Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
Które sieci społecznościowe będą najskuteczniejsze w Twoim biznesie?
W jaki sposób komunikować się w każdej z nich?
O czym pisać, jak pisać i kiedy pisać?
Co robić, by angażować użytkowników i pobudzać ich do działania?
Jak zdobywać nowych klientów i utrzymywać z nimi dobre relacje?
Czy wiesz, że Polacy spędzają średnio ponad 2 godziny dziennie w sieciach społecznościowych? Facebook, YouTube, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest i LinkedIn – to właśnie tutaj najczęściej pojawiają się Twoi klienci. To właśnie tutaj powinna być Twoja firma, aby skutecznie do nich docierać. Znaczenie social media w biznesie rośnie z roku na rok. Zauważa to coraz więcej firm, pojawiając się już nie tylko na Facebooku, ale i w innych sieciach społecznościowych. To również olbrzymia szansa dla Twojej firmy. Wykorzystaj ją!
Jeżeli nadal myślisz, że sieci społecznościowe służą głównie do chwalenia się zdjęciami z wakacji i wrzucania zabawnych obrazków, to jesteś w dużym błędzie. Firmy, które już zainwestowały w social media jasno mówią o wzroście sprzedaży. Aż do 30% ruchu, jaki trafia na ich strony pochodzi właśnie z mediów społecznościowych. Te nie tylko pomagają klientom w podejmowaniu decyzji o zakupie, ale też bezpośrednio generują sprzedaż.
Żadna płatna reklama nie będzie w stanie pomóc Ci tak skutecznie budować wizerunku Twojej firmy, jak sieci społecznościowe. One są do tego wręcz stworzone. Rozmowy toczą się tu codziennie i o wszystkim. Szukamy tutaj informacji o produktach, opinii na ich temat i najlepszych promocji. Wykorzystaj to! Spraw by mówiono właśnie o tobie, o twojej firmie, o twoich produktach! Daj klientom szansę Cię poznać, a możesz być pewny, że to Ci się opłaci.
Sprzedawaj, buduj wizerunek, ale nie zapominaj w tym wszystkim o osobach bez których byś tego nie osiągną. O twoich klientach. Zbuduj silną społeczność Twojej firmy i utrzymuj dobre relacje z klientami. Dowiedz się czego od Ciebie oczekują, poznaj ich opinie i sugestie. Tej wiedzy nie przeliczysz na złotówki, ale z pewnością posłuży Ci ona do rozwoju Twojej firmy i zmiany na lepsze.
Wiele osób myśli, że samo założenie konta w jednej czy dwóch sieciach społecznościowych i opublikowanie kilku wpisów w miesiącu wystarczy. Niestety nie. Social media tak nie działają. Sama obecność to tutaj zdecydowanie za mało, by Twoja firma odnosiła korzyści. W moim szkoleniu pokazać Ci więc nie tylko jak „być,” ale przede wszystkim, jak prowadzić w sieciach społecznościowych skuteczne działania marketingowe, które przełożą się na konkretne, wymierne wyniki.
Duże firmy nie mają problemu z wydawaniem olbrzymich budżetów na działania marketingowe. Po prostu je na to stać. Małe, często lokalne firmy zwykle nie mogą sobie na to pozwolić, dlatego tak ważna jest dla nich obecność w mediach społecznościowych. W większości działania marketingowe, jakie tam prowadzą są działaniami darmowymi. Mówisz, że nie ma nic za darmo? Owszem potrzebny będzie twój czas, chęci i zaangażowanie.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE