Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
konfiguracji konta i najważniejszych narzędzi sprzedażowych
dobierania asortymentu produktów i metod ich pozyskiwania
tworzenia skutecznych i atrakcyjnych ofert (tytuły, opisy, miniaturki, grafiki)
wysokiego pozycjonowania oferty w wyszukiwarce i na stronie kategorii
ustalania polityki cenowej i zwiększania wartości koszyka dzięki sprytnym trików
pozyskiwania pozytywnych opinii, radzenia sobie z “negatywami” i zwrotami
prowadzenia płatnych kampanii w Allegro Ads
automatyzacji obsługi i sprzedaży za pomocą dodatkowych narzędzi
Prowadzisz sklep stacjonarny lub internetowy i myślisz o wykorzystaniu Allegro, ale nie wiesz jak zacząć? Szukasz dodatkowego źródła dochodu i chcesz spróbować swoich sił w e-commerce? A może sprzedajesz już na Allegro, ale nie jesteś zadowolony z wyników i chcesz je poprawić? W takim razie jesteś we właściwym miejscu.
Z tego kursu online dowiesz się wszystkiego co powinien wiedzieć skuteczny sprzedawca Allegro. Wspólnie przejdziemy przez proces tworzenia skutecznych ofert, od analizy słów kluczowych, przez tworzenie opisu, po wybór miniatury. Poznasz zaawansowane metody na zwiększenie widoczności Twoich ofert w wyszukiwarce. Dowiesz się jak zarządzać polityką cenową, wyróżnić się na tle ofert konkurencji i stosować sprytne triki sprzedażowe, które zachęcą klientów do zakupów właśnie u Ciebie.
Ten kurs to solidna dawka sprawdzonej wiedzy popartej wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży na Allegro. Będzie świetną inwestycją dla każdego kto sprzedaje lub chce zacząć sprzedawać na Allegro.
Na początku roku 2021 liczba aktywnych klientów Allegro przekroczyła 13,2 mln. To ogromny marketplace, który nieustannie rośnie razem z całym rynkiem e-commerce. Dla wielu osób Allegro to jedyny “sklep online”, w którym robią zakupy. Jeżeli chcesz sprzedawać przez internet po prostu musisz tam być!
Jednak ogromna popularność to i ogromna konkurencja. Wielu zwłaszcza początkujących sprzedawców zwyczajnie nie daje rady i szybko znika z Allegro. Żeby nie być jednym z nich musisz wiedzieć jakimi zasadami rządzi się sprzedaż w tym serwisie i jak robić to z głową. I o tym właśnie jest ten kurs.
Na początku kursu zadbamy o solidne przygotowanie do rozpoczęcia sprzedaży na Allegro. Porozmawiamy o doborze asortymentu, sposobach na wyróżnienie się wśród konkurencji, czy pozyskiwaniu i przechowywaniu towaru. Zajmiemy się omówieniem konta sprzedawcy, aspektami związanymi z wysyłką towaru oraz warunkami zwrotów i reklamacji. Nie będzie to jednak suche przejście przez panel i pokazywanie palcem gdzie i co kliknąć. Skupimy się na tym co i jak działa. Wszystko pokażę ci na realnych kontach sprzedawców, którzy zarabiają i wytłumaczę dlaczego powinieneś robić tak, a nie inaczej.
Ta część kursu będzie wymagała od Ciebie najwięcej pracy. Warto ją jednak wykonać bo dobrze przygotowana oferta to 90% sprzedaży. Od jej tytułu zależy czy wyświetli się ona kupującemu. Od miniatury czy ją w ogóle zauważy i kliknie. A od zdjęć i opisu czy ostatecznie przekona go do zakupu. Każdy z tych elementów dokładnie omówimy i rozłożymy na czynniki pierwsze.
Przyjrzymy się ofertom najlepszych sprzedawców, zwracając uwagę na to, jak działają poszczególne elementy i dlaczego są tak skuteczne. Poznasz stojące za nimi mechanizmy psychologiczne wpływające na ludzi, tak żebyś w przyszłości mógł świadomie wybierać zabiegi, które zadziałają konkretnie dla Twoich ofert. Śledzenie konkurencji i podglądanie technik, które stosują to stały element prowadzenia sprzedaży, nie tylko na Allegro. Warto wiedzieć jak robić to dobrze!
Sprzedaż na Allegro i tworzenie ofert to nie jednorazowe “zrób i zapomnij.” To również pamiętanie o przestrzeganiu regulaminu, uważne liczenie kosztów, promowanie ofert, obsługa klienta i wiele więcej. Dlatego osobny rozdział w kursie poświęcimy aspektom, o które musisz zadbać chcąc prowadzić nie tylko skuteczną, ale i bezpieczną sprzedaż.
Porozmawiamy o zarządzaniu ocenami klientów, radzeniu sobie ze zwrotami czy negatywnymi komentarzami. Zobaczysz też jak ustalać politykę cenową czy korzystać z różnych form promocji, tak by zwiększać atrakcyjność Twoich ofert dla kupujących i zachęcić ich do zwiększenia wartości koszyka.
Po tym jak fundamenty prowadzenia sprzedaży będziesz miał za sobą przejdziemy do mniej znanych i znacznie bardziej zaawansowanych metod i sztuczek sprzedażowych. O istnieniu większości z nich często nie wiedza nawet sprzedawcy z długim stażem na Allegro. Czasami będą to wręcz techniki na granicy zgodności z regulaminem, ale mogę Cię zapewnić że działają i to bardzo skutecznie. Zobaczysz np. jak wykorzystać linkowanie zewnętrzne, gratisy, próbki. Dowiesz się do czego może Ci się przydać dodatkowe konto, emoji, atrybuty własne i wiele więcej. To wiedza, którą naprawdę trudno znaleźć gdziekolwiek indziej, a która wynika z realnej praktyki i współpracy z najlepszymi sprzedawcami Allegro.
Płatny system reklamowy Allegro Ads to narzędzie, które pozwoli Ci
Często kupowane w pakiecie
50% taniej do niedzieli!Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 162 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE