że mail często stanowi jednocześnie wizytówkę Twojej firmy. Zadbaj więc o to, żeby świadczył o niej jak najlepiej.
Zanim przejdziemy do bardziej bezpośrednio kontaktu w obsłudze klienta, czyli rozmów telefonicznych i spotkań face-to-face, poznasz pewne, czasem nieoczywiste aspekty, na które należy zwracać uwagę. Nauczysz się aktywnego słuchania klienta i lepszego rozpoznawania jego potrzeb, również tych niewypowiedzianych i emocjonalnych.
Dowiesz się z jakich zwrotów i technik perswazji korzystać, aby budować dobre relacje z klientem już od pierwszej sekundy. Podpowiem Ci co robić, by zdobyć zaufanie klienta i sprawić, żeby poczuł się zaopiekowany. Poznasz techniki precyzyjnej komunikacji z klientem i stosowania zwrotów, które pomogą Ci budować dobre relacje.
W kolejnych etapach naszego szkolenia online z obsługi klienta pokażę Ci, jak dobrze przygotować się do rozmowy telefonicznej z klientem. Przekonasz się, że duże znaczenie ma nie tylko to, co mówisz, ale także sposób, w jaki to mówisz. Przejdziemy przez kluczowe zasady, których należy się trzymać podczas kontaktu telefonicznego, aby kolokwialnie mówiąc klient nie odłożył słuchawki.
W trakcie kursu dowiesz się też, jak prezentować swoją ofertę, usługi i inne rozwiązania wykorzystując skuteczne techniki perswazji. Nauczysz się zwracać uwagę na szczegóły, które do tej pory mogły być dla ciebie nieistotne, a tak naprawdę mocno wpływają na postrzeganie jakości obsługi klienta. Dzięki temu będziesz potrafił skuteczniej zachęcić klienta do skorzystania z Twojej usługi lub produktu.
Największe możliwości w budowaniu pozytywnego wrażenia i trwałych relacji z klientem dają spotkania z klientem i obsługa twarzą w twarz. W kursie pokażę Ci, jak wywrzeć doskonałe pierwsze wrażenie na kliencie, jak istotna jest mowa ciała w komunikacji i na które jej aspekty warto zwrócić szczególną uwagę.
Wyjaśnię Ci, czym jest modalność sensoryczna i jak olbrzymie korzyści daje ona w kontaktach z klientem. Nauczysz się traktować klienta jak gościa i będziesz w stanie tak nim pokierować, aby skuteczniej odbierał Twoje komunikaty i sygnały.
Obsługa klienta, to często mocno stresująca praca i sytuacje, które potrafią doprowadzić do wypalenia zawodowego. Podczas kursu pokażę Ci, jak radzić sobie z problematycznymi momentami w obsłudze klienta. Zobaczysz co zrobić, gdy klient ma obiekcje, zgłasza reklamację, jest zdenerwowany, niezadowolony z produktu lub zachowuje się w nieodpowiedni sposób.
Klient marudzi, krzyczy, a może nawet jest wulgarny? Nie wychodź z siebie i zachowaj zimną krew! Dzięki szkoleniu nauczysz się reagować w sytuacjach kryzysowych i umiejętnie rozwiązywać konflikty. Dowiesz się, jak postępować ze zdenerwowanym klientem. Bez problemu odróżnisz zachowanie asertywne od agresywnego czy manipulacyjnego i nauczysz się stawić klientom granice, tak żeby nie czuć się źle i budować zdrowe relacje.
Często kupowane w pakiecie
50% taniej do niedzieli!Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 254 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE