Ten kurs jest częścią ścieżki:
Photoshop Designer
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
tworzenia grafik na potrzeby social media (Facebook, Instagram, Twitter)
przygotowania banerów reklamowych do Google Ads/AdWords
projektowania logo i tworzenia spójnej identyfikacji wizualnej
umieszczania grafik na gadżetach takich jak: kubki, smycze, długopisy
retuszu zdjęć produktowych i lepszego ich eksponowania w sieci
zabezpieczania zdjęć znakiem wodnym
przygotowania kompletnego landing page od podstaw
projektowania wizytówek, ulotek, plakatów, papieru firmowego
Prowadzisz własny biznes i sam chciałbyś zadbać o materiały graficzne, którymi identyfikuje się Twoja firma? Masz dość korzystania z drogich i powtarzalnych zdjęć stockowych na swoim fanpage’u, stronie, ulotkach czy w reklamach? Jesteś odpowiedzialny za działania marketingowe i szukasz sposobu, by w atrakcyjnej formie przedstawić ofertę firmy? W takim razie trafiłeś na odpowiednie szkolenie! Z tego kursu dowiesz się jak wykorzystując możliwości Photoshopa tworzyć przyciągające wzrok projekty graficzne i stworzyć z ich pomocą spójny i profesjonalny wizerunek firmy zarówno w sieci jak i poza nią.
Prowadząc biznes zwłaszcza ten internetowy nie można lekceważyć tego jak ważna rolę pełnią w nim grafiki. Powiedzmy krótko: świetnie dobrane, estetyczne i przyciągające wzrok grafiki i fotografie nie tylko “sprzedają”, ale budują wiarygodny wizerunek Twojej marki. Problem w tym, że zdjęcia stockowe czy projekty, które otrzymujesz od grafika nie zawsze są tym czego oczekiwałeś i za co zapłaciłeś. A przecież to Ty znasz najlepiej swoją firmę i produkty. Dlaczego nie miałbyś więc sam przygotowywać tych wszystkich grafik? Wystarczy kreatywność, podstawowa znajomość Photoshopa i wskazówki, które znajdziesz w tym kursie!
Na pewno jesteś ze swoim biznesem obecny w sieciach społecznościowych. Facebook, Instagram a może Twitter? Bez względu na to, które miejsce wybrałeś, musisz rywalizować o uwagę potencjalnych klientów z masą innych profili, w tym Twoją konkurencją. Najlepszym sposobem, by wygrać tę walkę są właśnie perfekcyjnie przygotowane grafiki. Z kursu dowiesz się jak dobrać odpowiednie rozmiary grafik dla najważniejszych sieci społecznościowych i na co zwrócić szczególną uwagę projektując materiały do każdej z nich. Zobaczysz jak przygotować zdjęcie profilowe, zdjęcie w tle, grafiki do wpisów na Facebooka. Pokażę Ci jak używaną w tej sieci identyfikację przenieść łatwo do Twittera i Instagrama, tak aby wszystkie Twoje profile wyglądały spójnie.
Duża część twojej działalności może skupiać się w sieci, ale z pewnością nadal potrzebujesz materiałów drukowanych takich jak wizytówki, ulotki, papier firmowy czy plakaty. Każdy z nich zaprojektujesz w Photoshopie, ale będziesz musiał zadbać o to, aby dostosować je odpowiednio do druku. Z kursu dowiesz się więc czym są spady czy profile kolorów i jak ważną rolę pełnią. Nauczysz się zapisywać wielostronnicowe ofertowe PDF-y czy wykorzystywać tzw. mockup, by zaprojektować w Photoshopie firmowe gadżety, np. kubek, długopis czy smycz z logo Twojej firmy.
Często nie cena czy opis produktu, a właśnie atrakcyjne zdjęcie produktowe przekonuje klienta do dokonania zakupu. Prowadząc sklep internetowy, wystawiając swoje produkty na portalach aukcyjnych musisz koniecznie zadbać o to, aby Twoje zdjęcia były lepsze od zdjęć konkurencji. W tej sytuacji retusz w Photoshopie będzie wręcz niezbędny. Z kursu dowiesz się jak uwydatnić kolory poprawiając kontrast, nasycenie czy ostrość. Nauczę Cię również w prosty sposób zmieniać kolor produktu lub tło, na którym został on sfotografowany. Z pewnością przyda Ci się też umiejętność wycinania przedmiotów ze zdjęć oraz zabezpieczania ich znakiem wodnym, tak by konkurencja nie mogła z nich korzystać.
Google Ads (dawniej AdWords) to jedno z najlepszych narzędzi reklamowych do pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży. Banery możesz wykorzystać do prezentacji produktów, informowania o promocjach czy innych akcjach marketingowych. W kursie pokażę Ci jak przygotować zarówno banery statyczne jak i animowane, które będziesz mógł wykorzystać również poza Google Ads. Opowiem Ci o najważniejszych zasadach, którymi powinieneś się kierować projektując taki typ reklamy. Dowiesz się jakich czcionek używać, jak dobierać zdjęcia i jak radzić sobie z rozmieszczeniem elementów na różnych formatach banerów.
Masz już dość darmowych, powtarzających się szablonów stron? Chciałbyś stworzyć coś swojego, coś co bardziej pasowałoby do Twojej firmy? Swoją wizję możesz przełożyć na projekt, a potem zlecić programiście jego wykonanie. Taki projekt wspólnie ze mną wykonasz w kursie. Dowiesz się jak zaprojektować najważniejsze sekcje strony: menu, cennik, usługi, opinie, galerię, formularz czy stopkę. Nauczysz się umiejętnie posługiwać tzw. gridem, czyli siatką, która pozwoli Ci na poprawną organizację treści. Dzięki temu po zakodowaniu Twoja strona będzie się wyświetlać prawidłowo na różnych urządzeniach: komputerach, tabletach i smartfonach.
Aby w sposób komfortowy pracować z kursem wymagana podstawowa znajomość obsługi Photoshopa. Niezbędne umiejętności możesz zdobyć dzięki naszemu szkoleniu. Kurs prowadzony jest w oparciu o Adobe Photoshop CC 2019, ale wiedzę w nim zawartą wykorzystasz bez przeszkód pracując ze starszymi wersjami programu.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE