!!! BLACK WEEKS !!!     |     DO -80% NA WSZYSTKIE KURSY     |     DO KOŃCA
0 d 00 h 00 m 00 s
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
strefakursów.pl Biznes i marketing

Kurs Google Ads - optymalizacja kampanii w praktyce:Trailer

Dowiedz się jak efektywniej wydawać budżet i wycisnąć więcej z Twoich kampanii. Poznaj zaawansowane narzędzia Google Ads i docieraj precyzyjniej do klientów.

Kurs Google Ads - optymalizacja kampanii w praktyce:Analiza konkurencji – udział w wyświetleniach

Dowiedz się jak efektywniej wydawać budżet i wycisnąć więcej z Twoich kampanii. Poznaj zaawansowane narzędzia Google Ads i docieraj precyzyjniej do klientów.

Kurs Google Ads - optymalizacja kampanii w praktyce:Edytor Google Ads

Dowiedz się jak efektywniej wydawać budżet i wycisnąć więcej z Twoich kampanii. Poznaj zaawansowane narzędzia Google Ads i docieraj precyzyjniej do klientów.

Kurs Google Ads - optymalizacja kampanii w praktyce:Semrush

Dowiedz się jak efektywniej wydawać budżet i wycisnąć więcej z Twoich kampanii. Poznaj zaawansowane narzędzia Google Ads i docieraj precyzyjniej do klientów.
DARMOWE FRAGMENTY

Ten kurs jest częścią ścieżki:

E-marketing Manager

user-image user-image user-image user-image
19202 użytkowników podnosi swoje kwalifikacje w tej ścieżce kariery.

Opinie użytkowników

Robert Wiosło
5.0
Praktyczna wiedze podana w prosty sposób. Szukałem kursu poruszającego kwestie optymalizacji już od dłuższego czasu i jestem zadowolony.
Marta Król
5.0
Bardzo przejrzyście i rzeczowo wytłumaczone wszystkie kwestie. Dzięki tym kursom moje kampanie nabierają rozpędu. Podoba mi się sposób prowadzenia kursu przez pana Krzysztofa, jestem fanką!

Zobacz wszystkie

Czego się nauczysz:

  • optymalizacji kampanii i efektywnego wykorzystania budżetu

  • zwiększania sprzedaży dzięki dobrze ustawionemu remarektingowi

  • zdobywania klientów za pomocą kampanii wideo w YouTube

  • wykorzystania dynamicznych kampanii w wyszukiwarce

  • przyspieszania pracy dzięki regułom i skryptom

  • szybszej pracy z kampaniami w Edytorze AdWords

  • optymalizacji swoich działań: słowa kluczowe, reklamy

  • poprawy kampanii dzięki dodatkowym narzędziom i integracji danych z Google Analytics

Efekty, nie teoria

Optymalizuj i zwiększaj konwersję

Więcej klientów z wyszukiwarki

Kampanie wideo i reklamy w Gmailu

Przekonaj niezdecydowanych

Efektywna praca dzięki edytorowi AdWords

Automatyzuj co się da!

Przydatne narzędzia

ZOBACZ WIĘCEJ

Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!

Nie wiesz od czego zacząć naukę?

Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.

Rozpocznij teraz
Program nauczania
1 Optymalizacja kampanii – najlepsze praktyki
Wstęp 00m 56s
Struktura konta – optymalizacja dopasowań 16m 49s
Struktura konta – strategia SKAG 11m 20s
Kiedy warto korzystać z kilku kont reklamowych? 19m 24s
Optymalizacja wyniku jakości 22m 39s
Utracone wyświetlenia w wyszukiwarce 10m 17s
Analiza konkurencji – udział w wyświetleniach Podgląd 06m 35s
Segmentacja danych i ich analiza 12m 50s
Czytanie raportów i wyciąganie wniosków 11m 39s
Zasoby wspólne – zaawansowane ustawienia 10m 09s
DSA – dynamiczne kampanie w wyszukiwarce 20m 07s
2 Shopping Ads – kampanie i reklamy produktowe
Kampanie Shopping Ads i wprowadzenie do Google Merchant Center 26m 27s
Dobre praktyki i optymalizacja 20m 13s
3 YouTube – reklamy wideo
Pierwsza kampania na YouTube 15m 26s
Tworzenie grupy reklam i wybór ustawień 16m 55s
Formaty reklamowe 14m 04s
Dobre praktyki 10m 24s
4 Remarketing – zwiększanie liczby konwersji
Remarketing – sprawdzone praktyki 16m 55s
RLSA – remarketing w wyszukiwarce 14m 37s
Budowanie listy odbiorców 06m 43s
5 Efektywna praca z Google Ads
Edytor Google Ads Podgląd 09m 10s
Reguły – optymalizowania powtarzalnych zadań 08m 19s
Skrypty – automatyczne wprowadzenie zmian 10m 46s
6 Narzędzia i dodatki
Integracja konta reklamowego z Google Analytics 06m 33s
Google Market Finder, Rich Media Gallery i inne przydatne narzędzia 12m 17s
Senuto 10m 41s
Semstorm 15m 04s
Semrush Podgląd 07m 43s
GSP – reklamy w Gmail 11m 04s
Zakończenie 00m 59s
Ocena uczestników
user-image user-image user-image user-image user-image user-image

48716 użytkowników oceniło i zrecenzowało szkolenia strefakursów.pl

Google logo

Średnia ocena uczestników w niezależnym serwisie Google to 4.9/5 ⭐⭐⭐⭐⭐ z 2573 wszystkich opinii.

5 5 63
5.0
96%
4%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (63)
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Bardzo przydatny kurs, polecam.
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Możliwość łączenia w kampanię reklamową narzędzi jak YT, Ads i strona do pozyskiwania ruchu , wzmacniania zasięgu i kroczenia za potencjalnym klientem a w konsekwencji sprzedażą przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
"Kurs Google Ads - optymalizacja kampanii w praktyce" muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem. Kurs jest prowadzony w sposób bardzo przystępny, a jednocześnie niezwykle merytoryczny. Każdy moduł został starannie zaplanowany, co sprawia, że materiał… Czytaj więcej
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Świetny kurs, szczegółowy, wiele przydatnej wiedzy i chce się zdobyć jej jeszcze więcej ;) Polecam! Dla początkujących oraz dla zaawansowanych.
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Polecam
Najczęściej zadawane pytania
minus plus
Jak wygląda uczestnictwo w kursie online?

Kursy online w strefakursów.pl to wideoporadniki przygotowane przez zespół naszych specjalistów. Twoje uczestnictwo w szkoleniu polega na tym, że otrzymujesz dostęp do wykładów wideo oraz innych materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy szkoleniowej zaraz po zalogowaniu się na swoje konto. Konto jest bezpłatne i możesz założyć je w dowolnym momencie lub w trakcie dokonywania pierwszego zakupu w serwisie strefakursów.pl. Materiały, do których otrzymasz dostęp pozwolą Ci rozwinąć się zawodowo i podnieść Twoje kwalifikacje. Każdy kurs przepełniony jest praktyczną wiedzą, która ułatwi Ci osiągnięcie wymarzonych życiowych celów. Zdobytą wiedzę i postępy w nauce możesz w łatwy sposób zweryfikować za pomocą licznych testów i ćwiczeń dołączonych do każdego kursu.

minus plus
Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia i jaką ma on formę?

Do każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).

Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.

minus plus
Czy otrzymam fakturę VAT za zamówienie?

Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).

minus plus
Czy dostęp do szkolenia jest ograniczony czasowo?

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.

Kurs Google Ads - optymalizacja kampanii w praktyce

Dowiedz się jak efektywniej wydawać budżet i wycisnąć więcej z Twoich kampanii. Poznaj zaawansowane narzędzia Google Ads i docieraj precyzyjniej do klientów.
Kto pyta nie błądzi! Zobacz Najczęściej zadawane pytania

🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 114 użytkowników obejrzało to szkolenie

Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z logo twisto lub logo paypoJak to działa?

tick 30 dniowa gwarancja zwrotu more-information
tick Dożywotni, nielimitowany dostęp do kursu
74
149zł

za ten zakup otrzymasz zwrot o wartości 7.45 zł

2024-11-08

1335

⏰ To szkolenie kupisz 50% taniej jeszcze tylko przez: 02 : 22 : 20 : 38

for-teamsOferta dla firm i zespołów
To szkolenie obejmuje:
unlimited-access Nielimitowany dostęp
clock 6,5 godziny szkolenia
video 30 wykładów
test-questions 20 pytań testowych
language Napisy dostępne w językach:
polski, angielski, ukraiński
mobile-access Dostęp w aplikacji mobilnej
certificate Certyfikat ukończenia
book Testy i zadania
linkedin Rekomendacje na LinkedIn
level Poziom: Zaawansowany
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.9
E-marketing Manager
Marketing internetowy to w dzisiejszych czasach klucz do sukcesu. Zostań cenionym specjalistą w tej niezwykle ważnej i ciągle się rozwijającej dziedzinie.
573 wykładów
19202 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - E-marketing Manager
Uczestnicy kursu kupili również:
Twisto

Odbierz 20% rabatu na pierwsze zamówienie

newsletter signup image
Nasz newsletter obserwuje już 105621 osób!
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
E-mail jest niepoprawny.
Nie chcę otrzymać zniżki.
shield-error

Ups! Coś poszło nie tak :(

Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.

ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE