| Fundamenty programowania obiektowego | RABAT 25% z kodem: OBIEKT25 |

0

d

00

h

00

m

00

s

Kup taniej

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia

Szkolenia

  1. Co otrzymam po zakupie kursu?
    Kupując kurs otrzymujesz nieograniczony w czasie dostęp do usługi szkoleniowej online, z możliwością pobrania każdej lekcji na dysk. Ze szkolenia możesz korzystać za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej lub naszej aplikacji mobilnej. Jeśli do szkolenia dołączone zostały materiały szkoleniowe i/lub testy i ćwiczenia, też będą dostępne za pośrednictwem platformy szkoleniowej online. Dodatkowo, po ukończeniu każdego kursu, otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający ten fakt.
  2. W jaki sposób mogę skorzystać z kursu?
    Aby skorzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu. Kursy możesz wygodnie oglądać po zalogowaniu do swojego konta w strefakursow.pl przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android i iOS. Możesz również pobrać wszystkie lekcje i odtwarzać lekcje bezpośrednio z komputera.
  3. Jak długo mogę korzystać ze szkolenia?
    Dostęp do kursu jest nieograniczony czasowo. Nawet po jego ukończeniu i wygenerowaniu certyfikatu, nadal możesz korzystać z kursu oraz dodatkowych materiałów szkoleniowych.
  4. Jak mogę pobrać kurs na dysk?
    Aby zapisać kurs na dysku, należy zalogować się na swoje konto, przejść do zakładki “Moje kursy” i wybrać odpowiednie szkolenie. Lekcje należy pobierać klikając w ikonę po prawej stronie pod playerem "Pobierz film". Co prawda trzeba pobierać każdą lekcję osobno, jednak dostęp do kursu jest nielimitowany czasowo oraz transferowo, nie ma więc obaw o utratę dostępu do raz zapisanych plików.
  5. Skąd mogę pobrać materiały dodatkowe do kursu?
    Wszelkie materiały dołączone do kursów można pobierać za pośrednictwem platformy szkoleniowej on-line. Po zalogowaniu na swoje konto w zakładce "Moje kursy" wybieramy szkolenie. Po włączeniu dowolnej lekcji ze szkolenia, pod playerem po prawej stronie pojawi się ikona "Materiały". Należy w nią kliknąć dwukrotnie - w ciągu kilku sekund wygeneruje się plik do pobrania.
  6. Czy otrzymam płytę DVD do kursu?
    Aby otrzymać płytę DVD do kursu, podczas dodawania kursu do koszyka należy zaznaczyć opcję “Dodatkowa płyta DVD”, a następnie wybrać sposób dostawy i opłacić koszt przesyłki. Jeśli tej opcji nie ma, oznacza to, że płyty do kursu są niedostępne. Pozostaje wtedy korzystanie z kursu w wersji online lub pobranie lekcji na dysk.
  7. Jak mogę domówić płytę DVD?
    Jeśli płyty DVD są jeszcze dostępne do szkolenia, można skorzystać ze specjalnej funkcjonalności na platformie szkoleniowej. Wystarczy się zalogować do swojego profilu i przejść do historii zamówień. Tam znajduje się zielony button "Domów płytę DVD" - reszta wygląda jak złożenie zwykłego zamówienia. Pamiętaj, że koszt każdej domawianej płyty to 10,00 zł.
Zamówienia

Zamówienia

  1. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
    Zamówienia są przyjmowane wyłącznie przez sklep internetowy strefakursow.pl Jeśli masz jakikolwiek problem z dokonaniem zakupu, skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem czata na naszej stronie - z chęcią pomożemy :)
  2. Czy muszę założyć konto aby dokonać zakupu?
    Konto w serwisie jest niezbędne do uzyskania nielimitowanego dostępu do zakupionych szkoleń. Nie musisz go jednak specjalnie tworzyć wcześniej - w trakcie składania pierwszego zamówienia w serwisie, konto zostanie utworzone automatycznie, a dane do logowania prześlemy na twoją skrzynkę mailową.
  3. Złożyłem zamówienie bez zakładania konta. Jak mam się zalogować?
    Podczas składania pierwszego zamówienia w naszym serwisie konto zostanie utworzone automatycznie, a dane do logowania prześlemy mailowo, od razu po złożeniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś maila od nas, sprawdź folder Spam lub skontaktuj się z nami.
  4. Podałem błędne dane podczas składania zamówienia. Jak mogę je poprawić?
    Jeśli dane dotyczą bieżącego zamówienia - niezwłocznie skontaktuj się z nami. Jeśli natomiast chcesz zmienić dane dostawy, dane do faktury VAT lub hasło, możesz je w każdej chwili edytować w zakładce Moje konto→ moje dane.
Logowanie

Logowanie

  1. Jak szybko uzyskam dostęp do szkolenia?
    Dostęp do szkolenia zawsze przyznawany jest po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeśli zależy Ci na szybkim dostępie do szkoleń - skorzystaj z szybkich płatności Przelewy24 lub PayPall, które księgowane są automatycznie. Przelewy tradycyjne księgowane są ręcznie, w dni robocze. Księgowanie takiej wpłaty może potrwać nawet do 5 dni roboczych.
  2. Nie pamiętam hasła. Co mam zrobić?
    Skorzystaj z funkcji przypominania hasła. Jeśli mail z przypomnieniem hasła nie dotarł, sprawdź folder Spam w swojej skrzynce. Jeśli również i tam nie ma informacji o danych do logowania - skontaktuj się z nami mailowo: biuro@strefakursow.pl
  3. Po zalogowaniu na moje konto, kursy się nie wyświetlają. Co mam zrobić?
    Polecamy wyłączenie dodatków blokujących reklamy (np. AdBlock), a także usunięcie ciasteczek i cache przeglądarki (pamięć podręczna). Proszę też spróbować zalogować się z innej przeglądarki lub zaktualizować ją do najnowszej wersji. Jeśli powyższe sposoby nie zadziałają i problem dalej będzie występował, proszę przejść na stronę https://strefakursow.pl/zgloszenie_bledu.html i postępować wg instrukcji.
  4. Jak przyspieszyć odtwarzanie kursu w playerze online?
    Przydatne funkcje playera online zostały dokładnie opisane na naszym blogu: https://blog.strefakursow.pl/przydatne-funkcje-playera/
Faktury

Faktury

  1. Czy wystawiacie faktury?
    Tak, do każdego zamówienia zobligowani jesteśmy wystawić fakturę VAT (23%). Faktura wystawiana jest zwykle do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
  2. Jak otrzymam fakturę za zamówienie?
    Faktura za zamówienie będzie dostępna w historii zamówień (zakładka moje konto), po zalogowaniu do swojego profilu. O jej wystawieniu poinformujemy mailowo.
  3. Jak mogę otrzymać proformę?
    Jeśli potrzebujesz dokument proforma, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
  4. Czy muszę podawać dane do faktury? Nie prowadzę firmy.
    Dostęp do szkolenia online jest usługą elektroniczną. Zgodnie więc z obowiązującym prawem, mamy obowiązek wystawienia faktury VAT do każdego zamówienia, jako potwierdzenie zakupu (zamiast paragonu).
Certyfikaty

Certyfikaty

  1. Czy otrzymam drukowany certyfikat?
    Drukowany certyfikat specjalisty możemy wystawić i przesłać na wskazany adres korespondencyjny po ukończeniu całej ścieżki kariery. Nie wystawiamy certyfikatów po ukończeniu pojedynczych kursów - można je wygenerować i pobrać bezpośrednio ze swojego konta na platformie szkoleniowej.
  2. Kiedy otrzymam certyfikat specjalisty?
    Certyfikat specjalisty zostanie automatycznie wygenerowany za pośrednictwem platformy szkoleniowej online w momencie ukończenia ostatniego kursu ze ścieżki kariery (kolejność kursów dowolna). Jeśli chcesz otrzymać certyfikat w wersji drukowanej i/lub w wersji angielskiej, zgłoś się do nas na adres mailowy: biuro@strefakursow.pl
  3. Czy muszę kupić jednorazowo wszystkie kursy ze ścieżki kariery, aby otrzymać certyfikat specjalisty?
    Nie musisz. Szkolenia wchodzące w skład ścieżki kariery możesz wykupić w dowolnym momencie i w dowolnej kolejności. Za jednorazowy zakup ścieżki możesz otrzymać specjalny rabat, nie jest to jednak warunek uzyskania certyfikatu specjalisty. Warunkiem otrzymania tego certyfikatu jest zaliczenie wszystkich kursów, które obecnie znajdują się w wybranej ścieżce kariery. Pamiętaj, że ścieżki kariery są stale rozwijane o nowe kursy i najważniejsze, abyś posiadał aktualne szkolenia ze ścieżki.
Kurs jako prezent

Kurs jako prezent

  1. Jak mogę kupić kurs dla kogoś bliskiego?
    Kup Kartę Podarunkową i wręcz ją bliskiej osobie - będzie mogła wybrać dowolny kurs z naszej oferty przez całe 12 miesięcy od zakupu karty. Jeśli jednak wiesz dokładnie, jaki kurs chcesz komuś kupić, skorzystaj z opcji “Kup jako prezent”. Wystarczy, że po wybraniu tej opcji podasz imię, nazwisko i adres mailowy obdarowanej osoby, a my przekażemy jej informację o podarowanym kursie.
  2. Kupiłem 3 kursy, ale jeden chcę podarować żonie. Czy otrzyma certyfikat na swoje dane?
    Aby żona mogła otrzymać certyfikat na swoje dane, konieczne jest, aby posiadała swoje indywidualne, imienne konto w systemie. Nie mamy bowiem możliwości wystawienia certyfikatu na inne dane, niż są przypisane do konta. Polecamy kupić żonie kurs z użyciem jej danych (osobne zamówienie) poprzez opcję “Kup jako prezent”. Jeśli jednak zamówienie zostało już złożone - czym prędzej skontaktuj się z nami mailowo: biuro@strefakursow.pl
  3. Chcę kupić kursy dla moich pracowników. Jak mam złożyć zamówienie?
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na stronie: https://strefakursow.pl/dla_biznesu.html Nasz agent skontaktuje się z tobą i przedstawi atrakcyjną ofertę oraz specjalne narzędzie dedykowane dla firm, szkół i instytucji.
Rabaty

Rabaty

  1. Jak mogę otrzymać rabat?
    Polecamy zapisać się do naszego newslettera oraz aplikacji Push - można za to otrzymać 5% rabatu, ponadto będziemy na bieżąco informować o promocjach i nowościach. Polecamy również śledzić nasze profile społecznościowe - tam często można napotkać okazjonalne, atrakcyjne rabaty. Sprawdź również kursy w promocji: (strona o rabatach)
  2. Kupiłem kilka kursów, czy dostanę jakiś specjalny rabat dla stałego klienta?
    Zawsze dbamy o naszych stałych klientów, dlatego z myślą o nich przygotowaliśmy Program Lojalnościowy, w którym można zbierać Punkty Premium za każde zamówienie, a następnie wymieniać je na pełnowartościowe szkolenia online. Dodatkowo, jeśli subskrybujesz nasz newsletter to otrzymasz od nas informacje o specjalnych ofertach i promocjach.
  3. Czy macie specjalne rabaty na duże zamówienia?
    Tak, przygotowaliśmy atrakcyjne zestawy kursów, które znajdziesz w dziale Ścieżki kariery. Dokonując zakupu sugerowanych przez nas zestawów możesz zaoszczędzić nawet 20%.
Punkty Premium

Punkty Premium

  1. Co to są Punkty Premium?
    Punkty Premium naliczane są w ramach naszego Programu Lojalnościowego, za każde zrealizowane zamówienie w naszym serwisie. Po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów, możesz je wymienić na szkolenia z naszej oferty. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Program lojalnościowy
  2. Kiedy Punkty zostaną naliczone?
    Punkty Premium naliczane są w momencie, gdy zamówienie zostanie opłacone i zrealizowane - na Twoim koncie pojawi się faktura za zamówienie i odpowiednia liczba punktów. Zwykle trwa to do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
  3. Gdzie mogę sprawdzić stan Punktów Premium?
    Stan punktów możesz sprawdzić po zalogowaniu na swoje konto, w zakładce Moje konto→ punkty premium. Znajdziesz tam również katalog dostępnych nagród.
Zwroty

Zwroty

  1. Czy mogę zwrócić zamówiony kurs?
    Staramy się, aby wszystkie materiały znajdujące się w naszej ofercie były najwyższej jakości oraz spełniały Twoje oczekiwania. Na stronach poszczególnych kursów znajdują się liczne możliwości sprawdzenia produktu przed dokonaniem zakupu. Umieszczamy opis szkolenia, szczegółowy spis treści, zwiastun, czas trwania, opinie klientów, a także darmowe lekcje. Zgodnie z regulaminem (par 4) produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom, więc prosimy, aby wszystkie zakupy były przemyślane. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami, a my podpowiemy jaki kurs wybrać.

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami: biuro@strefakursow.pl, tel. 888-223-111