Wstęp
1m 12s
Omówienie projektu - docelowa gra
2m 32s
Co jest potrzebne?
1m 01s
Dlaczego Sprite Kit?
4m 00s
Pierwszy projekt
0m 59s
Czym jest scena?
8m 49s
Krótko o Node
3m 21s
Game Loop
Podgląd
3m 45s
Tworzenie pierwszej postaci
10m 22s
SKTextureAtlas - Twoja postać żyje!
Podgląd
7m 03s
SKAction - omówienie szczegółowe
9m 06s
SKEmitterNode - efekty specjalne
4m 58s
SKVideoNode - dodawanie wideo
2m 56s
Omówienie podstaw fizyki
8m 14s
Wykrywanie kolizji i kontaktów
9m 42s
Przejścia między scenami
2m 30s
Omówienie projektu startowego
3m 31s
Architektura projekty - klasy
5m 50s
Tworzenie głównej postaci
5m 40s
Klasa postaci
9m 12s
Tworzenie przeszkód
13m 14s
Background - efekt parallax
2m 14s
Kontakt pomiędzy obiektami
7m 36s
Metody delegata oraz dzwięki w grze
4m 26s
Tworzenie obiektów dodatkowych
Podgląd
6m 01s
Tworzenie kilku poziomowej gry - pliki plist
2m 06s
Zarządzanie levelami
4m 37s
Implementacja Level Managera
8m 43s
Aktualny wynik na ekranie
3m 18s
Zaliczenie levelu
9m 04s
Wstrzymanie gry i implementacja UI
3m 31s
Pauzowanie, wznawianie i resetowanie gry
11m 13s
CoreMotion - wykrywanie ruchu
3m 31s
Muzyka w tle
4m 20s
Integracja z Facebook i Twitter
2m 22s
Integracja z Game Center
13m 33s
Integracja z iAd
4m 25s