Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
zwiększania sprzedaży dzięki kampaniom mailingowym
wyboru programu do email marketingu i połączenia go z Twoją stroną
unikania filtrów antyspamowych i lepszego docierania do klientów
tworzenia przyciągających nagłówków i zwiększania wskaźnika otwarć maili
pozyskiwania większej liczby subskrybentów Twojego newslettera
segmentacji bazy mailingowej i automatyzacji kampanii
testowania różnych wariantów mailingu i analizowania wyników kampanii
dbania o kwestie związane z RODO oraz ochroną danych osobowych
Jeżeli działasz online i oferujesz różne usługi albo produkty to email marketing jest jednym z najważniejszych kanałów marketingowych. Dzięki niemu możesz łatwo pozyskać klientów i zwiększyć zyski. Statystyki jasno pokazują, że jest on skuteczniejszy niż reklama w Google Ads, czy w mediach społecznościowych. Jeżeli nie wdrożyłeś jeszcze email marketingu do swojej strategii marketingowej lub Twoje działania nie są efektywne, to w tym kursie znajdziesz wiedzę i praktyczne porady, które pozwolą Ci to szybko zmienić. Nie trać więc czasu i zacznij budować skuteczne kampanie mailingowe jeszcze dziś!
O czym powinieneś pomyśleć, rozpoczynając budowanie strategii email marketingowej? Co ma kluczowy wpływ podczas planowania kampanii? Szkolenie zaczniemy od wyboru odpowiedniego narzędzia. Pomogę Ci dopasować je do Twoich potrzeb, np. wielkości bazy mailingowej oraz budżetu, jakim dysponujesz. Krok po kroku pokażę Ci również, jak zintegrować je z Twoją witryną. Dowiesz się jak przygotować formularze subskrypcji, stworzyć listę mailingową oraz jak połączyć kampanie z Twoim e-commerce. Opowiem Ci też, dlaczego niezwykle ważne już od samego początku jest budowanie tożsamości i reputacji nadawcy oraz dbanie o odpowiednie zaangażowanie odbiorców.
W kolejnym kroku dowiesz się jak od podstaw zaplanować i przygotować kampanię mailingową. Zobaczysz jak zadbać o chwytliwe tytuły, które sprawią, że z całej masy innych wiadomości odbiorcy otworzą właśnie Twój mail. Dowiesz się jak dzięki copywritingowi tworzyć skuteczne komunikaty marketingowe i zachęcać klientów do dokonywania transakcji. Opowiem Ci o ważnych aspektach technicznych, które pozwolą Ci testować różne warianty mailingu oraz segmentować użytkowników na Twoich listach. W ten sposób będziesz mógł trafnie docierać do nich z odpowiednimi komunikatami w odpowiednim czasie. Pomogę Ci też automatyzować Twoje kampanie, tak by mogły one działać i zdobywać klientów praktycznie bez Twojego udziału.
Co zrobić, aby znacząco zwiększyć liczbę zapisów do newslettera? Jak unikać sytuacji, w których Twój mailing może trafić do spamu? Jak stworzyć autoresponder, który odpowie automatycznie w razie Twojej nieobecności? Co powinna zawierać wiadomość powitalna po zapisie do newslettera i jak formatować treść maili? Czy lepiej wybrać formularz typu pop-up, czy osadzony na stronie? Dlaczego zawsze powinieneś stosować testy A/B w swoich kampaniach? Jak weryfikować ich skuteczność, dzięki Google Analytics? O co musisz zadbać w kontekście RODO i ochrony danych osobowych? Na te oraz całą masę innych pytań, odpowiedzi znajdziesz w tym szkoleniu!