Ten kurs jest częścią ścieżki:
Graphic Designer
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
łączenia krojów pisma i dostosowania ich w zależności od publikacji
korzystania z obiektów zakotwiczonych
stylowania tekstu z uwzględnieniem lokalnych przesłonięć
czyszczenia tekstu po imporcie z edytora
automatycznego tworzenia spisów treści i paginacji
radzenia sobie z długimi listami wypunktowania
profesjonalnego przygotowania projektu do druku
idealnego doboru marginesów
Szkolenie przygotowałam z myślą o osobach, którym nie wystarcza podstawowa wiedza dotycząca składu tekstu i publikacji w Adobe InDesign i chciałyby poznać techniki bardziej zaawansowane używane przez profesjonalnych projektantów DTP. Kurs jest rozwinięciem i doskonałym uzupełnieniem pierwszego mojego szkolenia z Adobe InDesign CC. W trakcie tego kursu będziesz wspólnie ze mną zajmował się przygotowaniem składu książki. Poruszymy tematy takie jak: typografia, budowanie makiety, skład i łamanie tekstu oraz przygotowanie pliku do druku. Jednym słowem - profesjonalny skład publikacji od A do Z.
Tworząc ten kurs chciałam zwrócić uwagę głównie na dwa elementy: realny, życiowy projekt oraz techniki i umiejętności, które rzeczywiście będziesz mógł wykorzystać w swojej pracy niezależnie od materiału, którego składem będziesz się zajmował. W trakcie kursu podzielę się z Tobą wieloma praktycznymi wskazówkami. Poznasz między innymi sposoby na właściwe dobranie marginesów, czy zalety wykorzystania stron wzorcowych. Dowiesz się jak automatycznie generować spisy treści, co pozwoli Ci nie tylko zaoszczędzić czas, ale też sprawi że paginacja będzie bezbłędna. Dowiesz się, jak tworzyć długie listy wypunktowania, które bardzo pomogą w całym procesie składu tekstu. Nie ty jeden! Często nawet zaawansowani projektanci DTP nie do końca sobie z tym radzą. Po tym kursie Ciebie jednak ten problem nie będzie już dotyczył.
To jeden z najważniejszych etapów naszej pracy, dlatego w kursie pojawił się obszerny rozdział jemu poświęcony. Style akapitowe i znakowe to nieodzowne narzędzia składu. Pokażę jak się nimi posługiwać oraz jak zachować tzw. przesłonięcia lokalne w tekście za pomocą dosłownie jednego skrótu klawiaturowego. Zobaczysz również jak prawidłowo sformatować przypisy czy zaprojektować tzw. "czwórkę tytułową". Zajmiemy się również czyszczeniem tekstu po jego wlaniu do dokumentu. Pokażę ci moje sprawdzone sposoby usuwania z tekstu niepotrzebnych znaków i błędów jakie mogą pojawić się przy imporcie z edytora tekstowego.
Ostatnim, bardzo ważnym krokiem w całej naszej pracy nad składem jest przygotowanie pliku projektu do druku. Wiele osób lekceważy ten etap, przez co efekt finalny jest często gorszy od oczekiwanego. Po tym kursie z pewnością takiej sytuacji unikniesz. Podpowiem jak ustawić właściwe parametry dokumentu przy jego eksporcie do pliku PDF. Poruszymy tematy warstw, dowiesz się jak korzystać z panelu inspekcji wstępnej oraz dokonać końcowej korekty obrazu, tak by oddany przez Ciebie plik był profesjonalnie przygotowany i wolny od błędów.
Do kursu dołączyłam pliki - zarówno te ćwiczeniowe jak i takie, które przydadzą Ci się po prostu w codziennej pracy. Znajdziesz tam między innymi kody GREP, niezbędne do prawidłowego składu tekstu czy materiały przedstawiające charakterystykę krojów pisma ze szczegółowym podziałem na ich rodzaje. W plikach zawarłam również dokument pomagający w doborze właściwego kroju pisma do wybranego rodzaju publikacji, przykłady właściwego łączenia krojów pisma oraz makiety z prawidłowym ustawieniem marginesów.
Często kupowane w pakiecie!
Oszczędź 50% z kodem: ZIMA50
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE