KUP KURSY W PAKIECIE NAWET 40% TANIEJ       |       SPRAWDŹ AKTUALNE RABATY NA KURSY       
Kategorie
strefakursów.pl Programowanie

Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++:Trailer

Zdobądź podstawy tworzenia gier w C++ wykorzystując popularną i darmową bibliotekę SFML

Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++:Animacje

Zdobądź podstawy tworzenia gier w C++ wykorzystując popularną i darmową bibliotekę SFML

Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++:Klasa Game - metoda run

Zdobądź podstawy tworzenia gier w C++ wykorzystując popularną i darmową bibliotekę SFML

Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++:Omówienie klas - Weaponary

Zdobądź podstawy tworzenia gier w C++ wykorzystując popularną i darmową bibliotekę SFML
DARMOWE FRAGMENTY

Ten kurs jest częścią ścieżki:

C++ Developer

user-image user-image user-image user-image
7815 użytkowników podnosi swoje kwalifikacje w tej ścieżce kariery.
Płatności twisto

Opinie użytkowników

Krzysztof Markowski
5.0
Bardzo merytoryczny kurs. Znając tylko podstawy obiektowego C++ można czerpać wiedzę z kursu "pełnymi garściami". Biblioteka SFML przy swojej prostocie, daje naprawdę duże możliwości. Autor na praktycznych przykładach omawia kod programu z aptekarską… Czytaj więcej
marcin urbaszewski
5.0
Bardzo dobry Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++ w tym kursie poznałam składnie. Programowania gier, szybko przystosowałem wiedzę sobie jak tworzyć gry w konsoli. bardzo dobry materiał do nauki programowania pozdrawiam i polecam.

Zobacz wszystkie

Czego się nauczysz?

  • tworzenia gier w C++ zupełnie od podstaw

  • rysowania kształtów i nakładania tekstur

  • poruszania obiektami i ich animacji

  • wykrywania kolizji obiektów

  • manipulowania ustawieniami kamery

  • przechwytywania i obsługiwania aktywność myszki i klawiatury

  • tworzenia własnych klas reprezentujących obiekty 2D

  • odtwarzania dźwięków na scenie z uwzględnieniem pozycji gracza

Kompleksowa wiedza

Kompendium SFML

Twoja pierwsza gra

Materiały dodatkowe

ZOBACZ WIĘCEJ
Program nauczania
1 Organizacja
Wstęp 03m 23s
Jak korzystać z plików? 00m 54s
Środowisko CodeBlocks - instalacja 01m 42s
SFML - instalacja i konfiguracja 03m 27s
2 Przegląd modułów biblioteki SFML
System 13m 36s
Window 05m 15s
Graphics 05m 10s
Network 07m 26s
Audio 05m 53s
3 Klasy SFML
Schemat programu SFML - okno z grafiką 08m 00s
Schemat programu SFML - kamera i renderowanie klatek 12m 02s
Kształty podstawowe: koło, prostokąt i trójkąt 09m 31s
Kształty podstawowe: wielokąt, linia i punkt 10m 43s
Wierzchołki 09m 18s
Obrazki, tekstury i duszki - podstawowe operacje 08m 20s
Obrazki, tekstury i duszki - nakładanie tekstur 11m 51s
Podstawowe operacje transformacji 15m 13s
Użycie transformacji do rysowania 13m 15s
Przechwytywanie wydarzeń 10m 10s
Animacje Podgląd 11m 52s
Sterowanie i ruch - sterowanie obiektem 13m 44s
Sterowanie i ruch - spadanie obiektów i podążanie za celem 14m 27s
Kolizje 14m 09s
Kamera 11m 31s
Napisy 11m 54s
Dźwięki 15m 51s
Wielowątkowość i Gniazda TCP 14m 29s
Połączenie do klienta 13m 17s
Połączenie do serwera 14m 49s
4 Projektujemy grę I
Prezentacja i omówienie 09m 24s
Klasa Game - konstruktor 12m 28s
Klasa Game - metoda run Podgląd 08m 17s
Klasa Interceptor - omówienie klasy, konstruktor 14m 49s
Klasa Interceptor - metoda update, ruch statkiem 12m 38s
Klasa Rock i Bullet 13m 22s
Podsumowanie 02m 31s
5 Projektujemy grę II
Prezentacja i omówienie 07m 43s
Omówienie klas - Game, Client, Player 14m 10s
Omówienie klas - Weaponary Podgląd 09m 22s
Klasa Game - metody runServer i connect 14m 28s
Klasa Game - metoda createThread tworzenie wątków 13m 27s
Klasa Game - metody przemieszczania obiektów i testu kolizji 13m 33s
Klasa Game - podsumowanie głównej pętli gry 07m 57s
Klasa Client - konstruktor i metoda runClient 12m 31s
Klasa Client - synchronizacja danych z serwerem 14m 02s
Klasa Player i podsumowanie 10m 41s
Zakończenie 00m 23s
Ocena uczestników
5 5 11
5.0
100%
0%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (11)
5
Bardzo fajnie wszystko wyjaśnione, polecam.
5
Kurs ten w mojej opinii należy raczej do tych "trudniejszych", przez co przeznaczony jest raczej dla bardziej zaawansowanych programistów. Nie zmienia to jednak tego, że podjęte zagadnienia wyłożone zostały w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
5
Wszystko bardzo dobrze wyjaśnione krok po kroku. Super kurs polecam!
5
Konkretnie i na temat. Polecam.
5
Kurs godny polecenia.

Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++

Zdobądź podstawy tworzenia gier w C++ wykorzystując popularną i darmową bibliotekę SFML
  • Poziom: Podstawowy
  • Indywidualnie
    Dla zespołu
    119
    otrzymasz 1190 pkt. premium
    119
    Potrzebujesz przeszkolić więcej niż 1 osobę? Sprawdź ofertę.

    Nielimitowany dostęp

    Rekomendacja LinkedIn

    Testy i zadania

    Mobilny dostęp 24/7

    8 godzin

    47 wykładów

    2 materiały szkoleniowe

    Certyfikat ukończenia

    Elastyczne zarządzanie szkoleniami

    System motywacji

    Śledzenie postępów

    Efektywne szkolenie w 30 dni

    8 godzin

    47 wykładów

    2 materiały szkoleniowe

    Certyfikat ukończenia

    Ten kurs jest częścią ścieżki
    4.9
    C++ Developer
    C++ to jeden z najpopularniejszych języków na świecie. Poznaj go od podstaw i zdobądź umiejętności które możesz wykorzystać wszędzie: od systemów operacyjnych, przez gry po aplikacje mobilne.
    331 wykładów
    7815 uczestników
    Dowiedz się więcej
    Ścieżka kariery - C++ Developer
    Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
    Dlaczego warto?
    Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
    Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
    Będziesz informowany o aktualnych konkursach
    Nie wysyłamy spamu
    Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
    strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
    AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE