WYNIKI KONKURSU: "Zrecenzuj kurs i wygraj 1 z 10 opasek Mi Band 3"
Szkolenia
DARMOWE FRAGMENTY
Kurs Analytics - ABC analizy i optymalizacji
Zadbaj o właściwą optymalizację swojej strony i spraw aby spełniła stawiane przed nią cele.
119
+1190 punktów premium
56 recenzji
8,5 godziny
71 wykładów
8 materiałów szkoleniowych
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność tych elementów?

  • Jak dowiedzieć się, które rozwiązania w Twoich przypadku sprawdzą się najlepiej?

  • W co inwestować więcej, a z czego zrezygnować, bo przynosi straty?

Odpowiedzią na te i wiele innych pytań jest
Google Analytics

Google Analytics

Jak zbierać dane?

Co, gdzie i jak?

Pierwsze kroki z interfejsem

Google Analytics - logo

Jak mierzyć to, co dla mnie najważniejsze?

Sesje, odsłony, współczynnik odrzuceń

O co tutaj chodzi?

Aby trafnie analizować dane musisz wiedzieć nie tylko, co oznaczają najczęściej pojawiające się w raportach metryki, ale też w jaki sposób Google Analytics je zbiera i oblicza. Bez tej wiedzy możesz w sposób nieprawidłowy zinterpretować dane. O błędną analizę nie trudno, a ta jest nawet gorsza niż jej całkowity brak!

Optymalizacja
Wszechstronność
Analityka
Statystyki

Kim są moi użytkownicy?

  • skąd są twoi użytkownicy i jakimi językami się posługują

  • jakiej są płci i w jakim wieku

  • w jaki sposób poruszają się po twojej witrynie

  • z jakich urządzeń/systemów/przeglądarek korzystają

  • jak bardzo są zaangażowani w przeglądanie twojej witryny

  • czym się interesują i jak często cię odwiedzają

  • dlaczego mogą opuszczać twoją witrynę nie dokonując konwersji

Analytics - Odbiorcy

Które źródła ruchu są najbardziej skuteczne?

Co zrobić by zoptymalizować stronę?

Jak monitorować kampanie marketingowe i mierzyć ich skuteczność?

  • oceniać rzetelnie skuteczność kampanii, biorąc pod uwagę coś więcej niż tylko koszty i przychody

  • identyfikować płatne słowa kluczowe, które są najbardziej konwersyjne

  • wykorzystać raport wyszukiwanych haseł do tworzenia nowych, trafnych słów kluczowych

  • „wyciągnąć” od Google’a raport bezpłatnych słów kluczowych

  • dostosowywać wyświetlanie reklam, uwzględniając wpływ pór dnia na konwersyjność i liczbę odwiedzin

Jak trafnie śledzić pozyskiwanie konwersji?

Czy wiesz co teraz dzieje się na twojej stronie?

Dla ambitnych

Zaawansowane narzędzia i sztuczki Analytics

Google AdWords i Google Analytics
  • tworzenia zaawansowanych segmentów i ich wykorzystanie w raportach

  • tworzenie zaawansowanych list remarketingowych na potrzeby remarketingu w Google AdWords

  • integracja Google Analytics z Narzędziami dla Webmasterów i Google AdWords

  • tagowanie kampanii niestandardowych w celu ich śledzenia w Google Analytics

  • udostępnianie konta Google Analytics innym użytkownikom i nadawanie im uprawnień do zarządzania nim

  • wykorzystanie nakładki Google Analytics na stronę

  • zaawansowane śledzenie i analiza konwersji z wykorzystaniem: ścieżek wielokanałowych, konwersji wspomaganych, modeli atrybucji i ich porównania

  • śledzenie sprzedaży za pomocą modułu e-commerce

  • wykorzystanie grupy raportów SEO do optymalizacji witryny

Analytics - ścieżki konwersji
ZOBACZ WIĘCEJ
Program nauczania
1 Wprowadzenie do Google Analytics
Wstęp 0m 19s
Dla kogo jest Google Analytics? 4m 00s
Określanie celów naszej witryny 4m 14s
Analizowanie danych w ujęciu całościowym 6m 33s
Zasady działania Google Analytics i proces zbierania danych 4m 54s
2 Kod śledzenia na stronie
Zakładanie konta Google Analytics 4m 36s
Wdrażanie kodu śledzenia na naszej stronie Podgląd 5m 41s
Sprawdzanie poprawności implementacji kodu śledzenia 3m 47s
3 Najważniejsze etapy konfiguracji
Konfiguracja śledzenia celów witryny 10m 57s
Konfiguracja śledzenia zdarzeń 5m 38s
Wdrażanie modułu e-commerce 5m 48s
Łączenie konta Analytics z kontem AdWords 10m 28s
Integracja Analytics z usługą Narzędzia dla Webmasterów 6m 20s
Konfiguracja śledzenia wyszukiwarki w witrynie 4m 18s
Tagowanie niestandardowych kampanii 7m 13s
Konfiguracja i zastosowanie filtrów widoku Podgląd 5m 26s
Udostępnianie konta GA innym użytkownikom 5m 24s
4 Interfejs
Najważniejsze elementy interfejsu Google Analytics 7m 25s
Podstawy pracy z raportami 9m 38s
Najważniejsze metryki występujące w raportach 10m 03s
Dopasowywanie ilości danych za pomocą zakresu czasowego 9m 45s
Sposoby prezentacji danych w raportach 9m 36s
5 Efektywna praca z raportami
Jak i dlaczego warto segmentować dane 10m 01s
Tworzenie własnych zaawansowanych segmentów 8m 48s
Import segmentów z galerii Google 5m 54s
Jak korzystać z filtrów w raportach 10m 25s
Tworzenie raportów niestandardowych 10m 16s
Przesyłanie raportów mailem 5m 28s
Szybsza praca dzięki panelom i skrótom 13m 26s
(not provided), (not set), (content targeting) i * w raportach 6m 32s
6 Raporty Odbiorcy
Kto odwiedza naszą stronę 6m 41s
Skąd są nasi użytkownicy 7m 34s
Segmentacja według języków 6m 02s
Podstawowy podział użytkowników - nowi a powracający 4m 58s
Mierzenie zaangażowania użytkowników 8m 40s
Raporty technologiczne - przeglądarka i system 7m 27s
Dlaczego powinniśmy mierzyć ruch mobile? 5m 30s
Jak użytkownicy poruszają się po naszej witrynie 12m 09s
Co "teraz" dzieje się na stronie - raporty Na żywo 9m 11s
7 Raporty Pozyskiwanie
Skąd pozyskujemy ruch - raport Kanały Podgląd 12m 09s
Witryny odsyłające jako źródło ruchu 6m 02s
Monitorowanie kampanii AdWords w Google Analytics 11m 08s
Analiza słów kluczowych z AdWords 5m 23s
Słowa kluczowe a wyszukiwane hasła 6m 10s
Wpływ pory dnia i dni tygodnia na wizyty i konwersje 5m 42s
Identyfikowanie problemów na stronach docelowych 6m 05s
Optymalizacja witryny dla wyszukiwarek - raporty SEO 5m 39s
Monitorowanie kampanii marketingowych 3m 37s
Odczytywanie raportu płatnych słów kluczowych 6m 38s
Bezpłatne słowa kluczowe a (not provided) 6m 58s
Badanie ruchu z sieci społecznościowych 10m 08s
8 Raporty Zachowanie
Ocenianie skuteczności podstron naszej witryny 5m 15s
Sortowanie podstron według wymiaru "Tytuł strony" 4m 37s
Analiza podstron pogrupowanych według treści 4m 10s
Optymalizacja stron docelowych 11m 31s
Współczynnik wyjść a współczynnik odrzuceń 7m 15s
Szybkość wczytywania witryny i jej optymalizacja 9m 28s
Wyszukiwarka wewnętrzna - jak korzystają z niej użytkownicy 7m 46s
Nakładka GA na stronę - co widzą i w co klikają użytkownicy 5m 43s
9 Raporty Konwersje
Jak sprawdzić realizację celów? 7m 43s
Śledzenie sprzedaży za pomocą modułu e-commerce 10m 09s
Czym są ścieżki i atrybucja konwersji? 4m 41s
Wizualizacja ścieżek konwersji i przepływ celów 13m 29s
Kombinacje kanałów, które prowadzą do konwersji 8m 11s
Konwersje wspomagane - kanały pośredniczące w konwersjach 4m 23s
Długość ścieżki konwersji 5m 05s
Modele atrybucji konwersji 6m 42s
Porównanie modeli atrybucji 8m 17s
10 Remarketing a Google Analytics
Listy remarketingowe w GA w kampaniach AdWords 8m 42s
Tworzenie zaawansowanych list remarketingowych 11m 39s
Zakończenie 0m 20s
Ocena uczestników
4.9
94%
6%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (56)
Maciek Koenig
Kurs w szybki sposób pomógł poznać mi tajniki Analytics, tak abym mógł wykorzystać je w prowadzeniu swojego sklepu internetowego oraz zrozumieć działania klientów, podwyższając… Czytaj więcej
Joanna Wieczorek
Kurs zawiera zarówno podstawowe jak i zaawansowane informacje na temat Google Analytics. Wiele przykładów można zastosować w codziennej pracy z tym narzędziem, co czyni kurs… Czytaj więcej
Kamila Górecka-Kirwiel
Kurs pozwala uporządkować wiedzę i przygotować się do przekazywania jej dalej swoim klientom. Taki był nasz cel - chcieliśmy nauczyć się uczyć innych i pokazywać im, jak korzystać… Czytaj więcej
Irmina Prędkiewicz
Kurs w przystępny sposób wprowadza w podstawy Google Analytics. Przeznaczony jest dla osób, które zaczynają swoją przygodę z tym narzędziem. Prowadzący używa prostego języka i… Czytaj więcej
Piotr Cichalewski
Super sprawa, często wracam do lekcji tego kursu aby sobie co nieco przypomnieć. Kurs aktualny mimo tego, że sam interfejs GA już się trochę zmienił. Polecam każdemu, kto chce… Czytaj więcej
Robert Hajduk
Robert Hajduk
4.9
Kurs Analytics - ABC analizy i optymalizacji
Informacje o szkoleniu
  • Poziom Podstawowy
  • Możliwość pobrania pliku
  • Nielimitowany dostęp
  • Darmowe aktualizacje
  • Testy, ćwiczenia
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
119
+1190 punktów premium
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.8
Specjalista e-commerce
Zostań cenionym specjalistą w branży e-commerce. Poznaj i zastosuj w praktyce techniki, które zagwarantują wysoką sprzedaż.
416 wykładów
4216 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - Specjalista e-commerce
Group 51 Created with Sketch.
close Created with Sketch.
Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
Dlaczego warto?
Shape Created with Sketch. Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Shape Created with Sketch. Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Shape Created with Sketch. Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Shape Created with Sketch. Nie wysyłamy spamu
Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
Strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE