NOWOŚĆ: Jak stworzyć CMS w JavaScript • RABAT 30% z kodem: CMS30 •

0

d

00

h

00

m

00

s

KUP TERAZ

Kurs Analytics - ABC analizy i optymalizacji

Zadbaj o właściwą optymalizację swojej strony i spraw aby spełniła stawiane przed nią cele.

Z tym kursem otrzymasz certyfikat!

Jaki kurs wybrać? Poradnik E-marketingowca

  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność tych elementów?

  • Jak dowiedzieć się, które rozwiązania w Twoich przypadku sprawdzą się najlepiej?

  • W co inwestować więcej, a z czego zrezygnować, bo przynosi straty?

Odpowiedzią na te i wiele innych pytań jest
Google Analytics

Google Analytics

Jak zbierać dane?

Co, gdzie i jak?

Pierwsze kroki z interfejsem

Google Analytics - logo

Jak mierzyć to, co dla mnie najważniejsze?

Sesje, odsłony, współczynnik odrzuceń

O co tutaj chodzi?

Aby trafnie analizować dane musisz wiedzieć nie tylko, co oznaczają najczęściej pojawiające się w raportach metryki, ale też w jaki sposób Google Analytics je zbiera i oblicza. Bez tej wiedzy możesz w sposób nieprawidłowy zinterpretować dane. O błędną analizę nie trudno, a ta jest nawet gorsza niż jej całkowity brak!

Optymalizacja
Wszechstronność
Analityka
Statystyki

Kim są moi użytkownicy?

  • skąd są twoi użytkownicy i jakimi językami się posługują

  • jakiej są płci i w jakim wieku

  • w jaki sposób poruszają się po twojej witrynie

  • z jakich urządzeń/systemów/przeglądarek korzystają

  • jak bardzo są zaangażowani w przeglądanie twojej witryny

  • czym się interesują i jak często cię odwiedzają

  • dlaczego mogą opuszczać twoją witrynę nie dokonując konwersji

Analytics - Odbiorcy

Które źródła ruchu są najbardziej skuteczne?

Co zrobić by zoptymalizować stronę?

Jak monitorować kampanie marketingowe i mierzyć ich skuteczność?

  • oceniać rzetelnie skuteczność kampanii, biorąc pod uwagę coś więcej niż tylko koszty i przychody

  • identyfikować płatne słowa kluczowe, które są najbardziej konwersyjne

  • wykorzystać raport wyszukiwanych haseł do tworzenia nowych, trafnych słów kluczowych

  • „wyciągnąć” od Google’a raport bezpłatnych słów kluczowych

  • dostosowywać wyświetlanie reklam, uwzględniając wpływ pór dnia na konwersyjność i liczbę odwiedzin

Jak trafnie śledzić pozyskiwanie konwersji?

Czy wiesz co teraz dzieje się na twojej stronie?

Dla ambitnych

Zaawansowane narzędzia i sztuczki Analytics

Google AdWords i Google Analytics
  • tworzenia zaawansowanych segmentów i ich wykorzystanie w raportach

  • tworzenie zaawansowanych list remarketingowych na potrzeby remarketingu w Google AdWords

  • integracja Google Analytics z Narzędziami dla Webmasterów i Google AdWords

  • tagowanie kampanii niestandardowych w celu ich śledzenia w Google Analytics

  • udostępnianie konta Google Analytics innym użytkownikom i nadawanie im uprawnień do zarządzania nim

  • wykorzystanie nakładki Google Analytics na stronę

  • zaawansowane śledzenie i analiza konwersji z wykorzystaniem: ścieżek wielokanałowych, konwersji wspomaganych, modeli atrybucji i ich porównania

  • śledzenie sprzedaży za pomocą modułu e-commerce

  • wykorzystanie grupy raportów SEO do optymalizacji witryny

Analytics - ścieżki konwersji

Spis treści

Wprowadzenie do Google Analytics
Wstęp 0m 19s Dostęp po zakupie
Dla kogo jest Google Analytics? 4m 00s Dostęp po zakupie
Określanie celów naszej witryny 4m 14s Dostęp po zakupie
Analizowanie danych w ujęciu całościowym 6m 33s Dostęp po zakupie
Zasady działania Google Analytics i proces zbierania danych 4m 54s Dostęp po zakupie
Kod śledzenia na stronie
Zakładanie konta Google Analytics 4m 36s Dostęp po zakupie
Wdrażanie kodu śledzenia na naszej stronie 5m 41s Zobacz darmową lekcję
Sprawdzanie poprawności implementacji kodu śledzenia 3m 47s Dostęp po zakupie
Najważniejsze etapy konfiguracji
Konfiguracja śledzenia celów witryny 10m 57s Dostęp po zakupie
Konfiguracja śledzenia zdarzeń 5m 38s Dostęp po zakupie
Wdrażanie modułu e-commerce 5m 48s Dostęp po zakupie
Łączenie konta Analytics z kontem AdWords 10m 28s Dostęp po zakupie
Integracja Analytics z usługą Narzędzia dla Webmasterów 6m 20s Dostęp po zakupie
Konfiguracja śledzenia wyszukiwarki w witrynie 4m 18s Dostęp po zakupie
Tagowanie niestandardowych kampanii 7m 13s Dostęp po zakupie
Konfiguracja i zastosowanie filtrów widoku 5m 26s Zobacz darmową lekcję
Udostępnianie konta GA innym użytkownikom 5m 24s Dostęp po zakupie
Interfejs
Najważniejsze elementy interfejsu Google Analytics 7m 25s Dostęp po zakupie
Podstawy pracy z raportami 9m 38s Dostęp po zakupie
Najważniejsze metryki występujące w raportach 10m 03s Dostęp po zakupie
Dopasowywanie ilości danych za pomocą zakresu czasowego 9m 45s Dostęp po zakupie
Sposoby prezentacji danych w raportach 9m 36s Dostęp po zakupie
Efektywna praca z raportami
Jak i dlaczego warto segmentować dane 10m 01s Dostęp po zakupie
Tworzenie własnych zaawansowanych segmentów 8m 48s Dostęp po zakupie
Import segmentów z galerii Google 5m 54s Dostęp po zakupie
Jak korzystać z filtrów w raportach 10m 25s Dostęp po zakupie
Tworzenie raportów niestandardowych 10m 16s Dostęp po zakupie
Przesyłanie raportów mailem 5m 28s Dostęp po zakupie
Szybsza praca dzięki panelom i skrótom 13m 26s Dostęp po zakupie
(not provided), (not set), (content targeting) i * w raportach 6m 32s Dostęp po zakupie
Raporty Odbiorcy
Kto odwiedza naszą stronę 6m 41s Dostęp po zakupie
Skąd są nasi użytkownicy 7m 34s Dostęp po zakupie
Segmentacja według języków 6m 02s Dostęp po zakupie
Podstawowy podział użytkowników - nowi a powracający 4m 58s Dostęp po zakupie
Mierzenie zaangażowania użytkowników 8m 40s Dostęp po zakupie
Raporty technologiczne - przeglądarka i system 7m 27s Dostęp po zakupie
Dlaczego powinniśmy mierzyć ruch mobile? 5m 30s Dostęp po zakupie
Jak użytkownicy poruszają się po naszej witrynie 12m 09s Dostęp po zakupie
Co "teraz" dzieje się na stronie - raporty Na żywo 9m 11s Dostęp po zakupie
Raporty Pozyskiwanie
Skąd pozyskujemy ruch - raport Kanały 12m 09s Zobacz darmową lekcję
Witryny odsyłające jako źródło ruchu 6m 02s Dostęp po zakupie
Monitorowanie kampanii AdWords w Google Analytics 11m 08s Dostęp po zakupie
Analiza słów kluczowych z AdWords 5m 23s Dostęp po zakupie
Słowa kluczowe a wyszukiwane hasła 6m 10s Dostęp po zakupie
Wpływ pory dnia i dni tygodnia na wizyty i konwersje 5m 42s Dostęp po zakupie
Identyfikowanie problemów na stronach docelowych 6m 05s Dostęp po zakupie
Optymalizacja witryny dla wyszukiwarek - raporty SEO 5m 39s Dostęp po zakupie
Monitorowanie kampanii marketingowych 3m 37s Dostęp po zakupie
Odczytywanie raportu płatnych słów kluczowych 6m 38s Dostęp po zakupie
Bezpłatne słowa kluczowe a (not provided) 6m 58s Dostęp po zakupie
Badanie ruchu z sieci społecznościowych 10m 08s Dostęp po zakupie
Raporty Zachowanie
Ocenianie skuteczności podstron naszej witryny 5m 15s Dostęp po zakupie
Sortowanie podstron według wymiaru "Tytuł strony" 4m 37s Dostęp po zakupie
Analiza podstron pogrupowanych według treści 4m 10s Dostęp po zakupie
Optymalizacja stron docelowych 11m 31s Dostęp po zakupie
Współczynnik wyjść a współczynnik odrzuceń 7m 15s Dostęp po zakupie
Szybkość wczytywania witryny i jej optymalizacja 9m 28s Dostęp po zakupie
Wyszukiwarka wewnętrzna - jak korzystają z niej użytkownicy 7m 46s Dostęp po zakupie
Nakładka GA na stronę - co widzą i w co klikają użytkownicy 5m 43s Dostęp po zakupie
Raporty Konwersje
Jak sprawdzić realizację celów? 7m 43s Dostęp po zakupie
Śledzenie sprzedaży za pomocą modułu e-commerce 10m 09s Dostęp po zakupie
Czym są ścieżki i atrybucja konwersji? 4m 41s Dostęp po zakupie
Wizualizacja ścieżek konwersji i przepływ celów 13m 29s Dostęp po zakupie
Kombinacje kanałów, które prowadzą do konwersji 8m 11s Dostęp po zakupie
Konwersje wspomagane - kanały pośredniczące w konwersjach 4m 23s Dostęp po zakupie
Długość ścieżki konwersji 5m 05s Dostęp po zakupie
Modele atrybucji konwersji 6m 42s Dostęp po zakupie
Porównanie modeli atrybucji 8m 17s Dostęp po zakupie
Remarketing a Google Analytics
Listy remarketingowe w GA w kampaniach AdWords 8m 42s Dostęp po zakupie
Tworzenie zaawansowanych list remarketingowych 11m 39s Dostęp po zakupie
Zakończenie 0m 20s Dostęp po zakupie

Recenzje (36)

Średnia ocena 4.9 5

Kolejny bardzo dobry kurs Pana Roberta. Z przyjemnością się ogląda kolejne materiały przedstawione w filmie. Polecam każdemu kto chce wiedzieć co na jego stronie się dzieje.

Dariusz Wójcicki 40 dni temu

Świetne praktyczne podejście do tematu. Dzięki kursowi zrozumiałem jak powinna funkcjonować strona, mogłem zweryfikować mocne i słabe strony mojej witryny i zdecydować co wymaga poprawy, zobaczyłem źródła które generują ruch, mogłem poznać wartościowe kanały marketingowe i grupy użytkowników, jak tworzyć listy remarketingowe wykorzystywane w AdWords. Bardzo Polecam.

Adam Jarosiewicz 61 dni temu

Mogłabym się godzinami rozpisywać jak rzetelnie i merytorycznie dane zagadnienie jest przedstawione. Jak w kilka godzin można opanować naprawdę dużą dawkę wiedzy. Ale myślę, że najlepsza rekomendacja jest fakt, że jest to mój 16 kurs ze STREFY KURSÓW. Są to doskonale zainwestowane pieniądze i czas. Szczerze polecam wszystkim którzy chcą łatwo, szybko a przede wszystkim niewielkim kosztem zdobyć nowe umiejętności.

Agnieszka Bujak 86 dni temu

Skorzystałem wcześniej z kursu pozycjonowania więc nie wyobrażam sobie działania bez skutecznej analityki. Prowadzący świetnie opisuje kolejne funkcje jakie oferuje nam GA, wyjaśnia jak prawidłowo tagować linki, jak śledzić ruch, który pozyskujemy ze źródeł, w które inwestujemy. Zdecydowanie wiedza, którą trzeba mieć jeśli myśli się o swoim biznesie poważnie.

Łukasz Żuk 86 dni temu

Fakt, że odwiedziłeś tę stronę oznacza, że postanowiłeś zmienić coś w swoim życiu, a skoro czytasz recenzje kursów to chcesz się dowiedzieć czy innym się to udało. JA mogę powiedzieć tylko jedno: strefakursow.pl i ich materiały dostępne na tej stronie odmieniły moje życie o 180 stopni. Polecam.

Krzysztof Nauman 87 dni temu

Świetny, nowoczesny, inspirujący, merytoryczny, profesjonalnie przygotowany kurs internetowy / wideo przygotowany przez Strefę Kursów. Polecam z całym przekonaniem wszystkim, którzy interesuje ten temat.

Jacek Synowiec 90 dni temu

Tajniki optymalizacji stron internetowych są teraz dla mnie bardziej zrozumiałe i czytelne. Dzięki kursowi dowiedziałam się wiele na temat określania celów witryny, działań zmierzających do zwiększenia sprzedaży i budowy lojalności klientów. Poznałam także zagadnienia wdrażania modułu e-commerce, idealnego dla sklepów internetowych. Kurs zdecydowanie godny uwagi.

Magdalena Książek 97 dni temu

Myślałem że podstawy GA już znam i kupiłem kurs bardziej jako przypomnienie. Zostałem miło zaskoczony... kurs ten pokazał mi sporo ciekawych rozwiązań oraz poszerzył w znacznym stopniu wiedzę, którą już posiadałem. Naprawdę warto!

Artur Ściebura 99 dni temu

To bardzo szczegółowy kurs. Pomaga w przyjemny sposób poznać możliwości systemu analizy efektywności strony www - Google Analytics.

Aleksander Kóska 117 dni temu

Wszystko w pigułce! Kurs pomógł mi zoptymalizować i monitorować moją stronę. Polecam!

Piotr Zakrzewski 175 dni temu

Analytics to narzędzie o tak ogromnych możliwościach, że aby w pełni je omówić konieczne byłoby zapewne kilku tygodniowe szkolenie. Jednak ten kurs to idealny wstęp do świata analityki i skutecznego wykorzystania kluczowych funkcji jakie oferuje nam Google Analytics. Potem pozostaje już tylko dalej rozwijać zdobyte w ten sposób umiejętności.

Łukasz Kołodziejczyk 213 dni temu

Od A do Z właśnie coś takigo szukałem. Kurs warty swojej ceny

Anatolii Skoryk 251 dni temu

Bardzo dobry kurs. Polecam.

Bernadeta Jakubczak 264 dni temu

Bardzo dobry i świetnie wytłumaczony kurs Analytics :)

Paweł Cengiel 306 dni temu

Bardzo solidne wprowadzenie do Analyticsa. Można dowiedzieć się szczegółowo, które części platformy za co odpowiadają oraz, co nam dają poszczególne dostępne raporty, generowane przez system.

Mateusz Wykrota 307 dni temu

Bardzo dobra dawka wiedzy. Z pewnością przyda się komuś kto zajmuje się analityką internetową. Szczerze polecam :)

Arkadiusz Gaweł 326 dni temu

Omowienie wszystkich funkcji. Bardzo solidne podstawy do dalszego rozwoju.

Jarosław Niechwiadowicz 354 dni temu

Bardzo przydatny kurs !

Artur Zdanowicz 358 dni temu

Polecam w 100%! Czysty profesjonalizm, przystępna prezentacja fascynującej wiedzy! Czekam na 2 część dla zaawansowanych! :)

Paweł Rutkowski 369 dni temu

Rewelacyjny kurs, dzięki niemu i Google Analytics wiem co się dzieje w moim sklepie internetowym. Polecam

Marcin Fujak 393 dni temu

Analitycs jest nie co bardziej skomplikowany niz adwords, niemniej jednak wszystkie opcje zostały dokładnie wytłumaczone, teraz czekam na jakiś zaawansowany kurs analitycs-a w którym dowiedzielibyśmy się nie co sztuczek.

Rafał Maciejak 397 dni temu

Porządną dawka wiedzy na temat Analytics, polecam ten kurs.

Sławomir Sowiński 399 dni temu

Bardzo dobry kurs. Wszystko świetnie wytłumaczone krok po kroku. Idealny, żeby rozpocząć swoją przygodę z efektywnym wykorzystywaniem GA. Polecam.

Michał Michalik 423 dni temu

W kursie znalazłem kluczowe informacje na temat Analytics, dlatego serdeczenie dziękuję firmie Strefakursow oby tak dalej , a wszystkie z pozoru trudne zagadnienia zostaną prosto wytłumaczone.

Mateusz Gwóźdź 433 dni temu

To co zostało pokazane w kursie bardzo rozbudowało moją wiedzę. Wiem gdzie klikać czego szukać no i jak optymalizować pewne rzeczy posiadając umiejętność skutecznego korzystania z ogromnego narzędzia jakim jest Google analytics. W tym kursie było wszystko od A do Z Polecam !!!

Antoni Matusz 439 dni temu

Świetny kurs! Dowiedziałem się jak wykorzystać analitykę w reklamie i optymalizacji strony!

Adam Jankowski 440 dni temu

OK

Bartłomiej Łopieński 446 dni temu

Wszystko co potrzebne do szybkiego i sprawnego opanowania wiedzy. Krok po kroku na przykładach prosto do celu.

Damian Knapczyk 475 dni temu

Świetny kurs pokazujący jak wykorzystać narzędzie jakim jest GA

Damian Jakubowski 489 dni temu

Z GA pracuję od dłuższego czasu. Jednak opowiedzenie o tym o czym doskonale wiem ale innymi słowami pozwala mi na zupełne inne spojrzenie na to narzędzie. Dlatego z mojego doświadczenia sugeruje każdemu aby popatrzył na dany temat oczami innego człowieka. Kursy w "strefie" doskonale to umożliwiają.

Dariusz Różański 502 dni temu

To jest naprawdę świetny przewodnik dla każdego, kto dopiero zaczyna korzystać z Google Analytics. Kurs pomógł mi zrozumieć to narzędzie o wiele szybciej i lepiej. Dzięki!

Kamil Cichoński 516 dni temu

Kurs ma bardzo dobre tempo i jest systematycznie ułożony. Zwięzły i łatwy do zrozumienia, bez nudnego powtarzania. Polecam wszystkim.

Łukasz Cuper 519 dni temu

Ten kurs pomógł mi dużo w podniesieniu moich umiejętności. Dość łatwy do przerobienia - kroki jeden po drugim są wyjaśnione w tak fantastyczny sposób, że prawie nie ma żadnej możliwości, aby mieć jakieś trudności. W każdym razie, jeśli masz jakiś problem to możesz napisać zapytanie i autor udzieli odpowiedzi. W skrócie: Podobał mi się wasz kurs

Patrycja Czarnecka 520 dni temu

Do chwili obecnej nie mogę wyjść z podziwu jak daleko rozwinięta jest już analityka internetowa. Pan Robert uprościł poznawanie tego potężnego narzędzia do granic możliwości, dlatego uważam, że ze szkolenia skorzystałem i teraz jestem odpowiednio przygotowany do zastosowania analityki w mojej pracy. Sposób, w jaki ten kurs jest skonstruowany jest dodatkową zaletą - świetne wyjaśnienie wszystkich pojęć.

Paweł Oczkowski 524 dni temu

Genialny kurs! Bardzo jasno i przejrzyście przedstawiono najważniejsze zagadnienia związane z optymalizacją i dogłębna analizą wszystkich czynników mogących wpływać na pozycję strony. Bardzo łatwo można zobaczyć co gdzie trzeba kliknąć żeby poprawić i udoskonalić swoją stronę. POLECAM!

Mariusz Koczara 526 dni temu

Na prawdę solidny kurs!!! Prowadzę mały sklep internetowy i trochę korzystałem już z Analytics, ale dopiero teraz wiem jak robić to z głową. Duży plus za praktyczne podejście podczas omawiania raportów i rozdział poświęcony konfiguracji, pozwolił mi poprawić kilka błędów.

Dawid Witosz 526 dni temu

Kurs Analytics - ABC analizy i optymalizacji
119

Szkolenie zawiera

  • Możliwość pobrania pliku
  • Możesz pobrać pliki z kursem i zachować kopie.
  • Nielimitowany dostęp
  • Oglądasz kursy gdzie chcesz i kiedy chcesz.
  • Stałe aktualizacje
  • Szkolenie będzie na bieżąco aktualizowane, a Ty będziesz miał dostęp do wszystkich nowych lekcji.
  • Testy, ćwiczenia
  • Szkolenie zawiera również testy i ćwiczenia, które pomogą ci utrwalić wiedzę.
  • Certyfikat ukończenia
  • Na koniec otrzymasz certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
  • Masz dostęp do szkolenia również z urządzeń mobilnych i możesz uczyć się w dowolnym miejscu.

Informacje o kursie

  • Poziom Podstawowy
  • Poziom Podstawowy
  • Czas trwania 8,5 godziny
Ścieżka kariery - E-marketingowiec

Czy wiesz, że ten kurs możesz nabyć, aż 20% taniej w ścieżce E-marketingowiec

Sprawdź szczegóły

Autor

Robert Hajduk

Robert Hajduk

Certyfikowany ekspert Google

Robert Hajduk posiada kilkuletnie doświadczenie w marketingu internetowym i branży e-commerce. Pasjonat nowych technologii, zwłaszcza mobilnych. Współtwórca wielu kreatywnych kampanii internetowych dla znanych marek. Administrator i redaktor największego w Polsce portalu o systemie Windows Phone. W czasie wolnym zapalony snowboardzista i miłośnik dobrych seriali.

Szybka pomoc

FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania)

888 223 111