Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
To oczywiste, że chcesz by twoja strona i tym samym twój biznes osiągały jak najlepsze wyniki, przyciągały jak najwięcej użytkowników i optymalnie wykorzystywały budżet marketingowy. Aby to jednak osiągnąć musisz odpowiedzieć sobie na kilka pytań:
Jak mierzyć i oceniać skuteczność tych elementów?
Jak dowiedzieć się, które rozwiązania w Twoich przypadku sprawdzą się najlepiej?
W co inwestować więcej, a z czego zrezygnować, bo przynosi straty?
Jest to darmowe narzędzie analityczne, które powie ci wszystko o twojej witrynie i osobach, które ją odwiedzają. Wszystko pod warunkiem, że dostępne tam dane będziesz potrafił rzetelnie analizować i wyciągać z nich trafne wnioski, które posłużą ci później do optymalizacji.
Jeżeli chcesz osiągać więcej niż konkurencja, to solidna znajomość Google Analytics przyda ci się zarówno przy prowadzeniu sklepu internetowego, serwisu informacyjnego, jak i małego tematycznego bloga. Szkolenie przygotowaliśmy z myślą o osobach zupełnie początkujących oraz tych, które posiadają już pewne podstawy Google Analytics lub analityki internetowej w ogóle i chcą swoją wiedzę z tego zakresu poszerzyć.
Zanim zagłębisz się na dobre w raporty Google Analytics, będziesz musiał założyć konto i wdrożyć na swoją stronę kod śledzenia, który będzie odpowiedzialny za zbieranie danych w raportach. W kursie pokażemy ci krok po kroku jak wykonać taką implementację oraz sprawdzić jej poprawność, tak byś miał pewność, że wszystko działa poprawnie.
Doskonale rozumiemy, że wielu początkujących analityków internetowych może poczuć się zagubionych w interfejsie Google Analytics. Postaramy się jednak, by to uczucie trwało jak najkrócej i byś wszystkie najważniejsze elementy interfejsu poznał i opanował w zaledwie kilka minut. Podpowiemy ci również jak wykorzystać funkcje takie jak: panele, skróty, filtry, czy raporty niestandardowe, by praca z Google Analytics, była szybka i wygodna.
Aby trafnie analizować dane musisz wiedzieć nie tylko, co oznaczają najczęściej pojawiające się w raportach metryki, ale też w jaki sposób Google Analytics je zbiera i oblicza. Bez tej wiedzy możesz w sposób nieprawidłowy zinterpretować dane. O błędną analizę nie trudno, a ta jest nawet gorsza niż jej całkowity brak!
Twoja strona nigdy nie będzie skuteczna, jeżeli nie poznasz dobrze jej użytkowników. Tylko wtedy będziesz mógł odpowiednio dopasować ją do ich potrzeb. Dowiedz się więc, kto odwiedza twoją witrynę, wykorzystując do tego grupę raportów Odbiorcy. Powie ci ona między innymi:
skąd są twoi użytkownicy i jakimi językami się posługują
jakiej są płci i w jakim wieku
w jaki sposób poruszają się po twojej witrynie
z jakich urządzeń/systemów/przeglądarek korzystają
jak bardzo są zaangażowani w przeglądanie twojej witryny
czym się interesują i jak często cię odwiedzają
dlaczego mogą opuszczać twoją witrynę nie dokonując konwersji
Użytkownicy docierają na twoją stroną różnymi drogami: płatne reklamy, strony odsyłające, wyszukiwarki, sieci społecznościowe, mailing, czy wejścia bezpośrednie. Poznaj je wszystkie, dowiedz się, które kierują na twoją witrynę wartościowy ruch i zdecyduj, w które warto zainwestować więcej niż do tej pory.
Współczynnik konwersji leci na łeb na szyję, a odrzucenia rosną w zawrotnym tempie? Być może coś nie tak z twoją stroną? Google Analytics pozwoli ci sprawdzić skuteczność poszczególnych podstron twojej witryny, szybkość jej ładowania, podsuwając nawet gotowe rozwiązania optymalizacyjne.
Wydajesz spore pieniądze na reklamę i chcesz mieć pewność, że nie wyrzucasz ich w błoto? W kursie pokażemy Ci, jak mierzyć opłacalność wszystkich Twoich wysiłków marketingowych on-line. Szczególny nacisk położyliśmy jednak na kampanie prowadzone w ramach Google AdWords, któremu w Analytics poświęcono osobną grupę raportów. Od tej pory będziesz już wiedział jak:
oceniać rzetelnie skuteczność kampanii, biorąc pod uwagę coś więcej niż tylko koszty i przychody
identyfikować płatne słowa kluczowe, które są najbardziej konwersyjne
wykorzystać raport wyszukiwanych haseł do tworzenia nowych, trafnych słów kluczowych
„wyciągnąć” od Google’a raport bezpłatnych słów kluczowych
dostosowywać wyświetlanie reklam, uwzględniając wpływ pór dnia na konwersyjność i liczbę odwiedzin
Zakup. Pobranie pliku. Wypełnienie formularza. Dla każdego konwersja oznacza co innego, ale każdemu zależy na tym, by je rzetelnie zliczać. W kursie pokażemy Ci jak nie wpaść w pułapkę analizy i nie oceniać źródeł konwersji jedynie powierzchownie. Zobaczysz, że często z pozoru nieprzynoszące konwersji kanały okazują się tak naprawdę ich kopalnią. Trzeba tylko wiedzieć gdzie szukać tych informacji. W kursie pokażemy Ci również, jak efektywnie wykorzystać szerokie możliwości modułu e-commerce, narzędzia niezwykle przydatnego w przypadku prowadzenia sklepu internetowego.
Google Analytics przesyła do raportów dane historyczne - możesz więc sprawdzić, co działo się na twojej stronie kilka godzin wcześniej, wczoraj, kilka dni, miesięcy czy nawet lat temu. Istnieje jednak grupa raportów za pomocą, których będziesz mógł „na żywo” monitorować ruch na witrynie. I to co do minuty… a w zasadzie sekundy. W kursie podpowiemy ci jak wykorzystać, te będące dla wielu jedynie ciekawostką raporty i wyciągnąć z nich cenne informacje.
Mimo iż nasze szkolenie kierujemy do początkujących, osoby bardziej żądne wiedzy znajdą tutaj wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, które w jeszcze lepszy sposób pozwolą zrozumieć zbierane przez GA dane. Poniżej uwzględniliśmy tylko część z tego, co zawarliśmy w kursie:
tworzenia zaawansowanych segmentów i ich wykorzystanie w raportach
tworzenie zaawansowanych list remarketingowych na potrzeby remarketingu w Google AdWords
integracja Google Analytics z Narzędziami dla Webmasterów i Google AdWords
tagowanie kampanii niestandardowych w celu ich śledzenia w Google Analytics
udostępnianie konta Google Analytics innym użytkownikom i nadawanie im uprawnień do zarządzania nim
wykorzystanie nakładki Google Analytics na stronę
zaawansowane śledzenie i analiza konwersji z wykorzystaniem: ścieżek wielokanałowych, konwersji wspomaganych, modeli atrybucji i ich porównania
śledzenie sprzedaży za pomocą modułu e-commerce
wykorzystanie grupy raportów SEO do optymalizacji witryny
W kursie bardzo dokładnie omówiona została każda grupa raportów dostępnych w Google Analytics, z szczególnym naciskiem na ich interpretację pod kątem optymalizacji i elementu e-commerce. Naszym celem jest nie tylko nauka obsługi samego narzędzia, ale też jego praktycznego wykorzystania.
To właśnie dlatego kurs w całości bazuje na koncie zawierającym prawdziwe dane. Typowe szkolenia Google Analytics bardzo rzadko prezentują takie praktyczne podejście, próbując uczyć głównie czystej teorii „ze slajdów.” My staraliśmy się ograniczyć to do minimum, dając ci przede wszystkim okazję do zdobycia nowych umiejętności.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE