Czy wiesz jak wykorzystać olbrzymi potencjał reklamowy Facebooka do promowania swojej firmy?
Myślałeś o tym, by rozwinąć swoje działania marketingowe o narzędzia i techniki, których na co dzień używają zawodowi marketerzy?
Chcesz wykorzystywać nowoczesne formaty reklamowe, których nie zna jeszcze Twoja konkurencja?
Zależy Ci na tym, by docierać tylko do tych osób, które będą naprawdę zainteresowane Twoją ofertą?
Chcesz poznać najlepsze praktyki tworzenia skutecznych kampanii reklamowych?
I nie martw się, nawet jeżeli stawiasz dopiero pierwsze kroki w marketingu internetowym. Nasze szkolenie umożliwi Ci szybki start, pokazując jak od podstaw budować kampanie reklamowe z prawdziwego zdarzenia. A co jeżeli miałeś już do czynienia z reklamą i nie jesteś tak do końca początkujący?
Facebook Ads to narzędzie na tyle rozbudowane i specyficzne, że podstawowa wiedza marketingowa to z pewnością za mało, by wykorzystać w pełni jego potencjał. Nasz kurs dokładnie wyjaśni Ci specyfikę działania systemu reklamowego Facebooka i podpowie jak wycisnąć z niego 100% możliwości.
Czy wiesz, że Facebook jako jedyny na rynku oferuje możliwość kierowania reklam uwzględniając prawdziwe zainteresowania i zachowania użytkowników? W połączeniu ze standardowymi kryteriami takimi jak: wiek, płeć czy lokalizacja daje to niemal nie ograniczone możliwości. W rezultacie skierowanie reklamy np. tylko mężczyzn w wieku 25-50 lat, pochodzących z Krakowa, prowadzących małe przedsiębiorstwo i interesujących się nowoczesnymi technologiami nie stanowi najmniejszego problemu.
Stworzenie reklamy, która zainteresuje użytkownika to nie lada wyzwanie, ale w tym szkoleniu pokażemy Ci jak to osiągnąć. Dowiesz się między innymi jak dobrać świetną grafikę lub wideo, dopasować do nich trafny przekaz reklamowy czy zoptymalizować reklamę na urządzenia mobilne. Mamy dla Ciebie całą masę praktycznych rad i wskazówek, które sprawią, że koło Twojej reklamy nikt nie przejdzie obojętnie.
Masz już dość zwykłych banerów, które okazały się nieskuteczne? Facebook oferuje olbrzymi wybór formatów reklamowych, pozwalających osiągnąć różne cele biznesowe. Przykładowo, reklama karuzelowa świetnie sprawdzi się podczas promocji kilku produktów a lead generation pozwoli Ci łatwo pozyskiwać dane klientów na urządzeniach mobilnych. Pokażemy Ci jak wykorzystać każdy z nich w Twoim biznesie.
Nie ukrywajmy, nie wszystkie Twoje decyzje reklamowe będą od razu strzałem w dziesiątkę. Do tego potrzeba czasu. Najważniejsze byś wiedział jak identyfikować problemy i umiał im zaradzić. W naszym szkoleniu pokażemy Ci jak dokonywać trafnej analizy, korzystając z odpowiednio dostosowanych raportów. Dowiesz się również jak wykorzystać pozyskane informacje, by zoptymalizować kampanie, tak by jak najlepiej spełniały cele, które przed nimi postawiłeś.
Stali klienci i potencjalni klienci - to zupełnie różne osoby, dlaczego więc miałbyś wyświetlać im te same reklamy? Pokażemy Ci jak je personalizować i korzystając z remarketingu zwiększyć sprzedaż. Dowiesz się jak wyświetlać reklamy tylko tych produktów, którymi naprawdę są zainteresowani użytkownicy. Podpowiemy Ci również, co robić, by zachęcić do ponownych zakupów stałych klientów lub przekonać tych jeszcze niezdecydowanych oferując im rabaty i zniżki.
Szukasz prostego narzędzia czy prawdziwego kombajnu marketingowego? Niezależnie od twoich potrzeb i stopnia zaawansowania mamy coś dla Ciebie. W naszym szkoleniu pokażemy Ci jak rozpocząć tworzenie reklam w stosunkowo prostym Menadżerze reklam, a następnie jak płynnie przejść do pracy w Power Editorze. To bardziej rozbudowane narzędzie, które będziesz mógł wykorzystać do efektywnego zarządzania większą liczbą kampanii. Sam zdecydujesz, co w twoim przypadku sprawdza się lepiej.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE