Zgłoszenie błędu
Wybierz z poniższej listy przeglądarkę, z której korzystasz i postępuj zgodnie z
instrukcjami. W razie wątpliwości prosimy o kontakt na biuro@strefakursow.pl
Mozilla Firefox
1. Przejdź na stronę, na której występuje błąd.
2. Naciśnij kombinację klawiszy: Ctrl + Shift + Q
3. Otworzy się dodatkowe okno u dołu przeglądarki - przejdź do zakładki: Sieć
4. Upewnij się, że masz zaznaczoną opcję widoczną poniżej:
5. Aby załadować odpowiednie informacje: Odśwież stronę
(Ctrl + R)
6. Kliknij prawym klawiszem myszy w dowolnym obszarze okna Sieć i wybierz opcję "Zapisz wszystko jako HTTP Archive"
7. Zapisz plik w dowolnym miejscu (np. na Pulpicie). Ważne! Nie zmieniaj nazwy
pliku!
8. Prześlij zapisany wcześniej plik na adres biuro@strefakursow.pl
Google Chrome
1. Przejdź na stronę, na której występuje błąd.
2. Naciśnij kombinację klawiszy: Ctrl + Shift + Q
3. Otworzy się dodatkowe okno u dołu przeglądarki - przejdź do zakładki: Network
4. Upewnij się, że masz zaznaczoną opcję widoczną poniżej:
5. Aby załadować odpowiednie informacje: Odśwież stronę
(Ctrl + R)
6. Kliknij prawym klawiszem myszy w dowolnym obszarze okna Network i wybierz opcję "Save As HAR with content".
7. Zapisz plik w dowolnym miejscu (np. na Pulpicie). Ważne! Nie zmieniaj nazwy
pliku!
8. Prześlij zapisany wcześniej plik na adres biuro@strefakursow.pl
Internet Explorer
1. Przejdź na stronę, na której występuje błąd.
2. Naciśnij klawisz: F12
3. Otworzy się dodatkowe okno u dołu przeglądarki - przejdź do zakładki: Sieć
4. Kliknij zieloną ikonę w lewym górnym rogu okna:
5. Aby załadować odpowiednie informacje: Odśwież stronę
(Ctrl + R)
6. Kliknij ikonę zaznaczoną na obrazku poniżej "Eksportuj przechwycony ruch":
7. Zapisz plik w dowolnym miejscu (np. na Pulpicie). Ważne! Nie zmieniaj nazwy
pliku!
8. Prześlij zapisany wcześniej plik na adres biuro@strefakursow.pl