1
Wprowadzenie
Wstęp
01m 04s
Jak korzystać z plików
00m 59s
Pobranie Unity 3D
02m 46s
Pobranie Visual Studio
01m 01s
Zmiana edytora programistycznego
00m 52s
2
Gra Memo
Wstęp
01m 27s
Stworzenie projektu
06m 06s
Obiekt runy
04m 16s
Animacja runy
07m 14s
Podstawy generowania planszy
Podgląd
07m 03s
Runy o różnych teksturach
06m 57s
Refaktoryzacja generatora planszy część I
08m 45s
Refaktoryzacja generatora planszy część II
05m 25s
Losowanie elementów planszy
06m 42s
Zmiana stanu kafelka
02m 29s
Implementacja początku rozgrywki
06m 10s
Implementacja podstaw rozgrywki
07m 21s
Implementacja końca rozgrywki
02m 36s
Ulepszenie zachowania kafelków
03m 23s
Prace końcowe
05m 40s
Podsumowanie
06m 14s
3
Gra Flappy Plane
Wstęp
02m 56s
Pobranie materiałów
07m 52s
Skrypt animacji
06m 31s
Komponent animacji
06m 35s
Ruch samolotu
08m 38s
Ruch kamery
04m 39s
Obsługa końca gry
07m 15s
Interakcja z gwiazdkami
Podgląd
05m 20s
Licznik punktów
07m 59s
Zapisywanie zdobytych punktów
09m 46s
Przydzielanie medali
07m 35s
Poprawa błędów
03m 54s
Implementacja rekordów
09m 43s
Przygotowanie menu
10m 40s
Prosty generator poziomów
09m 06s
Rozbudowa i optymalizacja generatora
10m 53s
Poprawa kolizji samolotu
04m 03s
Efekt Trail Renderer
04m 29s
Dodawanie muzyki
04m 02s
Efekt zakończenia gry
03m 46s
Podsumowanie
11m 11s
4
Gra Arkanoid
Wstęp
01m 29s
Przygotowanie poziomu
05m 52s
Prosty ruch paletki
08m 53s
Ograniczenie ruchu paletki
05m 30s
Ruch kuli
11m 28s
Podstawowy skrypt klocka
05m 55s
Obsługa końca gry
04m 53s
Obsługa klawisza powrotu
05m 21s
Podstawowe generowanie planszy
09m 15s
Wczytywanie plików zasobów
04m 22s
Generowanie planszy
08m 50s
Zaawansowany generator poziomu
09m 44s
Koncepcja managera rozgrywki
04m 13s
Obsługa ukończenia poziomu
04m 32s
Stworzenie prostego menu
06m 12s
Wybór poziomów
03m 18s
Oznaczanie ukończonych poziomów
06m 32s
Podsumowanie
05m 41s
5
Gra GTA/Zombie
Wstęp
01m 35s
Przygotowanie poziomu
07m 02s
Podstawowy ruch gracza
08m 15s
Bieganie i poprawny obrót postaci
05m 42s
Celownik
Strzelanie
Podgląd
07m 45s
Poprawa miejsca wystrzeliwania pocisków
03m 08s
Zliczanie amunicji
10m 19s
Skrypt aktywacyjny
04m 48s
Zaawansowana interakcja z obiektami
08m 55s
Zdobywanie naboji
04m 42s
Ruch kamery
07m 15s
Skrzynki z pociskami
07m 18s
Stan zdrowia postaci
07m 45s
Wybuchające beczki część I
11m 08s
Wybuchające beczki część II
03m 34s
Podstawowy skrypt zombie
07m 51s
Sztuczna inteligencja
03m 39s
Zombie może atakować
06m 02s
Tworzenie hordy Zombie
08m 01s
Podsumowanie
05m 34s
Zakończenie
01m 20s