Ten kurs jest częścią ścieżki:
GIMP Designer
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
szybkiego tworzenia grafiki dla social mediów: Facebook, Twitter, Instagram
przygotowania banerów reklamowych do Google Ads/AdWords i Facebook Ads
projektowania materiałów do druku: wizytówek, ulotek, plakatów, papieru firmowego
przygotowywania grafik dla gadżetów firmowych
projektowania etykiet produktowych
zwiększania atrakcyjności zdjęć produktowych
zabezpieczania zdjęć znakiem wodnym
projektowania kompletnej strony internetowej
Twoja firma potrzebuje świetnych materiałów marketingowych, jeżeli ma się rozwijać! Nowoczesna strona internetowa, social media, banery reklamowe, ulotki, wizytówki, plakaty - każdy z tych elementów powinien wyglądać profesjonalnie i przyciągać wzrok, jeżeli chcesz zrobić dobre wrażenie na klientach. W tym kursie pokażę Ci jak to osiągnąć wykorzystując darmowy program Gimp. Nie będziesz musiał szukać pomocy u grafików czy agencji, bo samodzielnie przygotujesz wszystkie materiały promocyjne, których potrzebuje Twoja firma.
Czy zdarzyło Ci się, że nie byłeś zadowolony z efektów pracy grafika, bo to co otrzymałeś nie do końca zgadzało się z Twoją wizją? Pewnie tak. Podobne sytuacje po prostu się zdarzają. Po co jednak tracić czas i pieniądze, skoro możesz ich uniknąć, tworząc grafiki samodzielnie. Jeżeli powstrzymuje Cię przed tym tylko brak umiejętności i nieznajomość programu, kompletnie o tym zapomnij. Wystarczy, że masz pomysł, wiesz co chcesz przekazać, a reszty nauczysz się w tym kursie! Pokażę Ci w nim nie tylko z jakich narzędzi Gimpa korzystać, ale też podrzucę sporo dodatkowych wskazówek, które sprawią, że Twoje grafiki będą nie tylko świetnie wyglądać, ale też przyciągną uwagę odbiorców, dzięki marketingowym trikom.
Dzisiaj nie ma znaczenia czy prowadzisz biznes stacjonarny, czy działasz tylko w sieci. Musisz być obecny w mediach społecznościowych i wykorzystywać marketing internetowy, żeby rozwijać biznes. To po prostu najlepszy sposób, aby inni dowiedzieli się o Twojej marce i produkcie. Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, to kluczowe miejsca, w których warto się pokazać. Być może prowadzisz już profil, w którymś z nich, ale pomimo świetnego contentu, nie potrafisz zwrócić na siebie uwagi i cały czas gonisz konkurencję. Świetne grafiki, które nauczysz się tworzyć w tym kursie to zmienią. Dowiesz się jak przygotować najważniejsze materiały promocyjne do popularnych sieci społecznościowych i na co zwrócić szczególną uwagę podczas ich tworzenia. Zajmiemy się zdjęciami profilowymi, zdjęciami w tle, grafikami do wpisów, miniaturkami, a nawet projektowaniem logo. Przygotujemy również banery na potrzeby Google Ads (AdWords) oraz Facebook Ads, dzięki którym reklamy Twoich produktów będą bardziej skuteczne, a wizerunek marki spójny.
Czy wiesz, że to właśnie zdjęcia w największym stopniu wpływają na decyzje zakupowe? Jeżeli sprzedajesz za pomocą sklepu internetowego, czy platform takich jak Allegro, to Twoje zdjęcia produktowe muszą wyglądać świetnie i wyróżniać się na tle konkurencji. W kursie pokażę Ci jak możesz znacząco podnieść ich atrakcyjność wykorzystując różne zabiegi retuszu. Dowiesz się jak poprawić kontrast, nasycenie, szybko zmienić kolor produktu czy wyciąć ze zdjęcia niechciane elementy. Pokażę Ci również jak zabezpieczyć swoje grafiki za pomocą znaku wodnego, tak by konkurencja nie mogła ich wykorzystać. Z pewnością przyda Ci się też wiedza na temat pracy z plikami RAW, która pozwoli na bardziej zaawansowaną edycję zdjęć.
Duża część Twojej działalności może skupiać się w sieci, ale z pewnością nadal będziesz potrzebował części materiałów drukowanych takich jak; etykiety produktowe, wizytówki, ulotki, papier firmowy czy plakaty. Projektowaniem każdego z nich zajmiemy się w tym kursie. Przydatne mogą się też okazać różnego rodzaju gadżety z Twoim brandingiem, np. kubki, koszulki czy roll-upy. Możesz je bez problemu przygotować właśnie w GIMP-ie. Tworząc je, zwrócimy szczególną uwagę na wymagania drukarni związane ze spadami czy profilami kolorów. W ten sposób będziesz miał pewność, że nic Cię nie zaskoczy, a efekt finalny, będzie taki jak na ekranie Twojego komputera.
Chcesz zlecić wykonanie strony internetowej, ale zamiast gotowych i powtarzalnych szablonów, chcesz coś oryginalnego, co pasowałoby do wizerunku Twojej firmy? Swój pomysł możesz łatwo przełożyć na projekt, który potem zostanie zakodowany przez programistę. W trakcie kursu wykonamy zupełnie od zera właśnie coś takiego! Podpowiem Ci od czego zacząć pracę i jak zaprojektować wszystkie najważniejsze podstrony. Przekonasz się, że przygotowanie menu, formularza, galerii, stopki czy elementów takich jak cennik oraz sekcja z opiniami klientów wcale nie musi być takie trudne. Zobaczysz również jak poprawnie organizować treści na stronie bazując na siatce. Dzięki temu całość będzie się idealnie wyświetlać na każdym urządzeniu.
Aby w sposób komfortowy pracować z kursem wymagana jest podstawowa znajomość obsługi programu Gimp. Niezbędne umiejętności możesz zdobyć dzięki naszemu szkoleniu. Kurs prowadzony jest w oparciu o Gimpa w wersji 2.1, ale wiedzę w nim zawartą wykorzystasz bez przeszkód pracując również ze starszymi wersjami programu.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE