Edytor VIM - techniki pracy    |    Kurs -20% z kodem: VIM20    |    Rabat ważny jeszcze przez
0 d 00 h 00 m 00 s
Szkolenia
DARMOWE FRAGMENTY
Modelowanie środowiska do gier
Stwórz modularne elementy i zbuduj z nich środowisko 3D. Poznaj metody stosowane w projektowaniu i modelowaniu obiektów do gier komputerowych z 3ds Max
Do końca promocji pozostało:
1 d : 12 h : 29 m
69
119 zł
+690 punktów premium
Zacznij naukę teraz, zapłać w ciągu 21 dni! Shape Created with Sketch.
8,5 godziny
25 wykładów
24 materiałów szkoleniowych
Twisto

Czego się nauczysz:

  • metod tworzenia grafiki do współczesnych gier komputerowych

  • mapowania UV i przygotowania modeli do wypalania

  • poprawnego przygotowania modeli do teksturowaniak

  • typowego workflow podczas tworzenia grafiki 3D

  • tworzenia modeli low mid i high-poly

  • przydatnych technik pracy w 3ds Max

  • projektowania i modelowania obiektów 3D

  • przygotowywania modularnych środowis

Techniki tworzenia współczesnych gier

Modularne środowisko od zera

Workflow

Materiały dodatkowe

Co jeszcze musisz wiedzieć?

ZOBACZ WIĘCEJ
Program nauczania
1 Wprowadzenie
Wstęp i Teoria 11m 55s
Referencje 13m 05s
Pliki projektu, materiały do kursu 04m 13s
2 Modelowanie podłóg
Ustawienia i skróty klawiaturowe 21m 15s
Jednostki i siatka 09m 17s
Blockout 20m 22s
Blockout drzwi, przejscia i detale 19m 54s
Modelowanie podłogi, cz. 1 24m 01s
Modelowanie podłogi, cz. 2 Podgląd 16m 55s
Modelowanie podłogi, cz. 3 20m 12s
Modelowanie podłogi, cz. 4 18m 10s
Modelowanie podłogi, cz. 5 22m 04s
3 Modelowanie ścian mid poly
Trimsheet model 17m 25s
Trimsheet wypalanie 20m 44s
Weighted normals i modelowanie mid poly 12m 59s
Modelowanie mid poly - ściana, cz. 1 23m 59s
Modelowanie mid poly - ściana, cz. 2 22m 04s
Modelowanie mid poly - ściana, detal 26m 18s
Modelowanie - słup konstrukcyjny 21m 35s
Modelowanie - słup konstrukcyjny, detal 25m 15s
4 Modelowanie bramy low poly/high poly
Modelowanie drzwi low poly 31m 41s
Modelowanie drzwi, przygotowanie do modelu high poly 19m 46s
5 UV i przygotowanie do wypalania
Mapowanie drzwi 26m 13s
Przygotowanie do wypalania 27m 04s
Pozostałe modele - koniec pierwszego etapu kursu 27m 17s
Krystian Mrozowski

Krystian Mrozowski

3D Artist

Modelowanie środowiska do gier
Informacje o szkoleniu
  • Poziom Średniozaawansowany
  • Nielimitowany dostęp
  • Możliwość pobrania pliku
  • Darmowe aktualizacje
  • Dodatkowe materiały
  • Testy, ćwiczenia
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
Do końca promocji pozostało:
1 d : 12 h : 29 m
69
119 zł
+690 punktów premium
Ten kurs jest częścią ścieżki
3.8
Game Artist
Naucz się tworzyć realistyczną grafikę do gier. Opanuj wszystkie elementy współczesnego workflow i zostań artystą z wysokiej półki.
198 wykładów
316 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - Game Artist
Group 51 Created with Sketch.
close Created with Sketch.
Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
Dlaczego warto?
Shape Created with Sketch. Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Shape Created with Sketch. Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Shape Created with Sketch. Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Shape Created with Sketch. Nie wysyłamy spamu
Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE