Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
Które sieci społecznościowe będą najskuteczniejsze w Twoim biznesie?
W jaki sposób komunikować się w każdej z nich?
O czym pisać, jak pisać i kiedy pisać?
Co robić, by angażować użytkowników i pobudzać ich do działania?
Jak zdobywać nowych klientów i utrzymywać z nimi dobre relacje?
Czy wiesz, że Polacy spędzają średnio ponad 2 godziny dziennie w sieciach społecznościowych? Facebook, YouTube, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest i LinkedIn – to właśnie tutaj najczęściej pojawiają się Twoi klienci. To właśnie tutaj powinna być Twoja firma, aby skutecznie do nich docierać. Znaczenie social media w biznesie rośnie z roku na rok. Zauważa to coraz więcej firm, pojawiając się już nie tylko na Facebooku, ale i w innych sieciach społecznościowych. To również olbrzymia szansa dla Twojej firmy. Wykorzystaj ją!
Jeżeli nadal myślisz, że sieci społecznościowe służą głównie do chwalenia się zdjęciami z wakacji i wrzucania zabawnych obrazków, to jesteś w dużym błędzie. Firmy, które już zainwestowały w social media jasno mówią o wzroście sprzedaży. Aż do 30% ruchu, jaki trafia na ich strony pochodzi właśnie z mediów społecznościowych. Te nie tylko pomagają klientom w podejmowaniu decyzji o zakupie, ale też bezpośrednio generują sprzedaż.
Żadna płatna reklama nie będzie w stanie pomóc Ci tak skutecznie budować wizerunku Twojej firmy, jak sieci społecznościowe. One są do tego wręcz stworzone. Rozmowy toczą się tu codziennie i o wszystkim. Szukamy tutaj informacji o produktach, opinii na ich temat i najlepszych promocji. Wykorzystaj to! Spraw by mówiono właśnie o tobie, o twojej firmie, o twoich produktach! Daj klientom szansę Cię poznać, a możesz być pewny, że to Ci się opłaci.
Sprzedawaj, buduj wizerunek, ale nie zapominaj w tym wszystkim o osobach bez których byś tego nie osiągną. O twoich klientach. Zbuduj silną społeczność Twojej firmy i utrzymuj dobre relacje z klientami. Dowiedz się czego od Ciebie oczekują, poznaj ich opinie i sugestie. Tej wiedzy nie przeliczysz na złotówki, ale z pewnością posłuży Ci ona do rozwoju Twojej firmy i zmiany na lepsze.
Wiele osób myśli, że samo założenie konta w jednej czy dwóch sieciach społecznościowych i opublikowanie kilku wpisów w miesiącu wystarczy. Niestety nie. Social media tak nie działają. Sama obecność to tutaj zdecydowanie za mało, by Twoja firma odnosiła korzyści. W moim szkoleniu pokazać Ci więc nie tylko jak „być,” ale przede wszystkim, jak prowadzić w sieciach społecznościowych skuteczne działania marketingowe, które przełożą się na konkretne, wymierne wyniki.
Duże firmy nie mają problemu z wydawaniem olbrzymich budżetów na działania marketingowe. Po prostu je na to stać. Małe, często lokalne firmy zwykle nie mogą sobie na to pozwolić, dlatego tak ważna jest dla nich obecność w mediach społecznościowych. W większości działania marketingowe, jakie tam prowadzą są działaniami darmowymi. Mówisz, że nie ma nic za darmo? Owszem potrzebny będzie twój czas, chęci i zaangażowanie.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie kursu wystawiamy imienny certyfikat - będzie on dostępny na platformie szkoleniowej w zakładce Certyfikaty. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu oraz obejrzenie wszystkich lekcji. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i unikalny numer certyfikatu. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017). Ten numer również będzie widoczny na certyfikacie.
Certyfikat możesz wydrukować (plik pdf) lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Pamiętaj, że certyfikatów nie wysyłamy w formie papierowej.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE