Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
projektowania przydatnych testów A/B
tworzenia reklam wspierających sprzedaż stacjonarną
kierowania reklam na klientów konkurencji
budowania grup docelowych, które będą konwertować
optymalizacji kampanii dzięki growth hackingowi
wykorzystania reklam dynamicznych i leadowych
wykorzystania zaawansowanych możliwości Piksela Facebooka
analizowania wyników kampanii
Szkolenie prowadzone jest na odświeżonej
wersji systemu reklamowego Facebook z 2018 roku
Masz dość przepalania budżetów? Chcesz, aby pieniądze, które wydajesz na reklamę na Facebooku dawały Ci wysoki zwrot z inwestycji? Znasz podstawy prowadzenie kampanii Facebook Ads i chcesz zacząć korzystać z zaawansowanych możliwości tego systemu reklamowego? W takim razie ten kurs jest właśnie dla Ciebie! Stworzyłem go z myślą o marketingowcach, freelancerach, osobach prowadzących małe i średnie firmy lub odpowiedzialnych samodzielnie za marketing w organizacjach o dowolnej wielkości.
Czy wiesz, jakie możliwości dają takie narzędzia jak Facebook Locations, Dynamic Ads czy katalog produktów? Chcesz za pomocą Facebooka kierować klientów nie tylko na stronę internetową, ale też do punktów stacjonarnych? Chcesz wykorzystywać maksymalnie skuteczne formaty reklam remarketingowych? A może szukasz sposobu, by w reklamie pokazać klientowi nie jeden a kilka produktów? W tym kursie pokażę Ci funkcje, o których nie śniło się 90% Twojej konkurencji. Dowiesz się, jak je wykorzystać i zyskać dzięki temu znaczą przewagę walcząc o klienta.
Wiele osób myśli, że skuteczna reklama musi kosztować. To prawda, pod warunkiem, że mówimy o koszcie w postaci wysiłku, nauki i wiedzy, a nie o rozdętych często niepotrzebnie budżetach marketingowych. W tym szkoleniu znajdziesz prawdziwe, nagrane na żywo przykłady zastosowania metod growth hackingu. Pozwolą Ci one radykalnie obniżyć koszty reklamy, zwiększyć jej skuteczność i znacząco skrócić czas niezbędnego do osiągnięcia zadowalających wyników.
Stworzyłeś fanpage firmowy, ale po kilku miesiącach nadal świeci on pustkami? A może uważasz, że budowanie społeczności wokół Twojej marki to dobry pomysł, ale po prostu zbyt kosztowny i pracochłonny? W tym kursie pokażę Ci, że nie musi tak być! W jednym z rozdziałów znajdziesz kompletną instrukcję jak krok po kroku “rozkręcić” fanpage Twojej firmy.
Pomogę Ci zdobyć ponad 1000 wartościowych i zainteresowanych Twoimi postami i produktami fanów w zaledwie kilka dni i przy wykorzystaniu skromnego budżetu reklamowego.
Reklama kontaktowa to jedna z najbardziej skutecznych form pozyskiwania leadów sprzedażowych. Niestety wielu (nie tylko) początkujących reklamodawców nie wie, jak z niej korzystać i pozyskiwać dane klientów już zainteresowanych konkretnym produktem czy usługą.
W tym kursie pokażę Ci nie tylko jak powinno się budować reklamy kontaktowe, ale też jak zbierać za ich pomocą leady kompletnie za darmo! Myślisz, że to niemożliwe? Sprawdź ten kurs, a przekonam Cię, w jak dużym jesteś błędzie.
Dlaczego moja kampania nie działa? To pytanie zadaje sobie niejeden reklamodawca. W tym kursie pokażę Ci, gdzie szukać przyczyn. Dowiesz się, na które wskaźniki zwracać największą uwagę optymalizując kampanie. Zobaczysz, jak obliczyć LTV czyli “wartość klienta w czasie” i jak za pomocą uzyskanych danych i segmentacji kierować reklamy jeszcze precyzyjniej.
Podzielę się z tobą również moimi sprawdzonymi technikami zarządzania kampaniami. Dowiesz się, jak masowo edytować reklamy i zestawy reklam oraz eksportować i importować kampanie wykorzystując Excela.