Graphic Design - podstawy projektowania    |    -20% z kodem: DESIGN    |    Rabat na kurs ważny do niedzieli
Szkolenia
DARMOWE FRAGMENTY
Kurs programowanie dla dzieci
Jak sprawić, aby programowanie było dla Twojego dziecka pożyteczną zabawą
69
+690 punktów premium
Zacznij naukę teraz, zapłać w ciągu 21 dni! Shape Created with Sketch.
42 ocen
42 recenzji
5 godzin
108 wykładów
11 materiałów szkoleniowych
Twisto

Edukacja i rozwój Twojego dziecka są dla Ciebie ważne? Dla nas też!

Programowanie to rozwój - zainspiruj z nami Swoje dziecko do samodzielnej nauki

Wyzwól wyobraźnię swojego dziecka

Programowanie jest dziecinnie proste

Innowacyjna, przystępna forma nauki

Doskonała zabawa

Node interactive

Maksymalny efekt przy minimalnych środkach

Materiały wspomagające naukę

Zabawa
Nauka
Proste przykłady
Gry, programy, animacje
ZOBACZ WIĘCEJ
Program nauczania
1 Co to znaczy programować
Wstęp 0m 28s
Jak korzystać z plików 2m 18s
Dlaczego warto uczyć się programowania 2m 17s
Co to jest Scratch 1m 52s
2 Twój pierwszy program
Stwórzmy nowe konto 3m 05s
Z czego składa się Scratch 3m 24s
Spróbujmy przesunąć duszka 2m 57s
A teraz przesuńmy go w drugą stronę 1m 39s
Dodajmy coś jeszcze 2m 52s
3 Program to zestaw instrukcji
Jak dodać dźwięki 3m 06s
Sprawmy aby duszek zaczął tańczyć 3m 26s
Czynności można powtarzać 3m 08s
Dodajmy tło sceny 2m 56s
Wszystko można zmieniać 2m 23s
Zmieniamy kawałki układanki 3m 19s
Sprawmy aby duszek coś powiedział 2m 44s
Jak uruchomić program 2m 25s
Jak zmienić kolor duszka 2m 52s
Rozdział 3 - podsumowanie 2m 04s
4 Jak pracować z duszkami
Jak dodać więcej duszków 2m 51s
Aktywujemy duszka po kliknięciu 3m 16s
Jak dodać oczekiwanie 3m 01s
Jak zmienić rozmiar 3m 37s
Ukrywanie oraz odkrywanie duszka 2m 50s
Jak zmienić kolor tła 2m 43s
Rozdział 4 - podsumowanie 2m 42s
5 Kostiumy i animacje
Nowy duszek - papuga 2m 38s
Co to jest kostium 2m 37s
Jakie bloki umożliwią zmianę kostiumu 3m 01s
Powtarzamy animację papugi 2m 57s
Co zrobić żeby ulepszyć animację 3m 29s
Jak ustalić początkową pozycję 3m 37s
Jak używać bloku "idź do" 3m 04s
Jak uruchomić za pomocą klawisza 2m 56s
Dodajmy nowe tło do animacji Podgląd 2m 14s
Rozdział 5 - podsumowanie 2m 35s
6 Rysowanie oraz efekty wyglądu
Rysowanie prostego duszka 3m 01s
Czynności wykonywane bez końca 2m 52s
Ciekawy efekt mozaiki 2m 47s
Duszek odbija się od brzegu 2m 55s
Dodajmy obrót 2m 13s
Rozdział 6 - podsumowanie 2m10s
7 Tworzymy własny blok
Wszystko zbudowane jest z bloków 2m 47s
Skok - własny blok 2m 51s
Przesuwamy duszka w górę 2m 54s
Uzupełniamy skok 2m 25s
Duszek może skakać wiele razy 3m 03s
Jak skopiować duszka 2m 59s
Tło dla skaczących duszków 1m 55s
Duszki będą skakać po kolei Podgląd 2m 51s
Rozdział 7 - podsumowanie 2m 16s
8 Prosta rozmowa
Wybieramy duszki do programu 2m 20s
Jak obrócić duszka 3m 03s
Dodajemy krótki dialog 2m 50s
Kto mówi jako pierwszy 2m 45s
To samo można rozwiązać inaczej 2m 31s
Jeden duszek nadaje komunikat 2m 48s
Drugi duszek odbiera komunikat 2m 35s
Kolejny komunikat 2m 47s
Odbieramy komunikat numer 2 2m 41s
Rozdział 8 - podsumowanie 1m 53s
9 Pokaz slajdów
Dodajemy nowe tło i usuwamy stare 3m 19s
Ładujemy kolejne tła 2m 11s
Po kliknięciu zmienia się tło 3m 19s
Kolejne zmiany tła 2m 52s
Zrób coś kiedy zmienia się tło 3m 09s
Drugi duszek i drugie tło 3m 00s
Trzeci duszek i trzecie tło 2m 05s
Rozdział 9 - podsumowanie 2m 09s
10 Gra - labirynt
Rysujemy labirynt 3m 10s
Początkowa pozycja kulki 2m 39s
Jak poruszyć kulkę w dół 3m 17s
Jak przesunąć w górę 2m 12s
Jak poruszać kulką na boki 2m 34s
Kulka dotyka ścian - wstęp 2m 03s
Blok "jeżeli" 2m 19s
Kulka dotyka właściwego koloru 3m 05s
Kulka odbija się od ściany 3m 29s
Dodajemy zakończenie do gry 2m 25s
Wstępne bloki dla zakończenia 1m 50s
Komunikat na koniec gry 2m 36s
Rozdział 10 - podsumowanie 2m 30s
11 Gra z punktacją - etap 1
Duszek - duża ryba 3m 02s
Duszek - mała ryba 2m 35s
Wprawiamy dużą rybę w ruch 1m 40s
Ryba podąża za kursorem 3m 07s
Jak usprawnić ruch dużej ryby 3m 00s
Nowe bloki - wyrażenia 2m 41s
Mierzymy odległość ryby od kursora 2m 52s
12 Gra z punktacją - etap 2
Uruchamiamy małą rybę 2m 46s
Losowy obrót ryby 3m 28s
Duża ryba zjada małą 1m 37s
Sprawdzamy kolory 1m 58s
Mała ryba została zjedzona 3m 08s
Zmieniamy położenie po zjedzeniu 2m 23s
Jak dodać zmienne położenie 3m 12s
Resetujemy widoczność ryby 1m 29s
Komunikat po zjedzeniu 2m 57s
Dodajemy dźwięki Podgląd 3m 17s
Potrzebujemy więcej małych ryb 2m 23s
Gra - podsumowanie 2m 50s
13 Gra z punktacją - etap 3
Jaki jest wynik gry 1m 15s
Wynik to zmienna 2m 05s
Stwórzmy zmienną 2m 29s
Zwiększamy wynik o 1 2m 51s
Resetujemy wynik na początku 2m 24s
Zmienne - podsumowanie 1m 59s
Zakończenie 0m 41s
Ocena uczestników
4.9
94%
6%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (42)
Paweł Krzemień
Jestem nauczycielem informatyki, ale kurs kupiłem dla swoich dzieci. Dlaczego? No, cóż. Kiedy obejrzały przykładowe lekcje stwierdziły zgodnie, że "ten Pan z komputera" lepiej ode mnie tłumaczy. Rzeczywiście dla dzieci tempo pracy jest odpowiednie. Nie zdążą się… Czytaj więcej
Kamila Górecka-Kirwiel
Fajna zabawa dla całej rodziny, kurs jest prosty w odbiorze, lekcje krótkie a każda z nich daje możliwość natychmiastowego dodania czegoś nowego do projektu, co sprawia, że dziecko się nie nudzi i chce kontynuować naukę.
Michał Czyż
Od razu dzieci zainteresowały się programowaniem. Kurs przygotowany i prowadzony przystępnym językiem. Praktyczne przykłady to zaleta każdego kursu video. Polecam kurs.
Albert Hodorowicz
Naprawdę świetny kurs! I to wcale nie tylko dla dzieci chcących nauczyć się Scratch-a od podstaw. Poleciłbym go także nauczycielom nauczania początkowego wykorzystującym na lekcjach naukę programowania. Oprócz omówienia wszystkich podstawowych funkcji programu w kursie… Czytaj więcej
Michał Duda
Fajna zabawa dla dziecka ucząca algorytmicznego myślenia a dodatkowo ciekawe uzupełnienie zajęć które miał w szkole na informatyce, gorąco polecam wszystkim rodzicom.
Ksawery Kargól

Ksawery Kargól

Certyfikowany ekspert Adobe®

4.9
Kurs programowanie dla dzieci
Informacje o szkoleniu
  • Poziom Podstawowy
  • Nielimitowany dostęp
  • Możliwość pobrania pliku
  • Darmowe aktualizacje
  • Dodatkowe materiały
  • Testy, ćwiczenia
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
69
+690 punktów premium
Group 51 Created with Sketch.
close Created with Sketch.
Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
Dlaczego warto?
Shape Created with Sketch. Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Shape Created with Sketch. Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Shape Created with Sketch. Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Shape Created with Sketch. Nie wysyłamy spamu
Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE