Ten kurs jest częścią ścieżki:
Social Media Manager
dobrych praktyk prowadzenia kont firmowych na Facebooku, Instagramie, TikToku, LinkedInie i Pinterest
tworzenia angażującego contentu na każdą z tych platform
zwiększania liczby obserwatorów dzięki działaniom organicznym
prowadzenia skutecznej komunikacji z odbiorcami
organizowania konkursów, wydarzeń i współprac influencerskich
radzenia sobie z problemami technicznymi
wykorzystywania AI w typowych zadaniach social media managera
mierzenia efektywności działań w social mediach i ich optymalizacji
Prowadzisz firmowe profile w social media i chcesz, żeby Twoje treści trafiały do większej liczby osób? Chcesz budować rozpoznawalność swojej marki i pozyskiwać klientów za pomocą organicznych działań? A może marzysz o pracy jako specjalista ds. social media i szukasz kursu, który nauczy Cię prowadzenia profili firmowych na różnych platformach?
W takim razie ten kurs social media dla biznesu jest dla Ciebie! To kompletny przewodnik po efektywnym marketingu w mediach społecznościowych. Dowiesz się z niego, jak prowadzić profile firmowe w kluczowych serwisach, czyli na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, TikToku i Pinterest.
Nauczysz się tworzyć angażujące odbiorców treści, dobierać skuteczne hashtagi, optymalizować ustawienia profili firmowych i wykorzystywać algorytmy na swoją korzyść. Zrozumiesz, jak prowadzić efektywną komunikację z odbiorcami, organizować konkursy, współprace influencerskie oraz jak wykorzystać sztuczną inteligencję do automatyzacji swoich zadań.
właścicieli małych i średnich firm
osób budujących markę osobistą
specjalistów ds. marketingu i social media
osób zarządzających profilami firmowymi
freelancerów oferujących usługi social media
managerów marketingu i PR
Opanujesz kompleksowe działania marketingowe na Facebooku, Instagramie, TikToku, LinkedInie i Pintereście. Nauczysz się tworzyć skuteczne treści, budować zaangażowane społeczności oraz prowadzić współprace influencerskie. Dowiesz się, jak zwiększyć widoczność marki w social mediach i osiągać wyższe wyniki sprzedażowe.
Kurs zaczniemy od Facebooka i Instagrama czyli dwóch platform społecznościowych, które są kluczowe dla większości biznesów. Pokażę Ci, jak stworzyć tam konta firmowe, przygotować strategię na start i zaplanować pierwsze publikacje. Przejdziemy przez planowanie ciekawego contentu, który zwiększy Twoje zasięgi. Dowiesz się, jak prowadzić komunikację, dzięki której obserwatorzy zostaną z Tobą na dłużej.
Pokażę Ci, jak wyróżnić się w kanałach grupy Meta, jak podejść do organizowania (legalnych) konkursów czy nawiązywania współprac influencerskich. Przejdziemy przez najczęstsze problemy techniczne, jakie mogą Cię spotkać w codziennej pracy z tymi serwisami oraz automatyzację pracy w social mediach z wykorzystaniem AI.
To medium z pewnością nie jest dla każdego, ale firma, która się tutaj odnajdzie ze swoim contentem z pewnością ma szansę na olbrzymie zasięgi, zaangażowanie odbiorców oraz szybkie zwiększenie swojej rozpoznawalności i pozyskanie klientów. W trakcie kursu pokażę Ci co odróżnia TikToka od innych kanałów social media, jak podejść do tworzenia contentu w tym miejscu i jakich błędów nie popełniać. Przejdziemy m.in. przez:
tematy, które mogą “chwycić” na TikToku
pracę z trendami i contentem real-time
nietypowe działania, jakie pomogą Ci się wybić
Opowiem Ci także o tworzeniu marki osobistej na TikToku, organizowaniu konkursów i planowaniu współprac z influencerami.
Jeżeli działasz w branży B2B, nie możesz odpuścić sobie LinkedIn. To mocno specyficzny kanał, ale sporo możesz tu ugrać. Pokażę Ci, do kogo kierować treści i publikacje na tym kanale oraz jak subtelnie poruszać tematy trudne i kontrowersyjne. Dowiesz się, jak zbudować na LinkedIn wizerunek eksperta w swojej dziedzinie i silną markę osobistą w branży. Przejdziemy przez case studies dobrze przemyślanych współpracach, działań w grupach i społecznościach LinkedIn’a.
W ostatniej części szkolenia z social media marketingu, dowiesz się, jak korzystać z platformy Pinterest, która często jest niedoceniana jako kanał social mediowy, przez co znacznie łatwiej się tutaj wybić i “złapać uwagę” odbiorców. Dowiesz się, do czego wykorzystać tę platformę i dlaczego warto prowadzić tutaj działania firmowe. Przejdziemy m.in. przez:
stworzenie profesjonalnego profilu
wykorzystanie AI do planowania i optymalizacji treści
promowanie produktów za pomocą inspirujących pinów
budowanie społeczności oraz zaangażowania użytkowników
Dodatkowe -10% w pakiecie
Tylko do środy!Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: Dzisiaj 54 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE