WYNIKI KONKURSU: "Zrecenzuj kurs i wygraj 1 z 10 opasek Mi Band 3"
Szkolenia
DARMOWE FRAGMENTY
Kurs AdWords - zaawansowane techniki reklamy
Zoptymalizuj swoje kampanie i osiągnij więcej wydając mniej
119
+1190 punktów premium
46 recenzji
7 godzin
63 wykładów
11 materiałów szkoleniowych
Goodle AdWords logo oraz strona
Panel edytora AdWords

Reklamy tekstowe – jak zwiększyć ich efektywność i zapewnić sobie więcej kliknięć

Wykres z edytora AdWords

Zaawansowany remarketing – bardziej precyzyjny i efektywny

Tagowanie witryn
W czym pomaga Nam remarketing

Metody kierowania - trafna grupa docelowa to podstawa

Wykres z edytoda AdWords

YouTube? Tak! Tam również możesz się reklamować

Logo youtube

Lepsza organizacja i automatyzacja pracy – pracuj efektywniej

Wykres z edytora AdWords

Google Shopping – reklamuj się w największej porównywarce cen na świecie

Logo merchant center

Analizuj, aby optymalizować skuteczniej

Wykres z edytora AdWords
Praktyczna reklama tekstowa

Nie bój się eksperymentować – to jedyna słuszna droga do optymalizacji

Precyzyjne kierowanie usług
Precyzyjne kierowanie usług
Monitor skuteczności
Monitor skuteczności
Zarządzanie kampaniami
Zarządzanie kampaniami
Tworzenie reklam
Tworzenie reklam
ZOBACZ WIĘCEJ
Program nauczania
1 RLSA - remarketing w sieci wyszukiwania
Powitanie 0m 14s
RLSA - wprowadzenie do remarketingu wyszukiwarce 5m 34s
Strategia 1 - dodawanie remarketingu do aktywnej kampanii 5m 07s
Strategia 2 - tworzenie oddzielnej kampanii RLSA 4m 41s
Jak dobrać listy remarketingowe i dopasować przekaz reklamowy 6m 52s
Jak tworzyć trafne listy remarketingowe dla RLSA 9m 50s
2 Rozszerzenia reklam - ulepszamy reklamy tekstowe
Czym są rozszerzenia reklam i dlaczego warto z nich korzystać 5m 57s
Rozszerzenia linków Podgląd 7m 26s
Rozszerzenia lokalizacji 6m 27s
Dodawanie firmy do usługi Google Moja Firma 4m 26s
Rozszerzenia połączeń 6m 02s
Rozszerzenia objaśnień 4m 24s
Rozszerzenia aplikacji 6m 09s
Pozycje rozszerzeń w reklamie 6m 52s
Sprawdzamy czy nasze rozszerzenia się wyświetlają 5m 14s
3 DSA - dynamiczne reklamy w wyszukiwarce
Jak działają dynamiczne reklamy 5m 41s
Tworzenie kampanii DSA i szablonu reklamy 5m 41s
Ustalanie dynamicznych celów reklamy 4m 58s
Optymalizowanie kampanii DSA Podgląd 7m 09s
4 Metody kierowania reklam w sieci reklamowej
Słowa kluczowe 8m 38s
Tematy 5m 02s
Zainteresowania 7m 34s
Demografia 5m 41s
Miejsca docelowe 6m 12s
Wyszukiwanie miejsc docelowych za pomocą Planera kampanii displayowych 9m 25s
Sprawdzanie naszych miejsc docelowych za pomocą Planera kampanii displayowych 6m 48s
Wykluczanie nieskutecznych miejsc docelowych 7m 33s
5 Analiza kampanii - z czego warto korzystać
Generowanie raportów 6m 36s
Historia zmian na koncie 8m 13s
Segmenty 8m 21s
Wymiary 8m 13s
Raport wyszukiwanych haseł a słowa kluczowe 6m 52s
Analiza aukcji - jak wypadamy na tle innych reklamodawców 4m 24s
Diagnostyka słów kluczowych - identyfikowanie problemów 6m 49s
6 Testujemy przydatne funkcje AdWords
Budżet wspólny 5m 13s
Harmonogram reklam - dostosowanie stawek 5m 19s
Przeprowadzanie testów z narzędziem Eksperyment 11m 12s
Odliczanie do końca promocji w reklamach tekstowych 7m 24s
Elastyczne strategie ustalania stawek 17m 48s
Keyword Insertion Tool - Narzędzie Wstawiania Słów Kluczowych 7m 10s
7 Kampanie produktowe
Wprowadzenie do kampanii produktowych i Google Merchant Podgląd 4m 47s
Specyfikacja pliku danych produktów 5m 21s
Omówienie struktury przykładowego pliku danych produktów 6m 41s
Przesyłanie pliku danych do Google Merchant Center 8m 18s
Tworzymy pierwszą kampanię produktową 8m 28s
Optymalizacja kampanii produktowej 4m 41s
8 Edytor AdWords
Czym jest edytor AdWords 4m 30s
Dokonywanie szybkich zmian na koncie 4m 57s
Tworzenie kopii zapasowej naszego konta AdWords 2m 58s
Usuwanie duplikatów słów kluczowych 4m 57s
Kopiowanie i edycja kampanii 4m 08s
9 Lepsza organizacja pracy
Automatyzacja pracy z wykorzystaniem reguł 9m 31s
Przesyłanie raportów o zmianach 6m 10s
Korzystanie z etykiet 6m 37s
10 Remarketing dynamiczny
Czym jest remarketing dynamiczny 4m 56s
Tag remarketingowy dla reklam dynamicznych 6m 13s
Tworzenie reklamy dynamicznej 10m 01s
11 Reklama wideo w YouTube
Dlaczego warto inwestować w reklamy TrueView 7m 26s
Grupy docelowe, czyli jak kierować reklamę wideo 11m 21s
Remarketing w kampaniach wideo 9m 47s
Optymalizacja reklam InStream i InDisplay 10m 20s
Optymalizacja najważniejszych ustawień kampanii wideo 6m 51s
Zakończenie 0m 14s
Ocena uczestników
4.9
91%
9%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (46)
Piotr Trojanowski
Konkretny kurs, mimo że w oparciu o stary panel AdWords, to czytelny i zrozumiały. Dzięki kursowi wiem jak poprawnie zorganizować kampanie i na jakie rzeczy zwracać szczególną… Czytaj więcej
Kamila Górecka-Kirwiel
Kurs profesjonalnie przygotowany i poprowadzony. Materiał podzielony na bloki i tematy w dobrze zaplanowany i logiczny sposób. Kurs jest zdecydowanie dla osób pracujących już w… Czytaj więcej
Dawid Mariankowski
Kurs świetnie opisuje techniki reklamy w AdWords. Które są poparte fajnymi i przejrzystymi komentarzami. Polecam wszystkim, którzy chcą się poszerzyć swoją wiedzę na temat reklamy… Czytaj więcej
Tomasz Gutowski
Świetny kurs! Dodatkowe smaczki w porównaniu z wersją podstawową. Zdecydowanie must-have dla każdego, kto zajmuje się reklamą w internecie. Moje słupki zdecydowanie skoczyły w… Czytaj więcej
Anna Syrek
W pracy jednym z glownych moich zadan jest Google Adwords. Kiedy pierwszy raz wlaczylam ten program bylam przerazona iloscia funkcji. Adwords nie jest latwy a do tego pomocnicze… Czytaj więcej
Robert Hajduk
Robert Hajduk
4.9
Kurs AdWords - zaawansowane techniki reklamy
Informacje o szkoleniu
  • Poziom Średniozaawansowany
  • Możliwość pobrania pliku
  • Nielimitowany dostęp
  • Darmowe aktualizacje
  • Testy, ćwiczenia
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
119
+1190 punktów premium
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.9
E-marketing Manager
Marketing internetowy to w dzisiejszych czasach klucz do sukcesu. Zostań cenionym specjalistą w tej niezwykle ważnej i ciągle się rozwijającej dziedzinie.
362 wykładów
2717 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - E-marketing Manager
Group 51 Created with Sketch.
close Created with Sketch.
Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
Dlaczego warto?
Shape Created with Sketch. Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Shape Created with Sketch. Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Shape Created with Sketch. Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Shape Created with Sketch. Nie wysyłamy spamu
Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
Strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE