Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
Reklamujesz się już w wyszukiwarce, ale czujesz, że mógłbyś z AdWords osiągnąć jeszcze więcej? Owszem mógłbyś i ja chciałbym Ci w tym pomóc. Razem zoptymalizujemy twoje kampanie, tak, abyś wydając mniej mógł osiągnąć więcej.
Pokażę Ci co zrobić, by wykorzystywać możliwości AdWords lepiej niż twoja konkurencja i zdobywać dzięki temu jeszcze więcej klientów. Podpowiem Ci nie tylko jak zoptymalizować twoje obecne kampanie w sieci wyszukiwania, ale też jak wykorzystać olbrzymi, choć często niedoceniany potencjał sieci reklamowej. Dowiesz się również jak docierać do Twoich klientów za pomocą zaawansowanych form remarketingu i reklam wideo w sieci YouTube.
Wszystko w oparciu o prawdziwe konto, praktyczne przykłady i wiedzę popartą doświadczeniem zdobywanym podczas codziennej pracy z kampaniami AdWords. A to tylko jeden z wielu powodów, dla których warto wybrać to szkolenie zamiast wydawać krocie na kursy stacjonarne. Zresztą zobacz sam, co dla Ciebie przygotowałem.

Pokażę Ci jak dzięki rozszerzeniom wzbogacić reklamy o dodatkowe informacje na temat twojej firmy i produktów (linki, adres, telefon, dodatkowy tekst). Dzięki temu będą one lepiej widoczne, bogatsze w treść i tym samym chętniej klikalne. A większy CTR oznacza większą szansę konwersji.
Słyszałeś o RLSA i remarketingu dynamicznym? To dwie niezwykle skuteczne odmiany remarketingu pozwalające jeszcze trafniej trafiać do klientów. Teraz będziesz mógł wyświetlać reklamy remarketingowe również w wyszukiwarce (RLSA) lub korzystając z remarketingu dynamicznego generować je niezwykle precyzyjnie indywidualnemu użytkownikowi. Większy ROI gwarantowany!
Słowa kluczowe to nie jedyny sposób docierania do twoich klientów. Wykorzystaj potencjał różnych metod kierowania, twórz ich zaawansowane kombinacje, stosuj wykluczenia, trafiaj z reklamami do tych, którzy rzeczywiście są zainteresowani Twoim produktem. A potem tylko patrz jak twoja sprzedaż rośnie.

Dlaczego nie korzystasz jeszcze z reklamy na YouTube? Jest tania, zapewnia olbrzymi zasięg i jest skuteczna. Nie popełniaj błędów konkurencji i zacznij korzystać z reklam wideo w formatach TrueView już dziś! Podpowiem Ci jak tworzyć ich skuteczne kreacje oraz zoptymalizować budżet kampanii, tak by wykorzystać go do maksimum.
Chcesz osiągać dobre wyniki sprzedażowe, ale nie masz zbyt dużo czasu na zajmowanie się kampaniami? To nie problem. W kursie pokażę Ci jak zautomatyzować i znacząco przyspieszyć zarządzaniem Twoim kontem, wykorzystując między innymi reguły, etykiety, raporty i niezwykle użyteczne narzędzie, jakim jest Edytor AdWords. Dzięki temu będziesz mógł skupić się na tym, co najważniejsze.
Wyprzedź swoją konkurencję tworząc kampanie produktowe w usłudze Google Shopping (Zakupy Google). Zaprezentuj swoje produkty w wyszukiwarce dodając do reklamy zdjęcie, cenę, markę i wiele innych informacji, których nie zmieścisz w zwykłej reklamie tekstowej. To unikalny sposób prezentacji twojej oferty, z którego wielu polskich reklamodawców nadal nie korzysta. Bądź mądrzejszy!
O poprawie skuteczności kampanii nie może być mowy, jeżeli nie będziesz wiedział, które jej elementy wymagają zmian i Twojej uwagi. To dlatego solidna analiza jest tak ważna. W kursie pokażę Ci jak wykorzystać podczas niej znacznie więcej niż tylko standardowe kolumny AdWords. Zobaczysz jak wiele nowych, użytecznych informacji odsłonią przed Tobą wymiary oraz odpowiednia segmentacja danych. Dowiesz się również jak wypadasz na tle innych reklamodawców z branży oraz w jaki sposób identyfikować i rozwiązywać problemy dotyczące słów kluczowych.
Być może byłeś już na szkoleniach stacjonarnych, czytałeś książki i blogi poświęcone AdWords, ale nadal ciężko przełożyć Ci tę teoretyczną wiedzę, którą dzięki nim zdobyłeś na konkretne działania. Nadal nie do końca wiesz, jak płynnie poruszać się po interfejsie AdWords i wdrożyć do swoich kampanii strategie, o których słyszałeś. Ja całe szkolenie prowadzę na „żywym organizmie” – prawdziwym koncie AdWords, dzięki czemu nie będziesz miał już z tym problemu. Przekonaj się sam, że kursy wideo to naprawdę skuteczny i wygodny sposób na zdobycie praktycznej wiedzy.
Nawet jeżeli twoja kampania jest już efektywna nie przestawaj testować nowych ustawień i funkcji. Zawsze może być jeszcze lepiej. I będzie! W kursie podpowiem Ci między innymi jak dopracować zarządzanie budżetem i współdzielić go pomiędzy kilkoma kampaniami oraz jak w bardziej skuteczny sposób ustalać stawki za kliknięcia. Poznasz również narzędzia wstawiania słów kluczowych i odliczania, które sprawią, że twoje reklamy tekstowe będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla odbiorców.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie kursu wystawiamy imienny certyfikat - będzie on dostępny na platformie szkoleniowej w zakładce Certyfikaty. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu oraz obejrzenie wszystkich lekcji. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i unikalny numer certyfikatu. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017). Ten numer również będzie widoczny na certyfikacie.
Certyfikat możesz wydrukować (plik pdf) lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Pamiętaj, że certyfikatów nie wysyłamy w formie papierowej.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z
lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Captcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE