Ten kurs jest częścią ścieżki:
Efektywny przedsiębiorca
analizy rynku przed założeniem działalności
praw i obowiązków przedsiębiorcy
zdobywania dofinansowania na rozpoczęcie działalności
zakładania działalności gospodarczej online lub w tradycyjny sposób
rejestracji w ZUS, wypełniania wniosków online, korzystania z profilu zaufanego, PUE i e-Urzędu Skarbowego
samodzielnego prowadzenia prostej księgowości firmy
unikania najczęstszych błędów związanych z zakładaniem firmy
formalności i dobrych praktyk po założeniu działalności
Podjąłeś decyzję o założeniu firmy, ale przerażają Cię te wszystkie formalności związane z jej rejestracją i prowadzeniem? Chcesz dowiedzieć się jak się do tego przygotować i przejść proces zakładania działalności krok po kroku, unikając niepotrzebnych błędów? Chcesz poznać możliwe formy wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności? Zastanawiasz się jaka forma opodatkowania będzie dla Ciebie najbardziej korzystna i co ze składkami ZUS? W takim razie ten kurs online jest dla Ciebie!
Własna firma to marzenie wielu osób, ale często przed rejestracją działalności powstrzymuje je przekonanie, że zakładanie biznesu jest trudne i skomplikowane, a wiedza podatkowa niezrozumiała dla przeciętnego człowieka. Z tym kursem przekonasz się, że nie musi tak być.
W trakcie szkolenia dowiesz się jakie są rodzaje działalności gospodarczej i zdobędziesz praktyczną wiedzę o podatkach, składkach ZUS i obsłudze księgowej firmy. Pokażę Ci jak krok po kroku przejść przez proces zakładania firmy i rejestracji CEIDG i ZUS. Zdobędziesz praktyczną wiedzę, która przyda Ci się nie tylko w procesie rejestracji działalności, ale także na dalszych etapach jej prowadzenia.
Na początku kursu dowiesz się, jak przygotować prostą analizę rynku, która pomoże Ci sprawdzić potencjał swojego pomysłu biznesu. Będziesz mógł na jego podstawie ocenić czy ma on rzeczywiście ma szansę na sukces. Dowiesz się również, jakie masz możliwości na uzyskanie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności. Podpowiem, jakie kwestie powinieneś przemyśleć i jakie decyzje podjąć przed założeniem firmy. Dzięki temu sprawniej przejdziesz przez proces zakładania działalności i unikniesz niepotrzebnych błędów.
Z kursu dowiesz się również kiedy musisz zarejestrować się do podatku VAT obowiązkowo, a kiedy sam możesz wybrać czy zostać płatnikiem VAT. Podpowiem Ci, jakie są ulgi w opłacaniu składek do ZUS i jak długo możesz z nich korzystać. Poznasz też formy opodatkowania podatkiem dochodowym i dowiesz się, jak sprawdzić, która z nich będzie dla Ciebie najkorzystniejsza.
W trakcie kursu razem ze mną, krok po kroku przejdziesz przez proces rejestracji działalności gospodarczej przez internet. Nauczysz się obsługi profilu zaufanego i poruszania się po portalu biznes.gov.pl. Wspólnie przejdziemy przez proces wypełniania wniosku o wpis do CEiDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). Zdobędziesz też wiedzę niezbędną do rejestracji firmy w ZUS i korzystania z PUE.
W kolejnych lekcjach szkolenia zdobędziesz informację o tym, gdzie możesz znaleźć bezpłatne wsparcie w procesie zakładania firmy. Pokażę Ci także inne możliwości zakładania działalności gospodarczej - z pomocą biura rachunkowego lub banku, a także w tradycyjny sposób - poprzez wizytę w urzędzie miasta. Poznasz kluczowe wady i zalety każdego z tych rozwiązań i świadomie będziesz mógł wybrać sposób rejestracji swojej działalności.
Obawiasz się, że podczas rejestracji firmy popełnisz błąd, który może się za Tobą ciągnąć przez dłuższy czas? Zastanawiasz się jakie konsekwencje mogą wiązać się z błędnym wypełnieniem dokumentów? Spokojnie, podczas tego kursu pokażę Ci, na co musisz zwrócić szczególną uwagę, aby uniknąć pomyłek. W razie gdy one wystąpią, podpowiem Ci, jak możesz je skorygować, w jakich terminach trzeba to zrobić i jaka jest do tego najszybsza droga. Poznasz także odpowiedź na pytanie, czy można cofnąć rejestrację działalności gospodarczej.
W kursie zakładania działalności gospodarczej nie tylko przejdziesz przez cały proces rejestracji firmy i dopinania wszystkich formalności z tym związanych, ale poznasz też dobre praktyki, o których jako przedsiębiorca będziesz musiał pamiętać. Dowiesz się, czy musisz zakładać firmowe konto bankowe oraz jak i kiedy zaktualizować dane firmy w przypadku ich zmiany.
Nauczysz się także korzystać z kluczowych platform online przydatnych podczas prowadzenia firmy, takich jak e-urząd skarbowy oraz PUE ZUS. Na koniec pokażę Ci też jedną z najpopularniejszych aplikacji do samodzielnego prowadzenia księgowości. Podpowiem Ci, do jakiego etapu warto zajmować się tym samodzielnie, a kiedy postawić na pomoc księgowej i biura rachunkowego.
Często kupowane w pakiecie
50% taniej do niedzieli!Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 145 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE