Ten kurs jest częścią ścieżki:
Graphic Designer
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
praktycznego wykorzystania narzędzi AI w różnych etapach tworzenia projektów graficznych
obsługi Midjourney do tworzenia konceptów i gotowych grafik
wykorzystania ChatGPT do generowania pomysłów i tekstów
pisania poleceń dla AI (promptów)
łączenia zasobów wygenerowanych przez AI w Adobe Photoshop
podnoszenia swoich kompetencji graficznych dzięki AI
szybszego tworzenia projektów
wypracowania workflow, który pozwoli Ci pracować efektywniej
Chcesz rozpocząć karierę jako Graphic Designer i zdobyć umiejętności, które pomogą Ci się wyróżnić na rynku pracy? Zastanawiasz się jak wykorzystać sztuczną inteligencję w codziennych zadaniach projektowych i poprawić jakość twoich grafik? Chcesz zautomatyzować swoją pracę i dowiedzieć się jak narzędzia AI mogą pomóc Ci na każdym jego etapie projektowania od pomysłu do realizacji?
W takim razie ten kurs online będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę! W jego trakcie dowiesz się jak wprowadzić AI do swojego workflow. Nauczysz się skutecznie wykorzystywać Midjourney i ChatGPT i pisać polecenia (prompty) dla narzędzi AI. Zobaczysz jak ich wykorzystanie w pracy z Adobe Photoshop lub innym programem graficznych, którego używasz, może usprawnić pracę z grafiką.
W kursie wykonasz aż 3 praktyczne projekty, w których zarówno koncepcję, jak i grafikę przygotujesz z pomoc AI. Będzie to świetna okazja, abyś przekonał się na ilu polach sztuczna inteligencja może przydać się w pracy podczas tworzenia grafiki. Przestaniesz też bać się click-baitowych nagłówków o tym jak to AI zabierze Ci pracę, bo będziesz potrafił efektywnie wykorzystać tę technologię i wyprzedzisz tych, którzy z AI jeszcze nie korzystają lub są do niej nastawieni sceptycznie.
Generatory AI to jeden z najgorętszych tematów ostatnich miesięcy. Szturmem wdarły się do naszego życia i co ważniejsze do naszej pracy. Potrafią tworzyć niesamowite treści, podsuwać ciekawe pomysły. Dziś pisanie treści reklamowych, tekstów blogowych to często kwestia odpowiedniego polecenia (prompta) i kilku sekund oczekiwania na rezultat. Pojawienie się AI na rynku to również prawdziwy game changer dla całej branży związanej z mediami w tym dla projektantów i grafików. I właśnie narzędziami AI, które mogą wspomagać te zawody zajmiemy się w trakcie tego szkolenia online.
Szkolenie zaczniemy od krótkiego wprowadzenia do świata AI, aby błyskawicznie przejść do pracy na narzędziach. Skupimy się przede wszystkim na Midjourney i ChatGPT. Dowiesz się jak używać każdego z tych narzędzi i poznasz możliwe scenariusze ich wykorzystania w tworzeniu grafiki. Nauczysz się pisać dobre prompty i pracować z Midjourney w interfejsie Discorda. Poznasz też parametry, dzięki którym bez problemu dostosujesz swoje grafiki pod kątem proporcji czy jakości i będziesz w stanie uzyskać wiele kreatywnych efektów.
Podczas kursu Midjourney & ChatGPT w projektowaniu graficznym wykonasz aż 3 praktyczne projekty. Pracę nad każdym z nich rozpoczniemy od warstwy koncepcyjnej, gdzie przy pomocy ChatGPT będziesz wymyślać hasła, nagłówki, teksty, pomysły na strategię i nie tylko. Przekonasz się jak z pomocą ChatGPT możesz przejść z perspektywy grafika do poziomu osoby, która całościowo zajmuje się projektem. Poźniej przejdziesz do generowania grafik w Midjourney, które posłużą Ci jako materiał główny do stworzenia końcowych projektów.
Pierwszym projektem, który wspólnie wykonamy będzie plakat festiwalu muzycznego. Zaczniemy od krótkiego omówienia projektu. Elementy tekstowe takie jak nazwa festiwalu, nazwy zespołów muzycznych czy sponsorzy wygenerujemy za pomocą ChatGPT. Wszystkie elementy wizualne stworzymy natomiast przy pomocy Midjourney. Layout plakatu zaprojektujemy w programie Photoshop, w którym połączymy wszystkie elementy graficzne i tekstowe wygenerowane przez narzędzia AI. W tym miejscu pokażę Ci jak zadbać o kompozycję i dokonać drobnych poprawek, a efektem końcowym będzie gotowy plakat festiwalu muzycznego.
W trakcie kursu stworzymy również key visual produktowy dla obuwia sportowego. Pierwszym krokiem jaki wykonamy będzie opracowanie strategii marketingowej, a także nazwy marki, hasła i claim’u przy pomocy ChatGPT. Będzie to świetna okazja, abyś zobaczył jak pisać bardziej rozbudowane polecenia dla sztucznej inteligencji i modyfikować je. Dwie lekcje poświęcimy na wykonanie dopracowanego renderu naszego produktu, czyli butów do biegania, uwzględniając ich wyróżniki na rynku.
Następnie połączymy gotowe elementy graficzne i tekstowe tworząc atrakcyjny key visual produktowy. Na koniec pokażę Ci jeszcze jak za pomocą ChatGPT stworzyć eksplikację dla klienta, która będzie uzasadnieniem, dlaczego stworzony przez Ciebie produkt jest dobry. To bardzo przydatna umiejętność zwłaszcza wtedy, gdy musisz tworzyć projekt od zera - na podstawie własnych założeń i koncepcji.
Ostatnim projektem, który wykonamy będzie ekran powitalny gry 8-bitowej. Zaczniemy od krótkiego omówienia założeń projektu i poznania kilku sposobów na przygotowanie grafiki pikselowej. Następnie przejdziemy do ChatGPT, aby opracować tematykę gry i wybrać jej nazwę. Tworzenie grafik w Midjourney podzielimy na 2 etapy: przygotowanie tytułowej lokacji oraz stworzenie konceptów postaci. Ostatnim etapem będzie wykonanie layoutu w Photoshopie, gdzie połączymy wcześniej stworzone grafiki w spójną całość.
Kurs Midjourney & ChatGPT - sztuczna inteligencja w projektowaniu graficznym przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących, jak i doświadczonych Graphic Designerów, którzy chcą zwiększyć efektywność swojej pracy dzięki sztucznej inteligencji. Żeby wykorzystać to szkolenie nie musisz posiadać wcześniejszej wiedzy na temat sztucznej inteligencji ani żadnych narzędzi AI. Przyda Ci się za to podstawowa umiejętność pracy z Adobe Photoshop lub podobnym programem graficznym, w którym będziesz łączyć efekty swojej pracy z ChatGPT i Midjourney. Jeżeli chcesz nadrobić zaległości z Adobe Photoshop, możesz to zrobić z naszym kursem:
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 565 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE