Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
Myślisz o tym, by zacząć działać na YouTube i zarabiać na swoich filmach?
Szukasz sposobów, które pomogą Ci zoptymalizować kanał i zwiększyć zyski z reklam?
Chcesz dowiedzieć się, jak rozpocząć współpracę komercyjną i prowadzić rozmowy z firmami?
Chcesz poznać tajniki występów przed kamerą i tworzyć angażujące filmy?
Swoim wieloletnim doświadczeniem w kursie podzielą się z tobą; Michał Barczak - specjalista z zakresu wideo marketingu oraz Matt Olech - znany polski YouTuber z ponad 6 letnim stażem. Przez 5 godzin będą oprowadzać cię po zakamarkach YouTube’a, ucząc jednocześnie tworzenia świetnych treści wideo i zarabiania na nich.
Początki nie są łatwe, ale z nami pierwsze kroki w świecie YouTube’a postawisz znacznie szybciej i pewniej. Pokażemy Ci jak założyć kanał oraz skonfigurować go w taki sposób, by zmaksymalizować zyski z reklam. Dowiesz się również, które treści cieszą się na YouTube największą popularnością, w jaki sposób możesz znaleźć tam swoją niszę oraz skąd czerpać pomysły na filmy. Zobaczysz również dlaczego warto wykorzystywać “crossy”, czyli gościnne występy innych YouTuberów na twoim kanale.
YouTube to realne pieniądze, które możesz zarabiać bez wychodzenia z domu. Musisz tylko wiedzieć jak! Pokażemy Ci jak zmonetyzować swoją działalność na kanale! Z kursu dowiesz się jak działa system reklamowy Google AdSense i jak go wykorzystać, by czerpać zyski z reklam. Pokażemy Ci nawet jak wyliczyć orientacyjne przychody, które mogą wpłynąć na Twoje konto z AdSense. Zarabiać możesz jednak nie tylko na reklamach: filmy dedykowane, lokowanie produktów czy zyskujące w ostatnim czasie na popularnosci dotacje. Możliwości jest sporo, a my pokażemy Ci każdą z nich!
Możesz tworzyć ciekawe i interesujące filmy, ale jeżeli nie będziesz potrafił ich zoptymalizować, algorytm Google’a będzie bezlitosny i nie zarobisz tak dużo jakbyś mógł. W kursie podpowiemy Ci jak zadbać o najważniejsze elementy twojego wideo. Odkryjemy przed tobą tajniki pozycjonowania i promowania filmów, tak byś trafiał do jak największej liczby widzów i pojawiał się wysoko w wynikach wyszukiwania. Zobaczysz również jak za pomocą kart i adnotacji zachęcać widzów do dłuższych wizyt na Twoim kanale i jego subskrypcji.
Firmy zauważyły olbrzymi potencjał reklamowy YouTube i coraz chętniej nawiązują współpracę z twórcami wideo, by promować swoje produkty. Ty też możesz być jednym z nich! Wystarczy, ze umiejętnie zaprezentujesz atuty kanału i przedstawisz swoją ofertę. W kursie pokażemy Ci, jak zrobić to za pomocą briefa reklamowego. Zobaczysz również, jak rozpocząć współprace komercyjne oraz w jaki sposób rozmawiać z agencjami reklamowymi zanim jeszcze podpiszesz umowę.
Występy przed kamerą nie należą do prostych, zwłaszcza jeśli jesteś początkujący. Nie martw się jednak, z nami przygotujesz się do nich na 100%! Wszystko dzięki wskazówkom i radom doświadczonego YouTubera, który robi to na co dzień, Podpowie Ci on jak zachowywać się przed obiektywem, w jaki sposób mówić i gestykulować, a nawet jakich kosmetyków używać. Poznasz również jego sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem, który towarzyszy często nawet doświadczonym YouTuberom.
Pomysł na film to dopiero połowa sukcesu! Do jego nagrania będziesz potrzebował przecież kamery, mikrofonu i programu, który pozwoli Ci cały materiał edytować. O każdym z tych niezbędnych Ci narzędzi mówimy w kursie. Pokażemy Ci jak dobrać odpowiedni sprzęt za rozsądną cenę oraz jakie programy możesz wykorzystać zarówno do prostej jak i zaawansowanej obróbki wideo. Teraz będziesz już wiedział, jak tworzyć profesjonalnie wyglądające filmy.
założysz swój kanał i skonfigurujesz go, tak by zaczął dla ciebie zarabiać,
poznasz różne sposoby monetyzacji działań na YouTube,
nauczysz się optymalizować i pozycjonować filmy, by zwiększyć zyski z reklam,
dowiesz się, co robić, by zyskać nowych widzów i zachęcić ich do subskrypcji,
zobaczysz jak przygotować briefa reklamowego kanału i nawiązać współpracę z markami,
dowiesz się jaki sprzęt wybrać i jak zachowywać się przed kamerą.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE