!!! BLACK WEEKS !!!     |     DO -80% NA WSZYSTKIE KURSY     |     DO KOŃCA
0 d 00 h 00 m 00 s
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
Centrum Pomocy

Mam problem z odtwarzaniem kursu - co mam zrobić?

Sprawdź czy urządzenie, z którego korzystasz spełnia wymagania techniczne opisane poniżej.

Przeglądarka internetowa:

  • Google Chrome - najnowsza stabilna wersja
  • Mozilla Firefox - najnowsza stabilna wersja
  • Internet Explorer 11
  • Opera - najnowsza stabilna wersja
  • Apple Safari - najnowsza stabilna wersja

Dodatkowe wymagania odnośnie przeglądarki:

  • włączona obsługa ciasteczek (cookies)
  • włączona obsługa JavaScript

System operacyjny

Z uwagi na różnice związane z działaniem przeglądarek internetowych niektóre funkcje platformy mogą nie działać prawidłowo na komputerach z systemem operacyjnym innym niż Microsoft Windows oraz Apple OS X. Rekomendujemy korzystanie z systemów Windows 7, 8, 10 oraz OS X wersja 10 lub nowszy. Użytkownikom systemu Linux zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.

Wymagania sprzętowe

Konfiguracja sprzętowa musi spełniać co najmniej minimalne wymagania, które określa producent systemu oraz producent przeglądarki. Aby korzystać z materiałów audiowizualnych na platformie należy posiadać kartę dźwiękową oraz słuchawki lub głośniki. Wybrane funkcje platformy dostępne są również na kompatybilnych tabletach oraz smartfonach.

Wszelkie problemy techniczne związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem platformy prosimy zgłaszać na adres biuro@strefakursow.pl

Odbierz 20% rabatu na pierwsze zamówienie

newsletter signup image
Nasz newsletter obserwuje już 105650 osób!
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
E-mail jest niepoprawny.
Nie chcę otrzymać zniżki.
shield-error

Ups! Coś poszło nie tak :(

Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.

ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE