1
Wstęp
Wprowadzenie
0m 15s
O C++
4m 19s
Materiały
3m 24s
2
Materiały
Przegląd środowisk
3m 58s
Instalacja środowiska
5m 53s
Pierwszy program
5m 14s
3
Podstawy
Struktura programu
9m 25s
Komentarze
Podgląd
5m 35s
Identyfikatory
4m 27s
Zmienne
10m 29s
Typy zmiennych
18m 14s
Zadanie 1
0m 58s
Rozwiązanie zadania 1
6m 19s
Zasięg zmiennych
9m 48s
Rzutowanie zmiennych
6m 21s
Stałe
5m 47s
Praca na zmiennych
12m 06s
Inkrementacja i Dekrementacja
10m 37s
Wyliczeniowy typ danych
7m 41s
Własne nazwy typu zmiennej
6m 42s
Wskaźniki
13m 57s
Zadanie nr 2
0m 40s
Rozwiązanie zadania nr 2
5m 18s
Referencje
8m 22s
Wprowadzanie danych
11m 48s
Zadanie nr 3
2m 30s
Rozwiązanie zadania nr 3
4m 58s
4
Tablice
Deklaracja tablic
10m 32s
Typy tablic
Podgląd
10m 52s
Zadanie nr 4
1m 06s
Rozwiązanie zadania nr 4
7m 11s
Użycie wskaźników w tablicach
6m 10s
Tablice wielowymiarowe
8m 59s
5
Pętle
Pętla WHILE
9m 38s
Pętla DO WHILE
5m 08s
Zadanie nr 5
3m 07s
Rozwiązanie zadania nr 5
7m 09s
Pętla FOR
5m 48s
Zadanie nr 6
3m 06s
Rozwiązanie zadania nr 6
13m 11s
Dodatek do zadania nr 6
5m 53s
Pętla w pętli
7m 37s
6
Instrukcje warunkowe
Warunki logiczne IF
12m 22s
Zadanie nr 7
1m 09s
Rozwiązanie zadania nr 7
5m 27s
Zagnieżdżanie warunków logicznych
5m 40s
Warunki logiczne IF else
7m 53s
Zadanie nr 8
1m 11s
Rozwiązanie zadania nr 8
5m 22s
Operator logiczny ORAZ
9m 35s
Operator logiczny LUB
8m 34s
Zadanie nr 9
1m 21s
Rozwiązanie zadania nr 9
5m 02s
Instrukcja SWITCH CASE
11m 37s
Zadanie nr 10
1m 14s
Rozwiązanie zadania nr 10
8m 26s
Instrukcja warunkowa w pętli FOR
8m 51s
Relacje
12m 29s
7
Funkcje
Wprowadzenie
10m 20s
Argumenty funkcji
7m 49s
Zadanie nr 11
1m 01s
Rozwiązanie zadania nr 11
11m 36s
Zwrot wartości przez funkcję
10m 31s
Argument domniemany
8m 40s
Wartość i referencja
12m 03s
Zasięg zmiennych
11m 03s
Wskaźnik funkcji
Podgląd
8m 44s
Zadanie nr 12
1m 20s
Rozwiązanie zadania nr 12
6m 02s
Przeładowanie funkcji
13m 55s
8
Klasy
Pierwsza klasa
12m 33s
Funkcje składowe
8m 10s
Dane składowe klas
8m 01s
Konstruktory
12m 54s
Przeładowanie konstruktora
11m 17s
Zadanie nr 13
1m 42s
Rozwiązanie zadania nr 13
9m 41s
Wskaźnik THIS
11m 01s
Destruktor
6m 32s
Funkcje statyczne
12m 34s
Dane statyczne
12m 52s
Stałe funkcje
12m 38s
Funkcje zaprzyjaźnione
11m 23s
Klasy zaprzyjaźnione
7m 54s
Klasy zagnieżdżone
6m 07s
Zadanie nr 14
2m 28s
Rozwiązanie zadania nr 14
4m 01s
Szablony funkcji
9m 31s
Przeciążenie szablonów
6m 20s
Szablony klas
8m 00s
Biblioteczna klasa string
9m 00s
Funkcje klasy string
11m 05s
Zadanie nr 15
1m 45s
Rozwiązanie zadania nr 15
9m 10s
9
Obiekty
Dziedziczenie
14m 45s
Zasłanianie składników
7m 35s
Wielodziedziczenie
6m 57s
Dostęp PROTECTED
10m 30s
Metody wirtualne
15m 00s
10
Visual Studio
Instalacja
1m 54s
Pierwszy projekt
13m 52s
Stoper - założenia
10m 01s
Stoper - program
13m 19s
Stoper - design
5m 46s
Minutnik - forma
8m 56s
Minutnik - program
15m 52s
Lottomat
15m 23s
Wersja instalacyjna
10m 09s
Wdrażanie programów konsoli
5m 36s
Zakończenie
0m 15s