WRÓĆ NA ŚCIEŻKĘ WIEDZY!   |    -50% NA WSZYSTKIE KURSY   |    DO KOŃCA
0 d 00 h 00 m 00 s
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
strefakursów.pl Biznes i marketing

Kurs Profesjonalna obsługa klienta - techniki komunikacji i rozwiązywania problemów:Trailer

Zadbaj o najwyższy standard obsługi klientów w Twojej firmie. Opanuj sztukę komunikacji, naucz się rozpoznawać potrzeby klientów, buduj z nimi relacje i naucz się radzić sobie w trudnych sytuacjach.

Kurs Profesjonalna obsługa klienta - techniki komunikacji i rozwiązywania problemów:Kiedy Ty dzownisz do klienta

Zadbaj o najwyższy standard obsługi klientów w Twojej firmie. Opanuj sztukę komunikacji, naucz się rozpoznawać potrzeby klientów, buduj z nimi relacje i naucz się radzić sobie w trudnych sytuacjach.

Kurs Profesjonalna obsługa klienta - techniki komunikacji i rozwiązywania problemów:Dlaczego klient ma obiekcje?

Zadbaj o najwyższy standard obsługi klientów w Twojej firmie. Opanuj sztukę komunikacji, naucz się rozpoznawać potrzeby klientów, buduj z nimi relacje i naucz się radzić sobie w trudnych sytuacjach.
DARMOWE FRAGMENTY

Opinie użytkowników

Karolina Friedrich
5.0
Kurs pozwolił mi docenić tak olewaną a jak bardzo potrzebną i nieodzowną działkę w firmie jaką MUSI być profesjonalna obsługa klienta indywidualnego. Sprzedażowa jak i jeszcze ważniejsza obsługa klienta = posprzedażowa i relacja z nim. Zaczynam wszystko od podstaw . To… Czytaj więcej
Angelika Małyska
5.0
Wiele przykładów, w jaki sposób rozmawiać z klientem. Szczególnie podobała mi się część związana z radzeniem sobie z trudnymi sytuacjami. Miałam wiele szkoleń sprzedażowych w dawnej pracy, natomiast ten aspekt był bardzo słabo poruszany, a właściwie umieszczony w… Czytaj więcej

Zobacz wszystkie

Czego się nauczysz:

  • podnoszenia standardów jakości w obsłudze klienta

  • rozpoznawania potrzeb klientów, również tych emocjonalnych

  • budowania relacji z klientami i zdobywania ich lojalności

  • reguł prowadzenia rozmów z klientami przez telefon, kontaktu mailowego czy na chacie

  • bycia asertywnym i radzenia sobie z trudnymi i roszczeniowymi klientami

  • prowadzenia negocjacji i zasad obsługi klienta „face-to-face”

  • technik perswazji podczas prezentacji oferty i produktów

  • radzenia sobie ze stresem i wypaleniem w obsłudze klienta

Profesjonalna obsługa klienta - techniki komunikacji i rozwiązywania problemów

Podnieść standardy obsługi w BOK!

Sprawdzone zasady kontaktu mailowego

Profesjonalna obsługa klienta - techniki komunikacji i rozwiązywania problemów

Jak rozpoznać potrzeby klienta?

Jak rozmawiać z klientem przez telefon

Profesjonalna obsługa klienta - techniki komunikacji i rozwiązywania problemów

Obsługa klienta „face-to-face”

Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

Profesjonalna obsługa klienta - techniki komunikacji i rozwiązywania problemów
ZOBACZ WIĘCEJ

Często kupowane w pakiecie

50% taniej do niedzieli!

Nie wiesz od czego zacząć naukę?

Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.

Rozpocznij teraz
Program nauczania
1 Standard obsługi klientów
Wstęp 04m 05s
Czemu służą standrady obsługi klienta 09m 44s
Nastawienie osób obsługujących do używania standardów 13m 07s
2 Jak pisać e-maile do klientów
Zwroty grzecznościowe w e-mailach 12m 06s
Struktura e-maila 10m 43s
Zasady wysyałania e-maili i odpowiadania na e-maile 11m 53s
3 Efektywna komunikacja z klientem
Schemat komunikacj interpersonalnej 08m 15s
Zwroty, które mogą zniechęcić klienta 21m 01s
Zwroty, które budują relacje z klientami 11m 52s
Rola pytań w komunikacji z klientem 18m 11s
4 płaszczyzny komunikatów 11m 37s
Aktywne słuchanie klienta 16m 15s
4 Jak rozmawiać z klientem przez telefon
Przygotowanie do rozmowy telefonicznej 14m 02s
Aspekty niewerbalne w rozmowie telefonicznej 14m 56s
Kiedy Ty dzownisz do klienta Podgląd 09m 22s
Kiedy klient dzwoni do Ciebie 10m 50s
Jak zachęcić klienta do oferty lub rozwiązania 15m 38s
5 Obsługa klienta "face to face"
Pierwsze wrażenie 08m 38s
Jak ważna jest mowa ciała 14m 46s
Rozmowa z klientem "face to face" 10m 28s
6 Trudne sytuacje w obsłudze klientów
Skąd się biorą trudne sytuacje z klientami? 09m 18s
Dlaczego klient ma obiekcje? Podgląd 08m 00s
Przyjmowanie obiekcji i radzenie sobie z nimi 14m 00s
Jak radzić sobie z reklamacjami 11m 00s
Co robić kiedy klient jest zdenerwowany? 10m 51s
Asertywność w obsłudze klienta a inne zachowania 12m 27s
Twoje prawa w obsłudze klienta 11m 04s
Co robić kiedy klient jest agresywny, łamie nasze prawa? 10m 29s
Ocena uczestników
user-image user-image user-image user-image user-image user-image

53080 użytkowników oceniło i zrecenzowało szkolenia strefakursów.pl

Google logo

Średnia ocena uczestników w niezależnym serwisie Google to 4.9/5 ⭐⭐⭐⭐⭐ z 2800 wszystkich opinii.

5 4.9 37
4.9
91%
9%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (37)
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Bardzo klarowny, dostępny , łatwo zrozumiały kurs.
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Wiele przykładów, w jaki sposób rozmawiać z klientem. Szczególnie podobała mi się część związana z radzeniem sobie z trudnymi sytuacjami. Miałam wiele szkoleń sprzedażowych w dawnej pracy, natomiast ten aspekt był bardzo słabo poruszany, a właściwie umieszczony w… Czytaj więcej
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
ok
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
ok, prowadzący z dużą wiedza
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
ok
Najczęściej zadawane pytania
minus plus
Jak wygląda uczestnictwo w kursie online?

Kursy online w strefakursów.pl to wideoporadniki przygotowane przez zespół naszych specjalistów. Twoje uczestnictwo w szkoleniu polega na tym, że otrzymujesz dostęp do wykładów wideo oraz innych materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy szkoleniowej zaraz po zalogowaniu się na swoje konto. Konto jest bezpłatne i możesz założyć je w dowolnym momencie lub w trakcie dokonywania pierwszego zakupu w serwisie strefakursów.pl. Materiały, do których otrzymasz dostęp pozwolą Ci rozwinąć się zawodowo i podnieść Twoje kwalifikacje. Każdy kurs przepełniony jest praktyczną wiedzą, która ułatwi Ci osiągnięcie wymarzonych życiowych celów. Zdobytą wiedzę i postępy w nauce możesz w łatwy sposób zweryfikować za pomocą licznych testów i ćwiczeń dołączonych do każdego kursu.

minus plus
Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia i jaką ma on formę?

Do każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).

Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.

minus plus
Czy otrzymam fakturę VAT za zamówienie?

Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).

Zakup w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, a faktura


Zakup w App Store(iOS)

Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:

  • Otwórz Ustawienia na iPhone
  • Kliknij swoje imię i nazwisko na górze ekranu, aby przejść do ustawień Apple ID.
  • Wybierz Multimedia i zakupy > Pokaż konto.
  • Przewiń w dół i wybierz Historia zakupów.
  • Znajdź interesujący Cię zakup i kliknij na niego, aby zobaczyć szczegóły oraz możliwość pobrania faktury.

Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.

Zakup w Google Play(Android)

Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:

  • Otwórz aplikację Google Play.
  • Kliknij ikonę swojego profilu w prawym górnym rogu.
  • Wybierz Płatności i subskrypcje > Historia zakupów.
  • Znajdź interesujący Cię zakup i kliknij na niego, aby zobaczyć szczegóły. Jeśli chcesz pobrać fakturę, kliknij przycisk Faktura (jeśli jest dostępny).

  • Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.

minus plus
Czy dostęp do szkolenia jest ograniczony czasowo?

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.

Kurs Profesjonalna obsługa klienta - techniki komunikacji i rozwiązywania problemów

Zadbaj o najwyższy standard obsługi klientów w Twojej firmie. Opanuj sztukę komunikacji, naucz się rozpoznawać potrzeby klientów, buduj z nimi relacje i naucz się radzić sobie w trudnych sytuacjach.
Kto pyta nie błądzi! Zobacz Najczęściej zadawane pytania

🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 256 użytkowników obejrzało to szkolenie

Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z logo twisto lub logo paypoJak to działa?

tick 30 dniowa gwarancja zwrotu more-information
tick Dożywotni, nielimitowany dostęp do kursu
74
149zł

za ten zakup otrzymasz zwrot o wartości 7.45 zł

2025-05-08

1698

⏰ To szkolenie kupisz 50% taniej jeszcze tylko przez: 02 : 16 : 13 : 50

for-teamsOferta dla firm i zespołów
To szkolenie obejmuje:
unlimited-access Nielimitowany dostęp online
certificate Certyfikat ukończenia
clock 5,5 godziny szkolenia
video 28 wykładów
level Poziom: Podstawowy
book Testy i zadania
test-questions 20 pytań testowych
linkedin Rekomendacje na LinkedIn
language Napisy dostępne w językach:
polski, angielski, ukraiński
mobile-access Dostęp w aplikacji mobilnej
Uczestnicy kursu kupili również:
Twisto

Odbierz 20% rabatu na pierwsze zamówienie

newsletter signup image
Nasz newsletter obserwuje już 111641 osób!
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
E-mail jest niepoprawny.
Nie chcę otrzymać zniżki.
shield-error

Ups! Coś poszło nie tak :(

Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.

ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE