Projektowanie wnętrz - wizualizacja kuchni | Rabat 20% z kodem: KUCHNIA20

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++

Zdobądź podstawy tworzenia gier w C++ wykorzystując popularną i darmową bibliotekę SFML

Z tym kursem otrzymasz certyfikat!

Czego się nauczysz?

  • tworzenia gier w C++ zupełnie od podstaw

  • rysowania kształtów i nakładania tekstur

  • poruszania obiektami i ich animacji

  • wykrywania kolizji obiektów

  • manipulowania ustawieniami kamery

  • tworzenia własnych klas reprezentujących obiekty 2D

  • przechwytywania i obsługiwania aktywność myszki i klawiatury

  • odtwarzania dźwięków na scenie z uwzględnieniem pozycji gracza

Kompleksowa wiedza

Kompendium SFML

Twoja pierwsza gra

Materiały dodatkowe

Jak korzystać z kursu?

Pobierz z AppStore Pobierz z Google Play

Spis treści

Organizacja
Wstęp 03m 23s Dostęp po zakupie
Jak korzystać z plików? 00m 54s Dostęp po zakupie
Środowisko CodeBlocks - instalacja 01m 42s Dostęp po zakupie
SFML - instalacja i konfiguracja 03m 27s Dostęp po zakupie
Przegląd modułów biblioteki SFML
System 13m 36s Dostęp po zakupie
Window 05m 15s Dostęp po zakupie
Graphics 05m 10s Dostęp po zakupie
Network 07m 26s Dostęp po zakupie
Audio 05m 53s Dostęp po zakupie
Klasy SFML
Schemat programu SFML - okno z grafiką 08m 00s Dostęp po zakupie
Schemat programu SFML - kamera i renderowanie klatek 12m 02s Dostęp po zakupie
Kształty podstawowe: koło, prostokąt i trójkąt 09m 31s Dostęp po zakupie
Kształty podstawowe: wielokąt, linia i punkt 10m 43s Dostęp po zakupie
Wierzchołki 09m 18s Dostęp po zakupie
Obrazki, tekstury i duszki - podstawowe operacje 08m 20s Dostęp po zakupie
Obrazki, tekstury i duszki - nakładanie tekstur 11m 51s Dostęp po zakupie
Podstawowe operacje transformacji 15m 13s Dostęp po zakupie
Użycie transformacji do rysowania 13m 15s Dostęp po zakupie
Przechwytywanie wydarzeń 10m 10s Dostęp po zakupie
Animacje 11m 52s Zobacz darmową lekcję
Sterowanie i ruch - sterowanie obiektem 13m 44s Dostęp po zakupie
Sterowanie i ruch - spadanie obiektów i podążanie za celem 14m 27s Dostęp po zakupie
Kolizje 14m 09s Dostęp po zakupie
Kamera 11m 31s Dostęp po zakupie
Napisy 11m 54s Dostęp po zakupie
Dźwięki 15m 51s Dostęp po zakupie
Wielowątkowość i Gniazda TCP 14m 29s Dostęp po zakupie
Połączenie do klienta 13m 17s Dostęp po zakupie
Połączenie do serwera 14m 49s Dostęp po zakupie
Projektujemy grę I
Prezentacja i omówienie 09m 24s Dostęp po zakupie
Klasa Game - konstruktor 12m 28s Dostęp po zakupie
Klasa Game - metoda run 08m 17s Zobacz darmową lekcję
Klasa Interceptor - omówienie klasy, konstruktor 14m 49s Dostęp po zakupie
Klasa Interceptor - metoda update, ruch statkiem 12m 38s Dostęp po zakupie
Klasa Rock i Bullet 13m 22s Dostęp po zakupie
Podsumowanie 02m 31s Dostęp po zakupie
Projektujemy grę II
Prezentacja i omówienie 07m 43s Dostęp po zakupie
Omówienie klas - Game, Client, Player 14m 10s Dostęp po zakupie
Omówienie klas - Weaponary 09m 22s Zobacz darmową lekcję
Klasa Game - metody runServer i connect 14m 28s Dostęp po zakupie
Klasa Game - metoda createThread tworzenie wątków 13m 27s Dostęp po zakupie
Klasa Game - metody przemieszczania obiektów i testu kolizji 13m 33s Dostęp po zakupie
Klasa Game - podsumowanie głównej pętli gry 07m 57s Dostęp po zakupie
Klasa Client - konstruktor i metoda runClient 12m 31s Dostęp po zakupie
Klasa Client - synchronizacja danych z serwerem 14m 02s Dostęp po zakupie
Klasa Player i podsumowanie 10m 41s Dostęp po zakupie
Zakończenie 00m 23s Dostęp po zakupie

Recenzje (0)

Średnia ocena 0 5
wcześniej
119
89
do końca 3 dni 17 h 27 min

Szkolenie zawiera

  • Nielimitowany dostęp
  • Oglądasz kursy gdzie chcesz i kiedy chcesz.
  • Możliwość pobrania pliku
  • Możesz pobrać pliki z kursem i zachować kopie.
  • Darmowe aktualizacje
  • Szkolenie będzie na bieżąco aktualizowane, a Ty będziesz miał dostęp do wszystkich nowych lekcji.
  • Dodatkowe materiały
  • Wraz ze szkoleniem otrzymasz wszystkie pliki użyte w kursie.
  • Testy, ćwiczenia
  • Szkolenie zawiera również testy i ćwiczenia, które pomogą ci utrwalić wiedzę.
  • Certyfikat ukończenia
  • Na koniec otrzymasz certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
  • Masz dostęp do szkolenia również z urządzeń mobilnych i możesz uczyć się w dowolnym miejscu.

Informacje o kursie

  • Poziom Podstawowy
  • Poziom Podstawowy
  • Czas trwania 8 godzin

Autor

Tomasz Jaśniewski

Tomasz Jaśniewski

Programista, nauczyciel i wykładowca

Posiada doświadczanie w tworzeniu aplikacji sieciowych oraz webowych z wykorzystaniem baz danych. Buduje systemy wspierania biznesu oraz oprogramowanie automatyzujące i integrujące pracę zespołów pracowniczych. Programista w ISP, od wielu lat z pasją uczy i wykłada... i jeszcze znajduje wolny czas.

Szybka pomoc

FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania)

888 223 111