Kurs Unity - tworzenie gier 3D

Poznaj najlepsze praktyki tworzenia gier 3D w środowisku Unity i zacznij tworzyć własne gry

Z tym kursem otrzymasz certyfikat!
Konkurs - Kup, zrecenzuj kurs i wygraj iPad
  • Szukasz kursu, który w przystępny i praktyczny sposób wprowadzi Cię w świat tworzenia gier 3D?

  • Chcesz tworzyć zachwycające gry w darmowym i cenionym przez programistów środowisku?

  • Nie chcesz się ograniczać i myślisz o tym, by tworzyć gry na różne systemy i platformy?

  • Chcesz się nauczyć najlepszych praktyk tworzenia gier od doświadczonego programisty z wieloletnim stażem?

To i wiele więcej znajdziesz w tym kursie!

Dla kogo jest ten kurs?

Dlaczego Unity?

Podstawy C#

Obsługa interfejsu i przydatne narzędzia

Od projektu po kompilację

4 zróżnicowane gry

Materiały dodatkowe

Dzięki temu szkoleniu:

  • poznasz interfejs graficzny środowiska Unity

  • wykonasz łącznie 4 gry o rosnącym poziomie trudności

  • nauczysz się tworzyć swoje własne skrypty programistyczne

  • rozwiniesz swoją wiedzę w zakresie Programowania Zorientowanego Obiektowo

  • wykorzystasz darmowe pliki graficzne i modele trójwymiarowe, aby w praktyce przećwiczyć zdobytą wiedzę

  • rozwiniesz swoją znajomość programowania w C#

  • nauczysz się wykonywać interaktywne symulacje fizyczne

Jak korzystać z kursu?

Pobierz z AppStore Pobierz z Google Play

Spis treści

Wprowadzenie
Wstęp 01m 03s Dostęp po zakupie
Jak korzystać z plików 02m 38s Dostęp po zakupie
Pobranie Unity 02m 51s Dostęp po zakupie
Pobranie Visual Studio 01m 01s Dostęp po zakupie
Pobranie Blender 00m 34s Dostęp po zakupie
Zmiana edytora programistycznego 00m 52s Dostęp po zakupie
Podstawy języka C#
Zmienne 06m 40s Dostęp po zakupie
Instrukcje warunkowe 03m 11s Dostęp po zakupie
Tablice 03m 27s Dostęp po zakupie
Pętle 05m 21s Dostęp po zakupie
Funkcje 05m 59s Dostęp po zakupie
Kolekcje 03m 40s Dostęp po zakupie
Typy wyliczeniowe 03m 24s Dostęp po zakupie
Słowniki 03m 12s Dostęp po zakupie
Programowanie obiektowe 05m 27s Zobacz darmową lekcję
Własciwości obiektów 04m 43s Dostęp po zakupie
Biblioteka LINQ 06m 09s Dostęp po zakupie
Enumeratory 04m 14s Dostęp po zakupie
Klasy statyczne 03m 40s Dostęp po zakupie
Dziedziczenie 06m 07s Dostęp po zakupie
Zdarzenia 07m 38s Dostęp po zakupie
Gra "Survival"
Wstęp 00m 43s Dostęp po zakupie
Tworzenie projektu 01m 38s Dostęp po zakupie
Interfejs użytkownika 04m 09s Dostęp po zakupie
Stworzenie obiektu i nadanie barwy 04m 50s Dostęp po zakupie
Manipulacja obiektami 03m 43s Dostęp po zakupie
Prosta symulacja fizyczna 04m 50s Dostęp po zakupie
Import paczki 05m 49s Dostęp po zakupie
Omówienie paczki i stworzenie świata 09m 50s Dostęp po zakupie
Budowa świata 08m 07s Dostęp po zakupie
Kompilacja i uruchomienie 04m 35s Dostęp po zakupie
Podsumowanie 01m 41s Dostęp po zakupie
Gra "Pirate ship"
Wstęp 01m 23s Dostęp po zakupie
Import potrzebnych assetow 03m 34s Dostęp po zakupie
Stworzenie prostego świata 04m 56s Dostęp po zakupie
Podstawy tworzenia skryptow 09m 56s Dostęp po zakupie
Obsługa naciśniecia klawisza 09m 16s Dostęp po zakupie
Podstawowy ruch kamery 05m 16s Dostęp po zakupie
Obliczanie kierunku ruchu 08m 37s Dostęp po zakupie
Skręcanie statkiem 06m 21s Zobacz darmową lekcję
Poprawa realizmu statku 09m 23s Dostęp po zakupie
Uwolnienie pozycji kamery 08m 14s Dostęp po zakupie
Strzelanie kulami armatnimi 09m 42s Dostęp po zakupie
Ograniczenie prędkości strzelania 03m 15s Dostęp po zakupie
Określenie kierunku patrzenia kamery 05m 24s Dostęp po zakupie
Strzelanie kulami w odpowiednią strone 04m 00s Dostęp po zakupie
Warstwy obiektów 07m 16s Dostęp po zakupie
Systemy cząsteczkowe 09m 30s Dostęp po zakupie
Podsumowanie 08m 04s Dostęp po zakupie
Gra "Racing Ball"
Wstęp 02m 27s Dostęp po zakupie
Import paczki 03m 36s Dostęp po zakupie
Tworzenie planszy 09m 18s Dostęp po zakupie
Poruszanie się kula 12m 19s Dostęp po zakupie
Poruszanie się kamery 06m 30s Dostęp po zakupie
Płynniejszy ruch kamery 05m 32s Dostęp po zakupie
Zwiększenie dynamiki kamery 06m 24s Dostęp po zakupie
Podstawy obiektu kryształu 04m 41s Dostęp po zakupie
Interakcja kuli z kryształem 04m 55s Dostęp po zakupie
Dźwiek zdobycia kryształu 07m 45s Zobacz darmową lekcję
Zliczanie kryształów 09m 23s Dostęp po zakupie
Optymalizacja zliczania kryształów 03m 01s Dostęp po zakupie
Odliczanie przed startem 06m 01s Dostęp po zakupie
Blokowanie ruchu kuli 02m 57s Dostęp po zakupie
Warunek ukończenia planszy 05m 25s Dostęp po zakupie
Informacja o końcu gry 02m 33s Dostęp po zakupie
Możliwość przegrania rozgrywki 05m 31s Dostęp po zakupie
Poprawne zachowanie kuli przy zakoćczeniu gry 04m 59s Dostęp po zakupie
Dodanie dźwieków wygranej i przegranej 04m 47s Dostęp po zakupie
Podsumowanie 08m 05s Dostęp po zakupie
Gra "Jenga"
Wstęp 01m 30s Dostęp po zakupie
Stworzenie obiektu planszy 04m 59s Dostęp po zakupie
Podstawowy ruch kamery 05m 06s Dostęp po zakupie
Udoskonalenie ruchu kamery 08m 06s Dostęp po zakupie
Skrypt obiektu klocka 05m 34s Dostęp po zakupie
Interakcja blokow z kamerą 04m 47s Dostęp po zakupie
Skrypt kontrolera gry 05m 19s Dostęp po zakupie
Warunek końca gry 07m 36s Dostęp po zakupie
Odliczanie na koniec gry 08m 11s Dostęp po zakupie
Poprawa algorytmu końca gry 03m 02s Dostęp po zakupie
Zmiana poziomów 05m 28s Dostęp po zakupie
Implementacja wielu poziomów 06m 09s Dostęp po zakupie
Stworzenie modeli w programie Blender 07m 06s Dostęp po zakupie
Import modeli w Unity 03m 36s Dostęp po zakupie
Podsumowanie 07m 32s Dostęp po zakupie
Zakończenie 01m 11s Dostęp po zakupie

Recenzje (1)

Średnia ocena 5 5

Moj 1 kupiony kurs i musze powiedziec ze sie nie zawiodlem, tak ze moge spokojnie polecic ten kurs zeby poszerzyc swoja wiece o programowaniu, nawer jezeli jestes poczatkujocym programista jest w nim wszystko opisane od zera.

Mateusz Bulewicz 6 dni temu

89

Szkolenie zawiera

  • Nielimitowany dostęp
  • Oglądasz kursy gdzie chcesz i kiedy chcesz.
  • Możliwość pobrania pliku
  • Możesz pobrać pliki z kursem i zachować kopie.
  • Stałe aktualizacje
  • Szkolenie będzie na bieżąco aktualizowane, a Ty będziesz miał dostęp do wszystkich nowych lekcji.
  • Dodatkowe materiały
  • Wraz ze szkoleniem otrzymasz wszystkie pliki użyte w kursie.
  • Testy, ćwiczenia
  • Szkolenie zawiera również testy i ćwiczenia, które pomogą ci utrwalić wiedzę.
  • Certyfikat ukończenia
  • Na koniec otrzymasz certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
  • Masz dostęp do szkolenia również z urządzeń mobilnych i możesz uczyć się w dowolnym miejscu.

Informacje o kursie

  • Poziom Podstawowy
  • Poziom Podstawowy
  • Czas trwania 7,5 godziny

Autor

Marcin Ziąbek

Marcin Ziąbek

Programista

Pierwsze kroki jako programista stawiał jeszcze w szkole podstawowej poznając język C#. Dziś posiada już wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania zarówno komercyjnego jak i open-source. W pracy najczęściej wykorzystuje .NET, PHP i C#. W wolnym czasie lubi czytać książki, słuchać muzyki i rozwiązywać matematyczne łamigłówki.

Szybka pomoc

FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania)

888 223 111