Fundamenty programowania w języku Python | -20% z kodem: PYTHON20

SPRAWDŹ

Kurs Unity - tworzenie gier mobilnych

Naucz się tworzyć gry na najpopularniejsze platformy mobilne i zacznij na nich zarabiać!

Z tym kursem otrzymasz certyfikat!
  • Czy chciałbyś zrealizować wreszcie swój pomysł na unikalną grę?

  • Czy chciałbyś powtórzyć sukces tytułów, które zawojowały rynek gier na Androida i iOS?

  • Czy chciałbyś dowiedzieć się jak krok po kroku zbudować grę od wstępnej koncepcji po eksport plików gotowych do dystrybucji?

  • Czy chciałbyś przy okazji poznać wiele praktycznych technik oraz sztuczek, które pomogą ci w realizacji Twoich kolejnych projektów?

W takim razie świetnie trafiłeś!
Dowiedz się więcej

Dla kogo jest ten kurs?

Twórz, udostępniaj i zarabiaj!

Praktyczne techniki

Endless Runner

Asteroidy

JellyLink

Korzystając z tego kursu:

  • opanujesz kompletny proces tworzenia gier na urządzenia mobilne

  • dowiesz się jak skonfigurować SDK Android i skompilować gotową grę

  • poznasz techniki implementacji mobilnego sterowania

  • nauczysz się wykorzystywać systemy cząsteczkowe

  • stworzysz zaawansowane animacje ruchu

  • zaimplementujesz zapisywanie stanu gry

  • stworzysz sterowanie oparte na gestach

  • napiszesz własny skrypt do generowania napisów

Materiały dodatkowe

Jak korzystać z kursu?

Pobierz z AppStore Pobierz z Google Play

Spis treści

Wprowadzenie
Wstęp 01m 15s Dostęp po zakupie
Pobranie środowiska Unity3D 02m 45s Dostęp po zakupie
Pobranie edytora programistycznego Visual Studio 01m 00s Dostęp po zakupie
Zmiana domyślnego edytora programistycznego 00m 50s Dostęp po zakupie
Instalacja pakietu Android SDK 02m 44s Dostęp po zakupie
Przygotowanie telefonu z systemem Android 02m 42s Dostęp po zakupie
Korzystanie z funkcjonalności Unity Remote 02m 39s Dostęp po zakupie
Gra Jelly Link
Wstęp 01m 21s Dostęp po zakupie
Pobranie paczek grafik 10m 38s Dostęp po zakupie
Podstawowy skrypt bloku 09m 07s Dostęp po zakupie
Implementacja generatora planszy 13m 01s Dostęp po zakupie
Refaktoryzacja utworzonego kodu 09m 04s Dostęp po zakupie
Podstawowe łączenie bloków 16m 41s Dostęp po zakupie
Wizualizacja łączenia bloków 11m 53s Dostęp po zakupie
Limitowanie możliwości łączenia bloków 07m 28s Dostęp po zakupie
Zaawansowane operacje na obiektach planszy 11m 19s Dostęp po zakupie
Autorski skrypt wyświetlania liczb 16m 22s Dostęp po zakupie
Obiekt zarządzania rozgrywką 11m 21s Zobacz darmową lekcję
Podstawowy interfejs użytkownika 11m 57s Dostęp po zakupie
Płynna tranzycja pomiędzy scenami 14m 43s Dostęp po zakupie
Przygotowanie projektu do instalacji na telefonie 12m 20s Dostęp po zakupie
Podsumowanie 12m 39s Dostęp po zakupie
Gra Asteroids
Wstęp 02m 45s Dostęp po zakupie
Pobranie potrzebnych paczek 02m 59s Dostęp po zakupie
Implementacja ruchu statku 13m 54s Dostęp po zakupie
Wystrzeliwanie pocisków 11m 38s Dostęp po zakupie
Implementacja różnych typów pocisków 07m 42s Dostęp po zakupie
Różne typy działek laserowych 09m 45s Dostęp po zakupie
Podstawowy obiekt asteroidy 10m 19s Dostęp po zakupie
Systemy cząsteczkowe dla obiektu asteroidy 14m 01s Dostęp po zakupie
Generator asteroidów 07m 42s Dostęp po zakupie
Różne typy asteroidów 09m 14s Dostęp po zakupie
Optymalizacja systemów cząsteczkowych 09m 24s Dostęp po zakupie
Skrypt menadżera rozgrywki 08m 52s Dostęp po zakupie
Podstawowy obiekt tarczy 06m 01s Dostęp po zakupie
Obsługa wielu poziomów wytrzymałości tarczy 08m 03s Zobacz darmową lekcję
Generowanie fal asteroidów 10m 49s Dostęp po zakupie
Pozyskiwanie pieniędzy 09m 57s Dostęp po zakupie
Zapewnienie różnorodności dla fal asteroidów 09m 53s Dostęp po zakupie
Podstawy implementacji sklepu 05m 47s Dostęp po zakupie
Obiekty, które mogą zostać ulepszone 14m 51s Dostęp po zakupie
Limitacja ulepszania obiektów 10m 47s Dostęp po zakupie
Zapis stanu rozgrywki i menu 17m 03s Dostęp po zakupie
Implementacja muzyki i efektów dźwiękowych 11m 55s Dostęp po zakupie
Podsumowanie 16m 53s Dostęp po zakupie
Gra Endless Runner
Wstęp 04m 13s Dostęp po zakupie
Pobranie i omówienie materiałów 10m 37s Dostęp po zakupie
Przygotowanie skryptów generatora poziomu 21m 01s Dostęp po zakupie
Podstawy generowania planszy 11m 40s Dostęp po zakupie
Implementacja konfiguracji bloków 08m 46s Dostęp po zakupie
Generowanie przeszkód, zwężeń i kryształów 17m 19s Dostęp po zakupie
Podstawowe skrypty gracza i kamery 07m 36s Dostęp po zakupie
Wyzwalanie generatora terenu 08m 37s Dostęp po zakupie
Podstawowy ruch postaci 18m 37s Dostęp po zakupie
Zaawansowany ruch postaci 23m 19s Dostęp po zakupie
Implementacja sterowania mobilnego 17m 52s Dostęp po zakupie
Licznik kryształów i przebytego dystansu 14m 08s Zobacz darmową lekcję
Odtwarzanie dzwieków oparte na zdarzeniach 06m 40s Dostęp po zakupie
Poprawki dotyczące funkcjonowania gry 10m 31s Dostęp po zakupie
Modelowanie zapisywania rozgrywki 14m 12s Dostęp po zakupie
Ukończenie interfejsu użytkownika 12m 51s Dostęp po zakupie
Podsumowanie 21m 23s Dostęp po zakupie
Zakończenie 01m 31s Dostęp po zakupie

Recenzje (0)

Średnia ocena 0 5
89

Szkolenie zawiera

  • Nielimitowany dostęp
  • Oglądasz kursy gdzie chcesz i kiedy chcesz.
  • Możliwość pobrania pliku
  • Możesz pobrać pliki z kursem i zachować kopie.
  • Darmowe aktualizacje
  • Szkolenie będzie na bieżąco aktualizowane, a Ty będziesz miał dostęp do wszystkich nowych lekcji.
  • Dodatkowe materiały
  • Wraz ze szkoleniem otrzymasz wszystkie pliki użyte w kursie.
  • Testy, ćwiczenia
  • Szkolenie zawiera również testy i ćwiczenia, które pomogą ci utrwalić wiedzę.
  • Certyfikat ukończenia
  • Na koniec otrzymasz certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
  • Masz dostęp do szkolenia również z urządzeń mobilnych i możesz uczyć się w dowolnym miejscu.

Informacje o kursie

  • Poziom Zaawansowany
  • Poziom Zaawansowany
  • Czas trwania 11 godzin

Autor

Marcin Ziąbek

Marcin Ziąbek

Programista

Pierwsze kroki jako programista stawiał jeszcze w szkole podstawowej poznając język C#. Dziś posiada już wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania zarówno komercyjnego jak i open-source. W pracy najczęściej wykorzystuje .NET, Python i C#. W wolnym czasie lubi czytać książki, słuchać muzyki i rozwiązywać matematyczne łamigłówki.

Szybka pomoc

FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania)

888 223 111