Wybierz w koszyku płatność Twisto, odbierz szkolenie i zapłać w ciągu 21 dni!
Szkolenia
DARMOWE FRAGMENTY
Kurs Maya - od teksturowania do animacji
Zdobądź praktyczną wiedzę na temat teksturowania, tworzenia animacji oraz renderowania.
85
+850 punktów premium
Zacznij naukę teraz, zapłać w ciągu 21 dni! Shape Created with Sketch.
15 recenzji
10,5 godziny
83 wykładów
Twisto
  • Wiesz już jak modelować w programie Maya, ale brakuje ci wiedzy na temat teksturowania, renderowania czy tworzenia animacji?

  • Chcesz poznać techniki pracy, których znajomość pozwoli ci osiągnąć niesamowite wizualne rezultaty?

  • Pracujesz w programie od pewnego czasu i potrzebujesz kursu, który pozwoli ci podsumować oraz rozwinąć dotychczasową wiedzę?

Sprawdź co mamy Ci do zaoferowania
Kamera

Dla kogo jest ten kurs?

Realistyczne oświetlenie

Realistyczne oświetlenie

Tekstury

Tekstury

Czego się nauczysz z tym kursem?

Maya - materiał Mental Ray

Co znajduje się w kursie?

  • Praktyczne techniki pracy z kamerami.

  • Szczegółowe omówienie różnych typów świateł wraz w przykładami użycia.

  • Szczegółowe omówienie licznych opcji materiałów.

  • Wykorzystanie tekstur proceduralnych.

  • Nakładki UV i tekstury.

  • Różne opcje realistycznego renderingu.

  • Przydatne techniki tworzenia animacji.

Różne typy świateł

Co jeszcze znajduje się w kursie?

Kamery

Zadbaj o właściwy odbiór twojej pracy wykorzystując szerokie możliwości kamer. Pokaż obiorcom to co najlepsze.

Materiały

Opanuj tworzenie wiarygodnie wyglądających powierzchni wykorzystując bogate możliwości narzędzi do tworzenia i edycji materiałów.

Rendering

Twórz fotorealistyczne rendery. Użyj narzędzi, które nie tylko poprawią jakość renderingu ale również skrócą czas oczekiwania na ostateczny rezultat.

Animacje

Spraw aby twoje prace ożyły. Wykorzystaj potężny zestaw narzędzi do tworzenie wspaniałych animacji.

Autodesk Maya - logo

Co jeszcze warto wiedzieć?

ZOBACZ WIĘCEJ
Program nauczania
1 Kamery
Praca z kamerą 8m 47s
Kontrol kamera 4m 10s
Render View 3m 04s
Długość ogniskowej i skala 8m 09s
Film Back i rozdzielczość 10m 08s
Składniki kamery 7m 04s
Narzędzia nawigacji kamery 14m 05s
2D Pan/Zoom 3m 42s
Bookmarks 3m 26s
Atrybuty ImagePlane 12m 50s
2 Światła
Wprowadzanie świateł 5m 46s
Ambient Light 5m 02s
Area Light 6m 56s
Directional Light 2m 17s
Point Light 1m 26s
Spot Light 8m 32s
Volume Light 5m 31s
Praca z cieniami 3m 46s
DepthMap Shadow 8m 30s
Raytrace Shadow 6m 41s
Prosty model oświetlenia 11m 47s
Light Linking 3m 36s
Zarządzanie kolorami 5m 24s
Fizyczne niebo i słońce 12m 02s
3 Materiały
Omówienie Hypershade 5m 26s
Obszar roboczy Hypershade 6m 23s
Szybki przegląd shaderów 9m 12s
Nakładanie materiałów 5m 36s
O materiałach 8m 51s
Kolor i rozproszenie 9m 27s
Odbicia 11m 20s
Przezroczystość i przepuszczalność 8m 38s
Łączenie materiałów 1m 12s
Cieniowanie szminki 16m 34s
Materiał X Mental Ray 5m 35s
Szkło z materiałem Mental Ray 12m 04s
Płyn z materiałem Mental Ray Podgląd 10m 23s
Kontakt płynu ze szkłem 10m 21s
Ambient Occlusion 5m 32s
Subsurface Scattering 5m 23s
Anisotropic 3m 43s
Connection Editor 8m 13s
4 Tekstury proceduralne
Nakładanie tekstury 6m 25s
Położenie tekstury 7m 56s
Zagnieżdżanie tekstur 4m 57s
Tekstura warstwowa 5m 42s
Mapowanie atrybutów 3m 55s
Bump Map 9m 28s
Displacement Map 4m 46s
Mapowanie światła Podgląd 4m 23s
Tekstury 3D 14m 02s
5 Nakładki UV i tekstury
Nakładki UV 8m 00s
Metody projekcji nakładek 7m 22s
Łączenie metod projekcji 4m 53s
Importowanie tekstury 5m 17s
Eksportowanie nakładek UV 7m 49s
Tekstura i MIA Material X 4m 50s
Edycja UV 5m 48s
6 Rendering
Maya Software i Mental Ray 7m 51s
Opcje Render View 9m 22s
Przegląd ustawień renderingu 5m 23s
Global Illumination 11m 59s
Final Gathering 9m 29s
Mapy GI i FG 7m 21s
FG i światło 5m 54s
Image Base Lighting 13m 06s
Efekty kaustyczne 4m 32s
Warstwy renderingu 19m 40s
Render przebiegów 12m 52s
7 Animacja
Budowa linii czasu 6m 30s
Ustawienia linii czasu 12m 33s
Wstawianie klatek kluczowych 8m 00s
Opcje wstawiania klatek 3m 33s
Automatyczne klatki 2m 51s
Edycja klatek na linii czasu 4m 07s
Klatki w Dope Sheet 5m 44s
Klatki w Graph Editor 11m 45s
Kopiowanie i wklejanie klatek 4m 12s
Opcje kopiowania i wklejania klatek 17m 05s
Przekształcanie klatek 6m 35s
Łamanie stycznych klatek 8m 08s
Interpolacja klatek 8m 59s
Animowanie atrybutów Podgląd 5m 41s
Ocena uczestników
4.6
72%
23%
4%
0%
0%
Recenzje użytkowników (15)
Krzysztof Misztal
Świetny kurs, polecam dla amatorów jak i osób które poznały już oprogramowanie Maya. Autor świetnie tłumaczy od początku do końca każde zagadnienie dzięki czemu możemy poznać… Czytaj więcej
Marek Schubert
Kurs jest kontynuacją kursu Maya - od interfejsu do modelowania. W tym kursie dowiadujemy się o tym, jak nałożyć teksturę na nasze modele. Następnie dochodzimy do nauki animacji.… Czytaj więcej
Mariusz Koczara
black-user-shape Created with Sketch. PROFIL PUBLICZNY
Dobry kurs. Przejrzyście przedstawiono jak zrobić daną rzecz. Naprawdę kurs godny polecenia
Jakub Żyto
Świetny kurs, można się wiele nauczyć :)
Michał Łabanowski
Świetny i bardzo praktyczny kurs Maya.
Krzysztof Kopciowski
Krzysztof Kopciowski
4.6
Kurs Maya - od teksturowania do animacji
Informacje o szkoleniu
  • Poziom Średniozaawansowany
  • Możliwość pobrania pliku
  • Nielimitowany dostęp
  • Darmowe aktualizacje
  • Dodatkowe materiały
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
85
+850 punktów premium
Group 51 Created with Sketch.
close Created with Sketch.
Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
Dlaczego warto?
Shape Created with Sketch. Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Shape Created with Sketch. Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Shape Created with Sketch. Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Shape Created with Sketch. Nie wysyłamy spamu
Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
Strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE