| Fundamenty programowania obiektowego | RABAT 25% z kodem: OBIEKT25 |

0

d

00

h

00

m

00

s

Kup taniej

Kurs Unity - tworzenie gier 2D

Stwórz własną grę 2D na dowolną platformę i zacznij na niej zarabiać

Z tym kursem otrzymasz certyfikat!
  • Chcesz samodzielnie zbudować wciągającą grę 2D, która mogłaby powtórzyć sukces Angry Birds?

  • Chcesz poznać i zrozumieć cały proces tworzenia gier 2D oraz nauczyć się wykorzystywać efektywnie narzędzia Unity?

  • Myślisz o tym, by tworzyć głównie gry na urządzenia mobilne, takie jak smartfony i tablety?

  • Szukasz szkolenia, dzięki któremu poznasz najlepsze praktyki, ale też dowiesz się jak unikać często popełnianych błędów?

W takim razie wybierając ten kurs się nie zawiedziesz!

Dla kogo jest ten kurs?

Zarabiaj na swoich grach

4 różne projekty

Opanuj podstawy

Broń się przed zombie!

Stwórz wciągającą grę!

Materiały dodatkowe

Dzięki temu szkoleniu:

  • poznasz mechanikę tworzenia gier 2D

  • opanujesz najważniejsze narzędzia Unity

  • zobaczysz, jak tworzyć skrypty generujące poziomy

  • będziesz potrafił dodać animacje do stworzonych obiektów

  • nauczysz się implementować fizykę oraz sztuczną inteligencję

  • przygotujesz menu początkowe i końcowe

  • zobaczysz jak zadbać o odpowiedni ruch kamery

  • nauczysz się dodawać interakcje oraz kolizje obiektów

  • dodasz świetnie wyglądające efekty

Jak korzystać z kursu?

Pobierz z AppStore Pobierz z Google Play

Spis treści

Wprowadzenie
Wstęp 01m 04s Dostęp po zakupie
Jak korzystać z plików 00m 59s Dostęp po zakupie
Pobranie Unity 3D 02m 46s Dostęp po zakupie
Pobranie Visual Studio 01m 01s Dostęp po zakupie
Zmiana edytora programistycznego 00m 52s Dostęp po zakupie
Gra Memo
Wstęp 01m 27s Dostęp po zakupie
Stworzenie projektu 06m 06s Dostęp po zakupie
Obiekt runy 04m 16s Dostęp po zakupie
Animacja runy 07m 14s Dostęp po zakupie
Podstawy generowania planszy 07m 03s Zobacz darmową lekcję
Runy o różnych teksturach 06m 57s Dostęp po zakupie
Refaktoryzacja generatora planszy część I 08m 45s Dostęp po zakupie
Refaktoryzacja generatora planszy część II 05m 25s Dostęp po zakupie
Losowanie elementów planszy 06m 42s Dostęp po zakupie
Zmiana stanu kafelka 02m 29s Dostęp po zakupie
Implementacja początku rozgrywki 06m 10s Dostęp po zakupie
Implementacja podstaw rozgrywki 07m 21s Dostęp po zakupie
Implementacja końca rozgrywki 02m 36s Dostęp po zakupie
Ulepszenie zachowania kafelków 03m 23s Dostęp po zakupie
Prace końcowe 05m 40s Dostęp po zakupie
Podsumowanie 06m 14s Dostęp po zakupie
Gra Flappy Plane
Wstęp 02m 56s Dostęp po zakupie
Pobranie materiałów 07m 52s Dostęp po zakupie
Skrypt animacji 06m 31s Dostęp po zakupie
Komponent animacji 06m 35s Dostęp po zakupie
Ruch samolotu 08m 38s Dostęp po zakupie
Ruch kamery 04m 39s Dostęp po zakupie
Obsługa końca gry 07m 15s Dostęp po zakupie
Interakcja z gwiazdkami 05m 20s Zobacz darmową lekcję
Licznik punktów 07m 59s Dostęp po zakupie
Zapisywanie zdobytych punktów 09m 46s Dostęp po zakupie
Przydzielanie medali 07m 35s Dostęp po zakupie
Poprawa błędów 03m 54s Dostęp po zakupie
Implementacja rekordów 09m 43s Dostęp po zakupie
Przygotowanie menu 10m 40s Dostęp po zakupie
Prosty generator poziomów 09m 06s Dostęp po zakupie
Rozbudowa i optymalizacja generatora 10m 53s Dostęp po zakupie
Poprawa kolizji samolotu 04m 03s Dostęp po zakupie
Efekt Trail Renderer 04m 29s Dostęp po zakupie
Dodawanie muzyki 04m 02s Dostęp po zakupie
Efekt zakończenia gry 03m 46s Dostęp po zakupie
Podsumowanie 11m 11s Dostęp po zakupie
Gra Arkanoid
Wstęp 01m 29s Dostęp po zakupie
Przygotowanie poziomu 05m 52s Dostęp po zakupie
Prosty ruch paletki 08m 53s Dostęp po zakupie
Ograniczenie ruchu paletki 05m 30s Dostęp po zakupie
Ruch kuli 11m 28s Dostęp po zakupie
Podstawowy skrypt klocka 05m 55s Dostęp po zakupie
Obsługa końca gry 04m 53s Dostęp po zakupie
Obsługa klawisza powrotu 05m 21s Dostęp po zakupie
Podstawowe generowanie planszy 09m 15s Dostęp po zakupie
Wczytywanie plików zasobów 04m 22s Dostęp po zakupie
Generowanie planszy 08m 50s Dostęp po zakupie
Zaawansowany generator poziomu 09m 44s Dostęp po zakupie
Koncepcja managera rozgrywki 04m 13s Dostęp po zakupie
Obsługa ukończenia poziomu 04m 32s Dostęp po zakupie
Stworzenie prostego menu 06m 12s Dostęp po zakupie
Wybór poziomów 03m 18s Dostęp po zakupie
Oznaczanie ukończonych poziomów 06m 32s Dostęp po zakupie
Podsumowanie 05m 41s Dostęp po zakupie
Gra GTA/Zombie
Wstęp 01m 35s Dostęp po zakupie
Przygotowanie poziomu 07m 02s Dostęp po zakupie
Podstawowy ruch gracza 08m 15s Dostęp po zakupie
Bieganie i poprawny obrót postaci 05m 42s Dostęp po zakupie
Celownik Dostęp po zakupie
Strzelanie 07m 45s Zobacz darmową lekcję
Poprawa miejsca wystrzeliwania pocisków 03m 08s Dostęp po zakupie
Zliczanie amunicji 10m 19s Dostęp po zakupie
Skrypt aktywacyjny 04m 48s Dostęp po zakupie
Zaawansowana interakcja z obiektami 08m 55s Dostęp po zakupie
Zdobywanie naboji 04m 42s Dostęp po zakupie
Ruch kamery 07m 15s Dostęp po zakupie
Skrzynki z pociskami 07m 18s Dostęp po zakupie
Stan zdrowia postaci 07m 45s Dostęp po zakupie
Wybuchające beczki część I 11m 08s Dostęp po zakupie
Wybuchające beczki część II 03m 34s Dostęp po zakupie
Podstawowy skrypt zombie 07m 51s Dostęp po zakupie
Sztuczna inteligencja 03m 39s Dostęp po zakupie
Zombie może atakować 06m 02s Dostęp po zakupie
Tworzenie hordy Zombie 08m 01s Dostęp po zakupie
Podsumowanie 05m 34s Dostęp po zakupie
Zakończenie 01m 20s Dostęp po zakupie

Recenzje (8)

Średnia ocena 4.8 5

Wiedziałam, że chce się nauczyć tworzyć proste gry w Unity, ponieważ bardzo chciałam stworzyć coś swojego i słyszałam o wiele dobrego o tym silniku. A to, że można tam tworzyć zarówno gry 2D, jak i 3D. A to, że wspiera projekty tworzone na całe mnóstwo urządzeń, czyli nie jest czymś co przyda się tylko w jakimś jednym przypadku. A jakie to urządzenia? M.in. komórki (Android, iOS), komputery (Windows, macOS, Linux) i w konsole (PS4, Xbox One, Wii U, 3DS, Switch). Słyszałam też, że sporo da się tak zrobić za darmo, co brzmi dobrze dla biednego niezależnego twórcy-pasjonata. Słyszałam również, że Unity posiada bogate biblioteki (Unity Asset Store) z pomocnymi materiałami, co znaczy że nie muszę być animatorką, czy dźwiękowcem, żeby móc cieszyć się spektakularnymi efektami w grze. Jakby tego było mało, w wielu ofertach pracy, które przeglądałam, znajomość Unity (żadnego innego silnika do produkcji gier) była zdecydowanym plusem, który mógł zadecydować o zatrudnieniu. W związku z tym wiedziałam, że mogę nauczyć się czegoś praktycznego, co naprawdę może mi się przydać. Dlatego, kiedy natrafiłam na polsko-języczny kurs "Unity - tworzenie gier 2D", to zapałałam zrozumiałym entuzjazjem. Jestem graczem i grafikiem ale z programowaniem mam do czynienia od niedawna. W związku z tym, początkowo obawiałam się zbyt trudnej terminologii i konieczności pisania kodu, bez jego większego zrozumienia. Jak się okazało, zupełnie niepotrzebnie. Już na samym początku stało się jasne, że kurs jest nastawiony na praktykę, na konkretnych, przydatnych przykładach. Prowadzący zrezygnał z formy slajdów. Dzięki załączonym materiałom i nagraniom tego jak sam wykonywał dane ćwiczeniowe, łatwiej mi było tworzyć cztery różne zadane gry. Dlatego z czystym sumieniem mogę polecić ten kurs.

Magdalena Skowron 16 dni temu

Podobno nic nie dzieje się bez przyczyny, a potwierdza to fakt, że trafiłem na ten kurs. Tworzenie gier “chodziło” za mną od dawna, aż w końcu zmobilizowałem się by ruszyć na przód. Zacząłem gromadzić wiedzę na własną rękę, by następnie pełen entuzjazmu zacząć swój projekt. Programowanie nie było mi obce, dlatego czułem, że stworzenie swojej pierwszej gry pójdzie mi gładko. Ciągle jednak coś zgrzytało i byłem niezadowolony. Wtedy znalazłem kurs “Tworzenie gier 2D w Unity”, a właściwie to on znalazł mnie. Pomyślałem, czemu nie skorzystać? Autor kursu obiecał pokazać, jak stworzyć aż cztery różne gry. Z ciekawością zacząłem oglądać i wciągnęło mnie to jak produkcja Netflixa. Urzekł mnie profesjonalizm z jakim autor pokazuje, jak tworzyć gry kładąc szczególny nacisk na jakość. Z tego kursu dowiadujesz się nie tylko jak uzyskać upragniony efekt, ale jak zrobić to na wysokim poziomie. Obejrzenie czterech przedstawionych przykładów pozwoli Ci usystematyzować wiedzę. Dla mnie między innymi cenne było poznanie i nauka korzystania z metody Quaternion. Wielu z zaprezentowanych rozwiązań użyłem w swoim projekcie. Jeśli chciałbyś zacząć swoją przygodę z tworzeniem gier, niech Cię przypadkiem nie ominie ten kurs. Mimo że dla mnie nie było to pierwsze spotkanie z Unity, czuję że wzbogaciłem się w cenną wiedzę. Tutaj naprawdę można się sporo nauczyć.

Krzysztof Juszcze 18 dni temu

Kiedy pzonałem Scratcha wiedziałem, że tworzenie programów i gier może być łatwe i przyjemne ale zawsze brakowało mi czegoś więcej. Wiele gier powstało na islniku Unity i kiedy zobaczyłem kurs to wiedziałem, że czas przejść na kolejny poziom w tworzeniu gier.

Leszek Janczewski 19 dni temu

Dopiero rozpoczynam ten kurs, lecz już widzę jego duże zalety w postaci bardzo pragmatycznego podejścia. Narzędzia i kolejne elementy kursu opisywane są w sposób przystępny i zrozumiały.

Wojciech Kreft 20 dni temu

Bardzo dobry kurs - świetny żeby zacząć przygodę z Unity! Dzięki temu kursowi nauczysz się korzystania z plików zewnętrznych, tworzenia poprawnego układu katalogów, pisania zaawansowanych skryptów. Świetna okazja by stworzyć swoją pierwszą grę :)

Łukasz Jóźwik 20 dni temu

Do tej pory Unity było zagadką. Dzięki temu kursowi, który w bardzo przyjemny sposób pokazał jak łatwo można tworzyć proste gierki. Polecam z czystym sumieniem.

Rafał Turulski 23 dni temu

Kurs zawiera dużo ciekawych informacji, jednak są tłumaczone w fatalny i niepotrzebnie skomplikowany sposób. Autor zakłada, że oglądający kurs doskonale zna c#, tłumaczenie co robi jest mocno powierzchowne i niekompletne. Jednak życzę powodzenia przy następnych kursach, które też pewnie kupię ;)

Odpowiedź sklepu

Panie Piotrze, dziękujemy za uwagi do szkolenia, jednak w opisie kursu wyraźnie zaznaczyliśmy, że kurs stworzony został z myślą o osobach, które posiadają podstawową wiedzę z języka C#, ale niekoniecznie zdobyły już doświadczenie w tworzeniu gier 2D w środowisku Unity.

Piotr Dobosz 27 dni temu

Kurs w bardzo przejrzysty sposób pokazuje podstawy korzystania z edytora UNITY. Pomaga również w duzym stopniu zrozumieć język C# w praktyce. Dobra robota, czekam na nowe kursy w przyszłości!

Maciej Jankowiak 29 dni temu

wcześniej
89
59
do końca 1 dzień 13 h 44 min

Szkolenie zawiera

  • Nielimitowany dostęp
  • Oglądasz kursy gdzie chcesz i kiedy chcesz.
  • Możliwość pobrania pliku
  • Możesz pobrać pliki z kursem i zachować kopie.
  • Stałe aktualizacje
  • Szkolenie będzie na bieżąco aktualizowane, a Ty będziesz miał dostęp do wszystkich nowych lekcji.
  • Dodatkowe materiały
  • Wraz ze szkoleniem otrzymasz wszystkie pliki użyte w kursie.
  • Testy, ćwiczenia
  • Szkolenie zawiera również testy i ćwiczenia, które pomogą ci utrwalić wiedzę.
  • Certyfikat ukończenia
  • Na koniec otrzymasz certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
  • Interaktywne ćwiczenia
  • Do szkolenia zostały dołączone specjalne interaktywne zadania, w których za pomocą wbudowanego edytora należy uzupełnić kod źródłowy.
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
  • Masz dostęp do szkolenia również z urządzeń mobilnych i możesz uczyć się w dowolnym miejscu.

Informacje o kursie

  • Poziom Podstawowy
  • Poziom Podstawowy
  • Czas trwania 8 godzin

Autor

Marcin Ziąbek

Marcin Ziąbek

Programista

Pierwsze kroki jako programista stawiał jeszcze w szkole podstawowej poznając język C#. Dziś posiada już wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania zarówno komercyjnego jak i open-source. W pracy najczęściej wykorzystuje .NET, PHP i C#. W wolnym czasie lubi czytać książki, słuchać muzyki i rozwiązywać matematyczne łamigłówki.

Szybka pomoc

FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania)

888 223 111