tworzenia profesjonalnych wiadomości e-mail
formatowania i struktury wiadomości
przestrzegania zasad etykiety mailowej i savoir-vivre
tworzenia przyciągających uwagę tematów wiadomości
odpowiadania dyplomatycznie na trudne maile
zarządzania i porządkowania skrzynki odbiorczej
tworzenia profesjonalnych stopek e-mail i konfiguracji autoresponderów
poprawnego stosowania DW i UDW w komunikacji e-mailowej
W swojej pracy na co dzień komunikujesz z klientami lub współpracownikami za pomocą maili? Zależy Ci na tym, by Twoje wiadomości były profesjonalne, konkretne i zgodne z zasadami etykiety biznesowej? Masz dość chaosu w swojej skrzynce odbiorczej i chcesz nad nim w końcu zapanować? W takim razie ten kurs online jest dla Ciebie!
W jego trakcie nauczysz się pisać maile, które są zwięzłe i przejrzyste, a jednocześnie profesjonalne i uprzejme. Dowiesz się, jak dopasować ton wiadomości do sytuacji i odbiorcy oraz unikać typowych błędów w pracy z pocztą elektroniczną.
Poznasz sposoby skutecznej organizacji skrzynki odbiorczej i nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojej korespondencji, tak by nie paść ofiarą phishingu czy innych ataków mailowych. W kursie znajdziesz też zagadnienia dotyczące ustawiania autoresponderów, tworzenia profesjonalnej stopki i znacznie więcej!
pracowników biurowych
specjalistów ds. obsługi klienta
przedsiębiorców i freelancerów
managerów i liderów zespołów
sprzedawców i handlowców
osób, dla których mail to narzędzie pracy
Dzięki zdobytej wiedzy uporządkujesz swoją skrzynkę e-mailową, usprawnisz organizację poczty i zarządzanie wiadomościami, załącznikami i kontaktami. Nauczysz się pisać skuteczne, przejrzyste i profesjonalne maile, dzięki czemu podniesiesz skuteczność swojej komunikacji biznesowej.
W trakcie kursu przejdziemy przez wszystkie kluczowe aspekty profesjonalnej wiadomości e-mail. Dowiesz się, jak dostosowywać język i styl komunikacji do adresata i konkretnej sytuacji. Dowiesz się, jak poprawnie stosować DW oraz UDW, aby unikać błędów związanych z ujawnianiem adresów odbiorców.
Omówimy korzystanie ze zwrotów grzecznościowych i pułapek językowych, które negatywnie wpływają na odbiór Twojej wiadomości. Na konkretnych przykładach przeanalizujemy dobre i złe praktyki w korespondencji mailowej.
Aby e-mail był skuteczny, musi być odpowiednio skonstruowany. Właśnie dlatego pierwsze lekcje tego kursu online bardzo mocno skupiają się na strukturze profesjonalnych wiadomości. Nauczysz się m.in.:
określać cel wiadomości i priorytetyzować wątki
budować tematy maili, które przyciągają uwagę
stosować zasadę zwięzłości i rzeczowości
formatować treść, używać akapitów, punktorów oraz wyróżnień
tworzyć wiadomości, które nie wpadną do spamu
Podczas kursu poznasz również kluczowe zasady e-mailowego savoir-vivre, które pomogą Ci unikać najczęstszych błędów w korespondencji i będą budować profesjonalny wizerunek nadawcy. Dowiesz się np.:
Czy wypada rozpoczynać e-mail od słowa „Witam”?
Kiedy można używać emotikonów, a kiedy jest to nieprofesjonalne?
Jakie godziny wysyłania wiadomości są najlepsze i dlaczego nie warto pisać maili po godzinach pracy?
W kursie znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań związanych z etykietą mailową. Nauczysz się także radzić sobie z trudnymi sytuacjami np. odpowiadaniem na negatywne wiadomości w sposób dyplomatyczny i asertywny.
Stopka w wiadomości e-mail to nie tylko podpis - to element budujący Twój wizerunek. W trakcie kursu dowiesz się, jak taką profesjonalną stopkę stworzyć. Przejdziemy przez to, jakie informacje powinny się w niej znaleźć, jak zadbać o jej czytelność, kiedy konieczne jest dodanie klauzuli RODO i jak ją w ogóle sformułować. Pokażę Ci również, jak wykorzystać gotowe szablony stopek w Canva i dostosować je do swoich potrzeb.
Czasem zdarzają się sytuacje, że nie jesteś w stanie odpisać od razu np. z powodu urlopu czy choroby. Taki brak odpowiedzi może być odebrany jako brak profesjonalizmu lub ignorowanie odbiorcy. Pokażę Ci, jak rozwiązać go dzięki autoresponderom. Krok po kroku przejdziemy przez tworzenie takiego respondera - zobaczysz, jakie błędy są tutaj najczęściej popełniane oraz co i jak dokładnie ustawić, aby mieć pewność, że Twoja wiadomość dotrze do odbiorcy.
Masz problem z chaosem i zbyt dużą liczbą maili w skrzynce odbiorczej? Nie możesz poradzić sobie ze spamem? Boisz się, że możesz paść ofiarą phishingu lub innego mailowego oszustwa? Podczas kursu przejdziemy przez sprawdzone metody organizacji i bezpiecznego korzystania z poczty. Dowiesz się między innymi:
jak organizować wiadomości za pomocą folderów i etykiet
jak stosować reguły filtrowania wiadomości
jak wdrożyć metodę INBOX Zero
jak zarządzać załącznikami
jak trafnie rozpoznawać podejrzane wiadomości
Często kupowane w pakiecie
Taniej tylko do niedzieli!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 766 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE