Angular - profesjonalne techniki pracy | RABAT 20% tylko z kodem: techniki20

SPRAWDŹ

Reklama na Facebooku od podstaw

Zacznij wykorzystywać marketing na Facebooku - zdobywaj nowych klientów i zwiększaj zyski!

Z tym kursem otrzymasz certyfikat!

Recenzje (4)

Piotr Wiktorowicz

14-07-2018

Praktyczny kurs, który przedstawia najlepsze rozwiązania dla kogoś, kto chciałby dotrzeć ze swoim pomysłem do jak największej ilości odbiorców. Ogromne możliwości Facebooka mogą przerażać, ale dzięki temu kursowi, reklama stanie się skuteczniejsza i bardziej opłacalna.

Kamil Jadwidzic

18-04-2018

Bardzo przydatny kurs, jest to już drugi kurs o reklamie na Facebooku który zakupiłem, poprzedni "Facebook Ads - reklama w praktyce" a że zmiany na FB są cały czas wprowadzane bez wahania kupiłem ten na 2018 rok. Jak zwykle wszystko jasno i w ciekawy sposób wytłumaczone, wiele pożytecznych przykładów, wszystko wytłumaczone od A do Z. Polecam każdemu bo naprawdę warto!

Krzysztof Markowski

17-04-2018

Jeśli masz małą lub średnią i firmę i chcesz się zajmować marketingiem swojej firmy na Facebooku to jest to właśnie kurs dla Ciebie. Ja kupiłem i jestem bardzo zadowolony. Kursant jest prowadzony od podstaw oraz poprzez cały proces tworzenia kampanii dla swojej firmy. Dzięki temu kursowi zaoszczędzisz mnóstwo swoich pieniędzy i będziesz miał satysfakcję z efektów i dobrze wykonanej pracy.

  • Prowadzisz małą firmę i nie możesz pozwolić sobie na duże wydatki reklamowe?

  • Szukasz sposobów na pozyskiwanie nowych klientów jak najniższym kosztem?

  • Chcesz mieć kontrolę nad budżetem marketingowym i 100% pewność, że płacisz za realne efekty?

  • Szukasz szkolenia, które krok po kroku przeprowadzi Cię przez każdy etap tworzenia skutecznej kampanii marketingowej na Facebooku?

  • Chcesz zdobywać wiedzę od doświadczonego marketingowca, który w swoim portfolio ma setki udanych kampanii?

W takim razie ten kurs jest właśnie dla Ciebie!

Dla kogo jest ten kurs?

ABC marketingu na Facebooku

Pozyskuj więcej klientów

Realizuj cele biznesowe

Wydawaj pieniądze mądrze

Przekonaj niezdecydowanych

Dzięki temu szkoleniu:

  • dotrzesz do osób zainteresowanych twoją ofertą

  • nauczysz się precyzyjnie dobierać odbiorców twoich reklam

  • zobaczysz jak pozyskiwać klientów taniej niż do tej pory

  • dowiesz się, jak za pomocą remarketingu zachęcać do zakupów osoby niezdecydowane

  • będziesz wiedział, jak analizować raporty i dokonywać optymalizacji

  • poznasz najlepsze praktyki prowadzenia kampanii i zdobywania leadów

  • dowiesz się, jak promować nie tylko fanpage i zdobywać fanów, ale też kierować ruch na stronę internetową

  • zobaczysz, jak wykorzystać reklamę na Facebooku do promocji sklepu stacjonarnego i internetowego

  • dowiesz się, jak zadbać o ustawienia płatności i rozliczenia

Jak korzystać z kursu?

Pobierz z AppStore Pobierz z Google Play

Spis treści

Wprowadzenie do Facebook Ads
Wstęp 01m 00s Dostęp po zakupie
Dlaczego warto używać reklam na Facebooku? 06m 57s Dostęp po zakupie
Kiedy Facebook Ads wygrywają z Google AdWords i innymi? 17m 19s Dostęp po zakupie
Podstawowe formaty reklam 15m 38s Dostęp po zakupie
Metody kierowania reklam 07m 56s Dostęp po zakupie
Konfiguracja konta reklamowego w 5 krokach
Wybór odpowiedniego typu konta reklamowego 03m 31s Dostęp po zakupie
Zasady rozliczeń i konfiguracja płatności 03m 11s Dostęp po zakupie
Zakładanie fanpage 04m 31s Zobacz darmową lekcję
Kojarzenie fanpage z kontem reklamowym 01m 38s Dostęp po zakupie
Ustawienia konta reklamowego - na co zwrócic uwagę? 02m 31s Dostęp po zakupie
Podstawowe metody promocji z poziomu fanpage
Zdobywanie fanów – promowanie fanpage’a 09m 12s Dostęp po zakupie
Kierowanie ruchu poza Facebooka – promowanie strony www 02m 11s Dostęp po zakupie
Zdobywanie kontaktów do klientów – formularze Facebooka 03m 42s Dostęp po zakupie
Zwiększanie zasięgu wpisów – promowanie postów 02m 41s Dostęp po zakupie
ABC tworzenia reklam na Facebooku
Elementy reklamy na Facebooku 10m 26s Dostęp po zakupie
Tworzenie optymalnej grafiki 18m 32s Dostęp po zakupie
Pisanie skutecznego tekstu reklamowego 12m 43s Dostęp po zakupie
Gdzie i jak wyświetlają się reklamy? 13m 14s Dostęp po zakupie
Zasady i dobre praktyki tworzenia reklam 11m 45s Dostęp po zakupie
Piksel Facebooka - zanim uruchomisz pierwszą kampanię
Jak działa piksel Facebooka i dlaczego warto go zainstalować? 11m 36s Zobacz darmową lekcję
Tworzenie grup niestandardowych odbiorców 15m 42s Dostęp po zakupie
Grupy niestandardowych odbiorców - Podobni odbiorcy 06m 24s Dostęp po zakupie
Tworzenie niestandardowych konwersji 04m 39s Dostęp po zakupie
Uruchamiamy pierwszą kampanię krok po kroku
Cele kampanii, a strategia marektingowa 20m 02s Dostęp po zakupie
Cele reklamowe - świadomość 08m 47s Dostęp po zakupie
Cele reklamowe - działania 10m 25s Dostęp po zakupie
Cele reklamowe - konwersja 08m 07s Dostęp po zakupie
Definiowanie grupy odbiorców 13m 18s Dostęp po zakupie
Demografia a zainteresowania 09m 03s Dostęp po zakupie
Wybór miejsc wyświeltania reklamy 06m 07s Dostęp po zakupie
Budżet kampanii i harmonogram wyświeltania 09m 53s Dostęp po zakupie
Struktura kampanii - co warto wiedzieć? 07m 20s Dostęp po zakupie
Raporty menedzera reklam
Zakładki i kolumny raportów 14m 12s Dostęp po zakupie
Zapisywanie, eksportowanie i udostępnianie raportów 08m 42s Dostęp po zakupie
Jak korzystać z filtrów? 04m 55s Dostęp po zakupie
Raportowanie wyników i rozliczeń 03m 22s Dostęp po zakupie
Analiza wyników i optymalizacja kampanii
Jak analizować efekty kampanii ze względu na cel? 07m 26s Dostęp po zakupie
Optymalizacja reklam w oparciu o wyniki 06m 13s Zobacz darmową lekcję
Optymalizacja zestawów reklam 07m 08s Dostęp po zakupie
Cykl analizy kampanii - kiedy ponownie optymalizować? 06m 55s Dostęp po zakupie
Najlepsze praktyki prowadzenia kampanii na Facebooku 06m 06s Dostęp po zakupie
Przykłady i case study
Budowanie rozpoznawalności marki 07m 16s Dostęp po zakupie
Promocja wydarzenia 07m 15s Dostęp po zakupie
Zdobywanie leadów 11m 50s Dostęp po zakupie
Zdobywanie konwersji na stronie www 07m 35s Dostęp po zakupie
Przykłady kreatywnych reklam i kampanii na Facebooku 09m 10s Dostęp po zakupie
Zakończenie 01m 24s Dostęp po zakupie

Recenzje (4)

Średnia ocena 5 5

Praktyczny kurs, który przedstawia najlepsze rozwiązania dla kogoś, kto chciałby dotrzeć ze swoim pomysłem do jak największej ilości odbiorców. Ogromne możliwości Facebooka mogą przerażać, ale dzięki temu kursowi, reklama stanie się skuteczniejsza i bardziej opłacalna.

Piotr Wiktorowicz 69 dni temu

Bardzo przydatny kurs, jest to już drugi kurs o reklamie na Facebooku który zakupiłem, poprzedni "Facebook Ads - reklama w praktyce" a że zmiany na FB są cały czas wprowadzane bez wahania kupiłem ten na 2018 rok. Jak zwykle wszystko jasno i w ciekawy sposób wytłumaczone, wiele pożytecznych przykładów, wszystko wytłumaczone od A do Z. Polecam każdemu bo naprawdę warto!

Kamil Jadwidzic 156 dni temu

Jeśli masz małą lub średnią i firmę i chcesz się zajmować marketingiem swojej firmy na Facebooku to jest to właśnie kurs dla Ciebie. Ja kupiłem i jestem bardzo zadowolony. Kursant jest prowadzony od podstaw oraz poprzez cały proces tworzenia kampanii dla swojej firmy. Dzięki temu kursowi zaoszczędzisz mnóstwo swoich pieniędzy i będziesz miał satysfakcję z efektów i dobrze wykonanej pracy.

Krzysztof Markowski 157 dni temu

Dużo teorii, wszystko od podstaw, logicznie poukładane. Trzeba przećwiczyć w praktyce:-) Na pewno wkręciłem się dzięki temu kursowi i będę korzystał z następnych. Nie żałuję wydanych pieniędzy.

Dariusz Miłoń 234 dni temu

99

Szkolenie zawiera

  • Nielimitowany dostęp
  • Oglądasz kursy gdzie chcesz i kiedy chcesz.
  • Możliwość pobrania pliku
  • Możesz pobrać pliki z kursem i zachować kopie.
  • Darmowe aktualizacje
  • Szkolenie będzie na bieżąco aktualizowane, a Ty będziesz miał dostęp do wszystkich nowych lekcji.
  • Dodatkowe materiały
  • Wraz ze szkoleniem otrzymasz wszystkie pliki użyte w kursie.
  • Testy, ćwiczenia
  • Szkolenie zawiera również testy i ćwiczenia, które pomogą ci utrwalić wiedzę.
  • Certyfikat ukończenia
  • Na koniec otrzymasz certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
  • Masz dostęp do szkolenia również z urządzeń mobilnych i możesz uczyć się w dowolnym miejscu.

Informacje o kursie

  • Poziom Podstawowy
  • Poziom Podstawowy
  • Czas trwania 6,5 godziny
Ścieżka kariery - Specjalista eCommerce

Czy wiesz, że ten kurs możesz nabyć, aż 20% taniej w ścieżce Specjalista eCommerce

Sprawdź szczegóły

Autor

Artur Ziółkowski

Artur Ziółkowski

Specjalista ds. marketingu

Od ponad 10 lat działa w branży marketingowej jako menadżer, konsultant i growth haker. Pomaga głównie małym i średnim firmom prowadzić skuteczne działania w internecie. W wolnym czasie miłośnik podróży i rowerowych wycieczek.

Szybka pomoc

FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania)

888 223 111