Ten kurs jest częścią ścieżki:
Specjalista e-commerce
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
określania celu landing page i ściągania na niego ruchu,
wykorzystania stron lądowania do sprzedaży produktów, wysyłki e-booków, promowania wydarzeń oraz jako wizytówka strony
przygotowania od zera wszystkich sekcji landing page bez umiejętności kodowania
wykorzystania elementów zwiększających konwersje takich jak: liczniki, formularze, pop-upy, social-proof
pisania nagłówków, tekstów sprzedażowych i skutecznych CTA (call-to-action)
przygotowania LP również z myślą o urządzeniach mobilnych
testowania różnych wariantów LP i optymalizacji
umieszczania landing page na własnym serwerze lub popularnym CMS-sie jak WordPress
Twoja strona zbiera spory ruch, ale zwiększanie sprzedaży i zdobywanie nowych klientów idzie Ci kiepsko? Kierujesz większość lub wszystkie swoje kampanii reklamowych na stronę główną? Chciałbyś szybko i bez umiejętności technicznych stworzyć stronę, która pomoże Ci generować sprzedaż i zdobywać leady? W takim razie ten kurs jest dla Ciebie!
W jego tracie pokażę Ci jak bez jakichkolwiek umiejętności kodowania tworzyć świetnie wyglądające i skuteczne landing page (tzw. strony lądowania). W trakcie kursu przekonasz się, że landing page to coś więcej niż prosta strona z formularzem kontaktowym. Zobaczysz, że może one mieć różne formy i służyć różnym celom: generowaniu sprzedaży, pozyskiwaniu leadów, reklamowaniu usług i produktów czy promowaniu wydarzeń.
W trakcie kursu razem ze mną zupełnie od zera stworzysz landing page do dystrybucji darmowych e-booków i zbierania danych kontaktowych potencjalnych klientów. Na konkretnych przykładach pokażę Ci wszystkie elementy, które musi posiadać skuteczny LP. Dowiesz się jakie sekcje warto w nim umieścić i jakie mechanizmy zwiększające konwersję zastosować. Poruszymy również tematy takie jak: testowanie różnych wersji LP, SEO i optymalizację oraz możliwości promocji na Facebooku Ads i w Google Ads.
W trakcie kursu poznasz najlepsze praktyki i wskazówki na przykładzie strony, której celem będzie zdobywanie kontaktów mailowych do potencjalnego klienta. To jednak tylko jedna z możliwości. W trakcie kursu poznasz ich znacznie więcej i dowiesz się jak odpowiednio dostosować landing pod Twój biznes i cel, których chcesz osiągnąć. Przekonasz się, że landing page będzie również świetnym i skutecznym narzędziem do:
sprzedaży usług, produktów cyfrowych i fizycznych
zbierania zapisów na webinary, konferencje, targi
tworzenia stron-wizytówek
testowania różnych wersji Twojej oferty
ściągania ruchu z Twoich profili społecznościowych
Na początku szkolenia krótko i konkretnie wytłumaczę Ci czym dokładnie są landing pages i tzw. squeeze pages. Poznasz też możliwości platformy Landingi, którą będziemy wykorzystywać do budowania naszych landing page’y. To niezwykle proste i intuicyjne narzędzia jednak o olbrzymich możliwościach.
Na praktycznych przykładach omówię najważniejsze elementy, które powinien posiadać każdy skuteczny LP. Po tym krótkim wprowadzeniu przejdziemy od razu do praktyki. Krok po kroku pokażę Ci budowę poszczególnych sekcji i podpowiem na co zwrócić uwagę budując każdą z nich. Dowiesz się również jak stosować mechanizmy zwiększające konwersję np. social proof (opinie i rekomendacje), personalizacje, formularze kontaktowe, liczniki czy pop-upy.
Treści to kluczowy element każdego landing page. W tym kursie nauczysz się, jak tworzyć treści, które przyciągną uwagę użytkowników. Opanujesz sztukę pisania nagłówków, tekstów sprzedażowych i call-to-action (wezwanie do działania), które przekonają odwiedzających do dokonania zakupu, zapisu lub innej czynności, na której będzie Ci zależeć. Poznasz dobre i złe przykłady CTA i dowiesz się, w jakich miejscach na stronie je umieszczać, aby zwiększyć konwersję. Zobaczysz też jak zadbać o treści pod kątem SEO, tak, żeby Twój landing był dobrze pozycjonowany w wyszukiwarce.
Nie martw się, po tym kursie nie zostaniesz po prostu z gotowa stroną. Pokażę Ci jak podpiąć Twój LP pod własną domenę i jak umieścić go na własnym serwerze lub Wordpressie. Podpowiem Ci również jak pozyskiwać na niego ruch za pomocą Google Ads i reklamy na Facebooku. Dowiesz się jak docierać do nowych osób i powracać za pomocą remarketingu do tych, którzy odwiedzili już Twoją stronę, ale nie zdecydowali się na wykonanie działania, na którym Ci zależało.
Pokażę Ci również jak wykorzystać zebrane dane i za ich pomocą docierać do podobnych odbiorców. Porozmawiamy też o prowadzeniu testów A/B, dodawaniu kodów JavaScript oraz integracji z API konwersji Facebooka. Pamiętaj jednak, że nie jest to kurs reklamy na wspomnianych platformach,więc jeżeli zależy Ci na dokładnym opanowaniu narzędzi takich jak Facebook Ads i Google Ads, koniecznie zapoznaj się z innymi naszymi szkoleniami z tematu Marketing internetowy.
Aby w pełni wykorzystać wiedzę zawartą w tym kursie nie musisz posiadać absolutnie żadnej wiedzy na temat tworzenia stron www czy technologii takich jak HTML, CSS, JavaScript. Szkolenie jest prowadzone krok po kroku na przyjaznej dla początkujących platformie Landingi. W jego trakcie jesteś niemalże prowadzony za rękę, więc nawet osoba zupełnie zielona w temacie kodowania wykorzysta ten kurs w 100%.
Teraz 40% taniej!
Użyj kodu: FUTURE
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE