• Odbierz zwrot 50 zł na kartę revolut
  • Szkolenia
    strefakursów.pl Biznes
    DARMOWE FRAGMENTY

    Kurs Analytics - ABC analizy i optymalizacji

    Zadbaj o właściwą optymalizację swojej strony i spraw aby spełniła stawiane przed nią cele.
  • Poziom: Podstawowy
  • 119
    +1190 punktów premium
    Zacznij naukę teraz, zapłać w ciągu 21 dni!
    Płatności twisto
    • Jak mierzyć i oceniać skuteczność tych elementów?

    • Jak dowiedzieć się, które rozwiązania w Twoich przypadku sprawdzą się najlepiej?

    • W co inwestować więcej, a z czego zrezygnować, bo przynosi straty?

    Odpowiedzią na te i wiele innych pytań jest
    Google Analytics

    Google Analytics

    Jak zbierać dane?

    Pierwsze kroki z interfejsem

    Google Analytics - logo

    Jak mierzyć to, co dla mnie najważniejsze?

    Sesje, odsłony, współczynnik odrzuceń

    O co tutaj chodzi?

    Aby trafnie analizować dane musisz wiedzieć nie tylko, co oznaczają najczęściej pojawiające się w raportach metryki, ale też w jaki sposób Google Analytics je zbiera i oblicza. Bez tej wiedzy możesz w sposób nieprawidłowy zinterpretować dane. O błędną analizę nie trudno, a ta jest nawet gorsza niż jej całkowity brak!

    Optymalizacja
    Wszechstronność
    Analityka
    Statystyki

    Kim są moi użytkownicy?

    • skąd są twoi użytkownicy i jakimi językami się posługują

    • jakiej są płci i w jakim wieku

    • w jaki sposób poruszają się po twojej witrynie

    • z jakich urządzeń/systemów/przeglądarek korzystają

    • jak bardzo są zaangażowani w przeglądanie twojej witryny

    • czym się interesują i jak często cię odwiedzają

    • dlaczego mogą opuszczać twoją witrynę nie dokonując konwersji

    Analytics - Odbiorcy

    Skuteczne źródła ruchu

    Optymalizacja strony

    Jak monitorować kampanie marketingowe i mierzyć ich skuteczność?

    • oceniać rzetelnie skuteczność kampanii, biorąc pod uwagę coś więcej niż tylko koszty i przychody

    • identyfikować płatne słowa kluczowe, które są najbardziej konwersyjne

    • wykorzystać raport wyszukiwanych haseł do tworzenia nowych, trafnych słów kluczowych

    • „wyciągnąć” od Google’a raport bezpłatnych słów kluczowych

    • dostosowywać wyświetlanie reklam, uwzględniając wpływ pór dnia na konwersyjność i liczbę odwiedzin

    Jak trafnie śledzić pozyskiwanie konwersji?

    Czy wiesz co teraz dzieje się na twojej stronie?

    Dla ambitnych

    Zaawansowane narzędzia i sztuczki Analytics

    Google AdWords i Google Analytics
    • tworzenia zaawansowanych segmentów i ich wykorzystanie w raportach

    • tworzenie zaawansowanych list remarketingowych na potrzeby remarketingu w Google AdWords

    • integracja Google Analytics z Narzędziami dla Webmasterów i Google AdWords

    • tagowanie kampanii niestandardowych w celu ich śledzenia w Google Analytics

    • udostępnianie konta Google Analytics innym użytkownikom i nadawanie im uprawnień do zarządzania nim

    • wykorzystanie nakładki Google Analytics na stronę

    • zaawansowane śledzenie i analiza konwersji z wykorzystaniem: ścieżek wielokanałowych, konwersji wspomaganych, modeli atrybucji i ich porównania

    • śledzenie sprzedaży za pomocą modułu e-commerce

    • wykorzystanie grupy raportów SEO do optymalizacji witryny

    ZOBACZ WIĘCEJ
    Program nauczania
    1 Wprowadzenie do Google Analytics
    Wstęp 0m 19s
    Dla kogo jest Google Analytics? 4m 00s
    Określanie celów naszej witryny 4m 14s
    Analizowanie danych w ujęciu całościowym 6m 33s
    Zasady działania Google Analytics i proces zbierania danych 4m 54s
    2 Kod śledzenia na stronie
    Zakładanie konta Google Analytics 4m 36s
    Wdrażanie kodu śledzenia na naszej stronie Podgląd 5m 41s
    Sprawdzanie poprawności implementacji kodu śledzenia 3m 47s
    3 Najważniejsze etapy konfiguracji
    Konfiguracja śledzenia celów witryny 10m 57s
    Konfiguracja śledzenia zdarzeń 5m 38s
    Wdrażanie modułu e-commerce 5m 48s
    Łączenie konta Analytics z kontem AdWords 10m 28s
    Integracja Analytics z usługą Narzędzia dla Webmasterów 6m 20s
    Konfiguracja śledzenia wyszukiwarki w witrynie 4m 18s
    Tagowanie niestandardowych kampanii 7m 13s
    Konfiguracja i zastosowanie filtrów widoku Podgląd 5m 26s
    Udostępnianie konta GA innym użytkownikom 5m 24s
    4 Interfejs
    Najważniejsze elementy interfejsu Google Analytics 7m 25s
    Podstawy pracy z raportami 9m 38s
    Najważniejsze metryki występujące w raportach 10m 03s
    Dopasowywanie ilości danych za pomocą zakresu czasowego 9m 45s
    Sposoby prezentacji danych w raportach 9m 36s
    5 Efektywna praca z raportami
    Jak i dlaczego warto segmentować dane 10m 01s
    Tworzenie własnych zaawansowanych segmentów 8m 48s
    Import segmentów z galerii Google 5m 54s
    Jak korzystać z filtrów w raportach 10m 25s
    Tworzenie raportów niestandardowych 10m 16s
    Przesyłanie raportów mailem 5m 28s
    Szybsza praca dzięki panelom i skrótom 13m 26s
    (not provided), (not set), (content targeting) i * w raportach 6m 32s
    6 Raporty Odbiorcy
    Kto odwiedza naszą stronę 6m 41s
    Skąd są nasi użytkownicy 7m 34s
    Segmentacja według języków 6m 02s
    Podstawowy podział użytkowników - nowi a powracający 4m 58s
    Mierzenie zaangażowania użytkowników 8m 40s
    Raporty technologiczne - przeglądarka i system 7m 27s
    Dlaczego powinniśmy mierzyć ruch mobile? 5m 30s
    Jak użytkownicy poruszają się po naszej witrynie 12m 09s
    Co "teraz" dzieje się na stronie - raporty Na żywo 9m 11s
    7 Raporty Pozyskiwanie
    Skąd pozyskujemy ruch - raport Kanały Podgląd 12m 09s
    Witryny odsyłające jako źródło ruchu 6m 02s
    Monitorowanie kampanii AdWords w Google Analytics 11m 08s
    Analiza słów kluczowych z AdWords 5m 23s
    Słowa kluczowe a wyszukiwane hasła 6m 10s
    Wpływ pory dnia i dni tygodnia na wizyty i konwersje 5m 42s
    Identyfikowanie problemów na stronach docelowych 6m 05s
    Optymalizacja witryny dla wyszukiwarek - raporty SEO 5m 39s
    Monitorowanie kampanii marketingowych 3m 37s
    Odczytywanie raportu płatnych słów kluczowych 6m 38s
    Bezpłatne słowa kluczowe a (not provided) 6m 58s
    Badanie ruchu z sieci społecznościowych 10m 08s
    8 Raporty Zachowanie
    Ocenianie skuteczności podstron naszej witryny 5m 15s
    Sortowanie podstron według wymiaru "Tytuł strony" 4m 37s
    Analiza podstron pogrupowanych według treści 4m 10s
    Optymalizacja stron docelowych 11m 31s
    Współczynnik wyjść a współczynnik odrzuceń 7m 15s
    Szybkość wczytywania witryny i jej optymalizacja 9m 28s
    Wyszukiwarka wewnętrzna - jak korzystają z niej użytkownicy 7m 46s
    Nakładka GA na stronę - co widzą i w co klikają użytkownicy 5m 43s
    9 Raporty Konwersje
    Jak sprawdzić realizację celów? 7m 43s
    Śledzenie sprzedaży za pomocą modułu e-commerce 10m 09s
    Czym są ścieżki i atrybucja konwersji? 4m 41s
    Wizualizacja ścieżek konwersji i przepływ celów 13m 29s
    Kombinacje kanałów, które prowadzą do konwersji 8m 11s
    Konwersje wspomagane - kanały pośredniczące w konwersjach 4m 23s
    Długość ścieżki konwersji 5m 05s
    Modele atrybucji konwersji 6m 42s
    Porównanie modeli atrybucji 8m 17s
    10 Remarketing a Google Analytics
    Listy remarketingowe w GA w kampaniach AdWords 8m 42s
    Tworzenie zaawansowanych list remarketingowych 11m 39s
    Zakończenie 0m 20s
    Ocena uczestników
    5 4.9 61
    4.9
    95%
    5%
    0%
    0%
    0%
    Recenzje użytkowników (61)
    5
    Duża porcja wiedzy przekazana w przystępny sposób. Materiał podzielony na krótkie filmy, do których można wrócić w każdym momencie, każdy rozdział kończy się testem. Wystarczy popełnić tylko jeden błąd żeby nie zaliczyć - to było dla mnie dużym zaskoczeniem :D ale… Czytaj więcej
    5
    PROFIL PUBLICZNY
    Kurs znakomicie przygotowuje do pracy jako analityk internetowy. Można z niego dowiedzieć się mnóstwa wskazówek, których nie da się nauczyć z innych kursów dotyczących Google Analytics. Polecam!
    5
    Google Analytics to nieodzowne narzędzie pracy marketera. Trzeba znać jego możliwości i opcje, które oferuje. Dzięki kursowi poznajesz wszystko to, co najważniejsze w pracy z tym narzędziem. Polecam wszystkim!
    5
    PROFIL PUBLICZNY
    Bardzo dobrze podana wiedza. Mimo, iż Analyticsem zajmuję się wiele lat, na tym kursie dowiedziałem się paru dodatkowych rzeczy, o których nie miałem pojęcia. Polecam wszystkim, którzy administrują sklepami internetowymi.
    5
    PROFIL PUBLICZNY
    Kurs który mnie bardzo dużo nauczył w kwestii optymalizacji stron. Autorzy naprawdę się przyłożyli do tematu. Bardzo mi się przydało do mojej pracy w jakości tworzenia odpowiednich stron WWW.
    Informacje o szkoleniu
      61 recenzji
      8,5 godziny
      71 wykładów
      8 materiałów szkoleniowych
    • Możliwość pobrania pliku
    • Nielimitowany dostęp
    • Testy, ćwiczenia
    • Dostęp z urządzeń mobilnych
    119
    +1190 punktów premium
    Zacznij naukę teraz, zapłać w ciągu 21 dni!
    Ten kurs jest częścią ścieżki
    4.8
    Specjalista e-commerce
    Zostań cenionym specjalistą w branży e-commerce. Poznaj i zastosuj w praktyce techniki, które zagwarantują wysoką sprzedaż.
    270 wykładów
    5315 uczestników
    Dowiedz się więcej
    Ścieżka kariery - Specjalista e-commerce
    Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
    Dlaczego warto?
    Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
    Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
    Będziesz informowany o aktualnych konkursach
    Nie wysyłamy spamu
    Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
    strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
    AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE