ZAINSPIRUJ SIĘ DO ZMIANY!      |      -44% NA KURSY PRZY ZAKUPACH OD 99 ZŁ       |      DO KOŃCA
0 d 00 h 00 m 00 s
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
strefakursów.pl Programowanie

Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++:Trailer

Zdobądź podstawy tworzenia gier w C++ wykorzystując popularną i darmową bibliotekę SFML

Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++:Animacje

Zdobądź podstawy tworzenia gier w C++ wykorzystując popularną i darmową bibliotekę SFML

Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++:Klasa Game - metoda run

Zdobądź podstawy tworzenia gier w C++ wykorzystując popularną i darmową bibliotekę SFML

Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++:Omówienie klas - Weaponary

Zdobądź podstawy tworzenia gier w C++ wykorzystując popularną i darmową bibliotekę SFML
DARMOWE FRAGMENTY

Ten kurs jest częścią ścieżki:

C++ Developer

13230 użytkowników podnosi swoje kwalifikacje w tej ścieżce kariery.

Opinie użytkowników

Krzysztof Markowski
5.0
Bardzo merytoryczny kurs. Znając tylko podstawy obiektowego C++ można czerpać wiedzę z kursu "pełnymi garściami". Biblioteka SFML przy swojej prostocie, daje naprawdę duże możliwości. Autor na praktycznych przykładach omawia kod programu z aptekarską… Czytaj więcej
marcin urbaszewski
5.0
Bardzo dobry Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++ w tym kursie poznałam składnie. Programowania gier, szybko przystosowałem wiedzę sobie jak tworzyć gry w konsoli. bardzo dobry materiał do nauki programowania pozdrawiam i polecam.

Zobacz wszystkie

Czego się nauczysz?

  • tworzenia gier w C++ zupełnie od podstaw

  • rysowania kształtów i nakładania tekstur

  • poruszania obiektami i ich animacji

  • wykrywania kolizji obiektów

  • manipulowania ustawieniami kamery

  • przechwytywania i obsługiwania aktywność myszki i klawiatury

  • tworzenia własnych klas reprezentujących obiekty 2D

  • odtwarzania dźwięków na scenie z uwzględnieniem pozycji gracza

Kompleksowa wiedza

Kompendium SFML

Twoja pierwsza gra

Materiały dodatkowe

ZOBACZ WIĘCEJ

Najczęściej kupowane w pakiecie!
Oszczędź 44% z kodem: ZMIANA

Nie wiesz od czego zacząć naukę?

Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.

Rozpocznij teraz
Program nauczania
1 Organizacja
Wstęp 03m 23s
Jak korzystać z plików? 00m 54s
Środowisko CodeBlocks - instalacja 01m 42s
SFML - instalacja i konfiguracja 03m 27s
2 Przegląd modułów biblioteki SFML
System 13m 36s
Window 05m 15s
Graphics 05m 10s
Network 07m 26s
Audio 05m 53s
3 Klasy SFML
Schemat programu SFML - okno z grafiką 08m 00s
Schemat programu SFML - kamera i renderowanie klatek 12m 02s
Kształty podstawowe: koło, prostokąt i trójkąt 09m 31s
Kształty podstawowe: wielokąt, linia i punkt 10m 43s
Wierzchołki 09m 18s
Obrazki, tekstury i duszki - podstawowe operacje 08m 20s
Obrazki, tekstury i duszki - nakładanie tekstur 11m 51s
Podstawowe operacje transformacji 15m 13s
Użycie transformacji do rysowania 13m 15s
Przechwytywanie wydarzeń 10m 10s
Animacje Podgląd 11m 52s
Sterowanie i ruch - sterowanie obiektem 13m 44s
Sterowanie i ruch - spadanie obiektów i podążanie za celem 14m 27s
Kolizje 14m 09s
Kamera 11m 31s
Napisy 11m 54s
Dźwięki 15m 51s
Wielowątkowość i Gniazda TCP 14m 29s
Połączenie do klienta 13m 17s
Połączenie do serwera 14m 49s
4 Projektujemy grę I
Prezentacja i omówienie 09m 24s
Klasa Game - konstruktor 12m 28s
Klasa Game - metoda run Podgląd 08m 17s
Klasa Interceptor - omówienie klasy, konstruktor 14m 49s
Klasa Interceptor - metoda update, ruch statkiem 12m 38s
Klasa Rock i Bullet 13m 22s
Podsumowanie 02m 31s
5 Projektujemy grę II
Prezentacja i omówienie 07m 43s
Omówienie klas - Game, Client, Player 14m 10s
Omówienie klas - Weaponary Podgląd 09m 22s
Klasa Game - metody runServer i connect 14m 28s
Klasa Game - metoda createThread tworzenie wątków 13m 27s
Klasa Game - metody przemieszczania obiektów i testu kolizji 13m 33s
Klasa Game - podsumowanie głównej pętli gry 07m 57s
Klasa Client - konstruktor i metoda runClient 12m 31s
Klasa Client - synchronizacja danych z serwerem 14m 02s
Klasa Player i podsumowanie 10m 41s
Zakończenie 00m 23s
Ocena uczestników
user-image user-image user-image user-image user-image user-image

43786 użytkowników oceniło i zrecenzowało szkolenia strefakursów.pl

Google logo

Średnia ocena uczestników w niezależnym serwisie Google to 4.9/5 ⭐⭐⭐⭐⭐ z 2261 wszystkich opinii.

5 4.9 51
4.9
90%
10%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (51)
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Uwielbiam ten kurs bardzo mi pomógł w tworzeniu gier
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Rewelacyjny kurs dla każdego który wkracza w przygodę programowaniem gier! Informacje przekazywane są w sposób zrozumiały! Przyjemnie się słucha prowadzącego i wyciąga pozytywne wnioski. Nauka przy tym kursie to czysta przyjemność.
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Świetny kurs w dobrej cenie
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Naprawdę bardzo dobrze wytłumaczone. Wiedza sama wchodzi do głowy :)
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Polecam gorąco. Wszystko fajnie wyjaśnione krok po kroku
Najczęściej zadawane pytania
minus plus
Jak wygląda uczestnictwo w kursie online?

Kursy online w strefakursów.pl to wideoporadniki przygotowane przez zespół naszych specjalistów. Twoje uczestnictwo w szkoleniu polega na tym, że otrzymujesz dostęp do wykładów wideo oraz innych materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy szkoleniowej zaraz po zalogowaniu się na swoje konto. Konto jest bezpłatne i możesz założyć je w dowolnym momencie lub w trakcie dokonywania pierwszego zakupu w serwisie strefakursów.pl. Materiały, do których otrzymasz dostęp pozwolą Ci rozwinąć się zawodowo i podnieść Twoje kwalifikacje. Każdy kurs przepełniony jest praktyczną wiedzą, która ułatwi Ci osiągnięcie wymarzonych życiowych celów. Zdobytą wiedzę i postępy w nauce możesz w łatwy sposób zweryfikować za pomocą licznych testów i ćwiczeń dołączonych do każdego kursu.

minus plus
Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia i jaką ma on formę?

Do każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).

Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.

minus plus
Czy otrzymam fakturę VAT za zamówienie?

Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).

minus plus
Czy dostęp do szkolenia jest ograniczony czasowo?

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.

Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++

Zdobądź podstawy tworzenia gier w C++ wykorzystując popularną i darmową bibliotekę SFML
Kto pyta nie błądzi! Zobacz Najczęściej zadawane pytania

Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z logo twisto lub logo paypoJak to działa?

129

za ten zakup otrzymasz zwrot o wartości 12.90 zł

Kup teraz za 72,24 zł z kodem: ZMIANA Pozostało:

(przy zakupach za minimum 99 zł)

for-teamsOferta dla firm i zespołów
To szkolenie obejmuje:
unlimited accessNielimitowany dostęp
clock 8 godzin szkolenia
videos 47 wykładów
test questions 20 pytań testowych
languageNapisy dostępne w językach:
polski, angielski, ukraiński
mobile accessDostęp w aplikacji mobilnej
certificateCertyfikat ukończenia
tests questionsTesty i zadania
linkedin recommendationRekomendacje na LinkedIn
level Poziom: Podstawowy
Powiązane tematy:
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.8
C++ Developer
C++ to jeden z najpopularniejszych języków na świecie. Poznaj go od podstaw i zdobądź umiejętności które możesz wykorzystać wszędzie: od systemów operacyjnych, przez gry po aplikacje mobilne.
414 wykładów
13230 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - C++ Developer
Uczestnicy kursu kupili również:
Twisto

Odbierz 20% rabatu na pierwsze zamówienie

newsletter signup image
Nasz newsletter obserwuje już 99838 osób!
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
E-mail jest niepoprawny.
Nie chcę otrzymać zniżki.
shield-error

Ups! Coś poszło nie tak :(

Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.

ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE