Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
zobaczysz na co zwracać uwagę podczas rozmowy z klientem
poznasz nowe sposoby pozyskiwania klientów
zobaczysz jak optymalizować lejek sprzedażowy
nauczysz się stosować język korzyści
będziesz potrafił radzić sobie z obiekcjami klientów
dowiesz się jak planować sprzedaż
poznasz liczne techniki wspomagające sprzedaż
dowiesz się jak motywować się do pracy
Być może jesteś początkującym sprzedawcą lub dopiero założyłeś firmę i chcesz dowiedzieć się, co robić aby zaczęła ona przynosić większe zyski. A może pierwsze kroki w sprzedaży masz już za sobą i szukasz sposobów, by poprawić swoje dotychczasowe wyniki? Bez względu na to, które zdanie opisuje cię lepiej, ten kurs będzie świetnym wyborem. Zebrałem w nim swoje kilkuletnie doświadczenie handlowe i masę przydatnych wskazówek, które z pewnością pomogą ci sprzedawać więcej!
Wiesz jak wygląda proces sprzedaży, ustaliłeś cele, które chcesz osiągnąć a może po prostu sprzedajesz z nadzieją, że to wystarczy? Możesz nie zdawać sobie sprawy, ale każdy proces sprzedaży w dużym stopniu opiera się na podobnych krokach. To tzw. lejek sprzedażowy, który możesz poprawić i udoskonalić, tak aby generować większe zyski. W tym kursie nie tylko pokażę ci czym dokładnie jest i jak powinien wyglądać skuteczny lejek sprzedażowy, ale też zastanowimy się, co możesz zrobić, aby zoptymalizować go w swojej firmie.
Pozyskiwanie klientów może być prostsze i tańsze niż myślisz. Musisz tylko wiedzieć kogo tak naprawdę szukasz i jakie narzędzia sprawdzą się najlepiej w przypadku twojego biznesu. W tym kursie pokażę ci, co zrobić, aby precyzyjnie określić profil twojego klienta. Zobaczysz również jak do jego poszukiwań w sposób praktyczny wykorzystać internet. Dowiesz się także czym różnią się między sobą poszczególne typy klientów oraz jak zadawać im odpowiednie pytania.
To nie twój produkt, a klient któremu próbujesz go sprzedać jest najważniejszy! Wielu sprzedawców kompletnie o tym zapomina, skupiając się tylko na tym co, a nie komu sprzedaje! Aby osiągnąć więcej musisz wiedzieć czego oczekuje twój klient, co jest mu potrzebne i jakie cechy twojego produktu naprawdę mają dla niego znaczenie. Musisz nauczyć się mówić językiem korzyści, dopasowywać go do oczekiwań klienta, no i przede wszystkim, musisz wiedzieć jak negocjować i radzić sobie z obiekcjami. O tym i wielu innych tematach szczegółowo opowiem ci w moim kursie.
Na pewno słyszałeś o technice “Dobry i zły glina”, być może widziałeś ją nawet w filmach. Ale czy zdawałeś sobie sprawę, że z powodzeniem wykorzystują ją również najlepsi sprzedawcy na świecie? Tego typu psychologiczne "triki" potrafią być niezwykle skuteczne, dlatego tak często wykorzystuje się je w handlu. To temat niezwykle ważny, dlatego poświęciłem mu cały osobny rozdział, w którym opowiem ci aż o 10 tego typu technikach i sposobach ich wykorzystania.
Dobry sprzedawca nigdy nie stoi w miejscu! Cały czas stara się doskonalić swoje umiejętności. W tym kursie będziemy więc zajmować się nie tylko procesem sprzedaży, klientami i technikami, ale przede wszystkim Tobą! Pokażę ci jak określić swoje słabe i mocne strony, podpowiem jak motywować się do pracy, zobaczysz również czym jest self-coaching i dlaczego powinieneś korzystać z niego codziennie.