SSSTRASZNE RABATY     |       -40%  NA WSZYSTKIE KURSY       |       JESZCZE PRZEZ   
0 d 00 h 00 m 00 s
Kategorie
strefakursów.pl CAD & 3D

Modelowanie środowiska do gier:Trailer

Stwórz modularne elementy i zbuduj z nich środowisko 3D. Poznaj metody stosowane w projektowaniu i modelowaniu obiektów do gier komputerowych z 3ds Max

Modelowanie środowiska do gier:Modelowanie podłogi, cz. 2

Stwórz modularne elementy i zbuduj z nich środowisko 3D. Poznaj metody stosowane w projektowaniu i modelowaniu obiektów do gier komputerowych z 3ds Max
DARMOWE FRAGMENTY

Ten kurs jest częścią ścieżki:

Game Artist

user-image user-image user-image user-image
992 użytkowników podnosi swoje kwalifikacje w tej ścieżce kariery.
Płatności twisto

Opinie użytkowników

Mirosław Zaręba
5.0
Doskonały kurs dla tych osób co chcą poznać zasady tworzenia grafiki gier kompuerowych. Ator objaśnia w sposób zrozumiały, jak powstają nowocesne modele do gier . Praktyczna nauka na podstawie załączonego projektu w 3DMax. Dla mnie bomba !
marcin urbaszewski
5.0
Bardzo dobry kurs Modelowanie środowiska do gier modelowania gier w 3D w tym kursie się nauczyłem jak modelować gry pozdrawiam i polecam każdemu kto chce się nauczyć modelowania gier

Zobacz wszystkie

Czego się nauczysz:

  • metod tworzenia grafiki do współczesnych gier komputerowych

  • mapowania UV i przygotowania modeli do wypalania

  • poprawnego przygotowania modeli do teksturowaniak

  • typowego workflow podczas tworzenia grafiki 3D

  • tworzenia modeli low mid i high-poly

  • przydatnych technik pracy w 3ds Max

  • projektowania i modelowania obiektów 3D

  • przygotowywania modularnych środowis

Techniki tworzenia współczesnych gier

Modularne środowisko od zera

Workflow

Materiały dodatkowe

Co jeszcze musisz wiedzieć?

ZOBACZ WIĘCEJ
Program nauczania
1 Wprowadzenie
Wstęp i Teoria 11m 55s
Referencje 13m 05s
Pliki projektu, materiały do kursu 04m 13s
2 Modelowanie podłóg
Ustawienia i skróty klawiaturowe 21m 15s
Jednostki i siatka 09m 17s
Blockout 20m 22s
Blockout drzwi, przejscia i detale 19m 54s
Modelowanie podłogi, cz. 1 24m 01s
Modelowanie podłogi, cz. 2 Podgląd 16m 55s
Modelowanie podłogi, cz. 3 20m 12s
Modelowanie podłogi, cz. 4 18m 10s
Modelowanie podłogi, cz. 5 22m 04s
3 Modelowanie ścian mid poly
Trimsheet model 17m 25s
Trimsheet wypalanie 20m 44s
Weighted normals i modelowanie mid poly 12m 59s
Modelowanie mid poly - ściana, cz. 1 23m 59s
Modelowanie mid poly - ściana, cz. 2 22m 04s
Modelowanie mid poly - ściana, detal 26m 18s
Modelowanie - słup konstrukcyjny 21m 35s
Modelowanie - słup konstrukcyjny, detal 25m 15s
4 Modelowanie bramy low poly/high poly
Modelowanie drzwi low poly 31m 41s
Modelowanie drzwi, przygotowanie do modelu high poly 19m 46s
5 UV i przygotowanie do wypalania
Mapowanie drzwi 26m 13s
Przygotowanie do wypalania 27m 04s
Pozostałe modele - koniec pierwszego etapu kursu 27m 17s
Ocena uczestników
5 4.8 5
4.8
83%
17%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (5)
5
PROFIL PUBLICZNY
Kurs jest naprawdę super i stanowi dobre rozwinięcie tematu z kursu 3ds max od podstaw. Jednak aby się zabrać za wykonywanie tego co autor przedstawia trzeba trochę poćwiczyć ponieważ wykonywany model korytarza nie należy do najłatwiejszych :) Mimo to nauczyłem się… Czytaj więcej
5
Bardzo dobry kurs. Dobrze pomyślany i dobrze prowadzony.
5
Bardzo dobry kurs Modelowanie środowiska do gier modelowania gier w 3D w tym kursie się nauczyłem jak modelować gry pozdrawiam i polecam każdemu kto chce się nauczyć modelowania gier
5
Doskonały kurs dla tych osób co chcą poznać zasady tworzenia grafiki gier kompuerowych. Ator objaśnia w sposób zrozumiały, jak powstają nowocesne modele do gier . Praktyczna nauka na podstawie załączonego projektu w 3DMax. Dla mnie bomba !
5
PROFIL PUBLICZNY
Kurs jak najbardziej spoko aczkolwiek prowadzący za mało pewny siebie jakby nie wiedział co robi, mógłby mówić z większym entuzjazmem... No i szkoda, że kurs w oparciu o pracę na 3ds max'ie... przydałoby się rozwinięcie modelowania środowiska do gier w oparciu o… Czytaj więcej

Modelowanie środowiska do gier

Stwórz modularne elementy i zbuduj z nich środowisko 3D. Poznaj metody stosowane w projektowaniu i modelowaniu obiektów do gier komputerowych z 3ds Max
  • Poziom: Średniozaawansowany
  • Indywidualnie
    Dla zespołu
    71
    119zł
    otrzymasz 714 pkt. premium
    71
    119zł
    Potrzebujesz przeszkolić więcej niż 1 osobę? Sprawdź ofertę.
    Taniej o 40%
    Do końca promocji pozostało:
    00 : 21 : 45 : 55
    dni godz min sek

    Nielimitowany dostęp

    Rekomendacja LinkedIn

    Testy i zadania

    Mobilny dostęp 24/7

    8,5 godziny

    25 wykładów

    24 materiałów szkoleniowych

    Certyfikat ukończenia

    Elastyczne zarządzanie szkoleniami

    System motywacji

    Śledzenie postępów

    Efektywne szkolenie w 30 dni

    8,5 godziny

    25 wykładów

    24 materiałów szkoleniowych

    Certyfikat ukończenia

    Ten kurs jest częścią ścieżki
    4.5
    Game Artist
    Naucz się tworzyć realistyczną grafikę do gier. Opanuj wszystkie elementy współczesnego workflow i zostań artystą z wysokiej półki.
    198 wykładów
    992 uczestników
    Dowiedz się więcej
    Ścieżka kariery - Game Artist
    Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
    Dlaczego warto?
    Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
    Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
    Będziesz informowany o aktualnych konkursach
    Nie wysyłamy spamu
    Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
    strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
    AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE