Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
Microsoft Access to doskonały program do zarządzania bazami danych. Bogaty zestaw narzędzi sprawia, że ten program używany jest na całym świecie zarówno przez osoby prywatne jak i wielkie przedsiębiorstwa. Teraz i ty możesz opanować tworzenie baz danych w programie Access.
Nasz kurs to doskonałe rozwiązanie zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych użytkowników Accessa. Korzystając z naszego kursu poznasz nie tylko ulepszenia w wersji 2010, ale również wszystkie istotne narzędzia obecne w wersjach wcześniejszych. Kurs możesz więc również wykorzystać do nauki poprzednich wersji np. Access 2007. Dla początkujących użytkowników przygotowaliśmy rozdziały omawiające tworzenie tabel, formularzy czy raportów. Bardziej zaawansowani użytkownicy z pewnością docenią rozdziały omawiające makra, import danych czy tworzenie zaawansowanych kwerend.
Z naszym kursem poznasz nie tylko program Access. Poznasz także język SQL, który ułatwi m.in. tworzenie dowolnie złożonych kwerend. W kursie omawiamy również zagadnienia związane z językiem VBA, który jeszcze bardziej rozszerzy funkcjonalność twojej bazy danych. Wszystkie zagadnienia omawiamy używając praktycznych przykładów. Pokażemy ci m.in. jak stworzyć od podstaw bazę danych sklepu internetowego. Dzięki temu po obejrzeniu kursu możesz bez problemu stworzyć własne bazy i użyć ich np. w swojej firmie.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE