Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
katalogowania swoich pomysłów i projektów
grupowania i filtrowania notatek
szybkiego tworzenia plików PDF i prezentacji z zapisanych notatek
efektywnego wykorzystania listy zadań i przypomnień
wykorzystania Evernote w pracy z mailami
zapisywania fragmentów stron www lub notatek zdjęciowych
zaawansowanego przeszukiwania notatek
tworzenia notatek z dokumentów z pismem odręcznym
Masz masę świetnych pomysłów, ale ciągle gdzieś Ci one uciekają? Zastanawiasz się jak w lepszy sposób zorganizować swoje projekty i dokumenty? Zapiski prywatne mieszają Ci się z firmowymi? Z tego kursu dowiesz się jak w końcu zapanować nad tym chaosem, tak by nic co ważne już Ci nie umknęło! Wykorzystamy do tego niezwykle popularne i w dużym stopniu darmowe narzędzie Evernote. Przekonasz się, że jedno z pozoru proste narzędzie może w niesamowity sposób ułatwić Twoje życie - pomoże Ci ono w oszczędzaniu czasu oraz zwiększy Twoją produktywność.
Każdego dnia produkujemy niezliczone ilości informacji - od list zakupów, poprzez projekty związane z pracą, na odręcznych notatkach i szkicach kończąc. Do tego dochodzą ciekawe artykuły w internecie do przeczytania na później czy przepisy kuchenne, które chcemy mieć zawsze pod ręką. Jak nad tym wszystkim zapanować? Jak w sensowny sposób zarządzać taką ilością treści, by się nie pogubić? Odpowiedzią jest właśnie Evernote! Naprawdę nie potrzebujesz niczego więcej. W trakcie kursu dowiesz się jak w prosty sposób katalogować niezliczone ilości informacji. Jak dzięki znacznikom, filtrom oraz fenomenalnej wyszukiwarce w ułamku sekundy przeszukać wszystkie Twoje notatki - nawet te sporządzone odręcznie!
Evernote jest narzędziem, które tak naprawdę świetnie sprawdzi się u każdego. Bez względu na to, czy będziesz chciał wykorzystać go do organizacji codziennych zajęć, tworzenia list zakupów, katalogowania notatek z uczelni czy zapisywania dokumentów firmowych. Dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak najbardziej efektywnie wykorzystać go w swoim przypadku, tak by zwiększyć swoją produktywność i w lepszy sposób zarządzać ogromem informacji z jakim masz do czynienia na co dzień.
Odpowiednia segregacja to klucz do sprawnego zarządzania. W trakcie kursu pokażę Ci jak grupować Twoje treści w notatniki, dzięki czemu wszystkie informacje związane z danym zagadnieniem zbierzesz w jednym miejscu. Będziesz mógł tworzyć notatniki dla konkretnych projektów, nad którymi obecnie pracujesz. Wykorzystać je do katalogowania informacji o klientach i umieszczać tam wszystkie informacje czy zlecenia. W notatniki możesz też organizować przepisy i książki, które chciałbyś przeczytać i wiele więcej. Wszystko zależy od Twoich aktualnych potrzeb. W trakcie podrzucę Ci wiele praktycznych przykładów, więc z pewnością wybierzesz coś dla siebie. A co jeżeli z danej kategorii zebrałeś sporo notatników? Zobaczysz jak szybko ułożyć je w stosy tematyczne, tak by łatwiej było Ci się w nich odnaleźć.
Niezależnie ile utworzyłeś notatników oraz notatek, wystarczy że będziesz pamiętał tylko pojedyncze słowa z nimi związane, a wyszukiwarka pozwoli Ci precyzyjnie dotrzeć do każdego elementu, na którym Ci zależy. W trakcie kursu nauczę Cię korzystać z jej niesamowitych możliwości. W Twoich notatkach znajduje się sporo dokumentów PDF, grafik z tekstem lub notatek z pismem odręcznym? Je również będziesz mógł szybko przeszukać! To świetne rozwiązanie w przypadku dokumentów firmowych takich jak faktury, paragony czy umowy. Nigdy więcej tracenia czasu na przerzucanie stosu papierów, żeby odnaleźć NIP kontrahenta! Wystarczy tylko, że zeskanujesz dokument z aplikacją Evernote!
Evernote nie jest zwykła aplikacją do zapisywania notatek, to prawdziwy kombajn, który zastąpi Ci wiele innych aplikacji. Dzięki niemu łatwo przygotujesz prezentację lub plik PDF ze swoich notatek i udostępnisz je za pomocą poczty e-mail. Zobaczysz jak za jego pomocą szybko dodawać adnotacje do plików przesłanych przez inne osoby i równie szybko je odsyłać. Świetnie sprawdza się to podczas pracy zdalnej do podrzucania uwag lub sugerowania poprawek innym członkom zespołu. Pokażę Ci również jak w prosty sposób dodawać notatki za pomocą poczty elektronicznej i zapisywać elementy znalezione w internecie np. część artykułu lub całą stronę do przeczytania na później, lub podzielenia się z innymi.