• Odbierz zwrot 50 zł na kartę revolut
  • Szkolenia
    strefakursów.pl Biznes
    DARMOWE FRAGMENTY

    AdWords - Jak skutecznie reklamować się w sieci

    Sprawdzone techniki reklamy od doświadczonego praktyka
    To szkolenie zostało zaktualizowane.
    Zobacz nowy kurs
    Płatności twisto

    Czego nauczysz się z tym kursem?

    Solidne podstawy

    Efektywne kampanie

    Od autora

    Co jeszcze znajduje się w kursie?

    Najlepsze praktyki reklamowe

    Tworzenie reklam jest proste. Tworzenie skutecznych reklam to już jednak znacznie większe wyzwanie. Z tym kursem podołasz mu jednak bez problemu. Pokażemy Ci jak budować oryginalne i przyciągające wzrok reklamy, które wyróżnią się na tle twojej konkurencji. W kursie stworzymy nie tylko najpopularniejsze reklamy tekstowe, ale też graficzne, a nawet reklamy wideo.

    Trafne słowa klucze i siła remarketingu

    Wyostrzanie to jedna z najczęściej wykonywanych czynności edycyjnych i to, w jaki sposób ją wykonasz ma olbrzymi wpływ na odbiór twojej pracy. Dlatego w tej części kursu przygotowaliśmy dla ciebie kilka filmów omawiających zarówno podstawowe jak i bardziej złożone techniki dotyczące tego właśnie tematu.

    Analiza i optymalizacja

    Budowanie kampanii to jeszcze nie koniec, musisz także zająć się ich analizą i optymalizacją. Pokażemy Ci dokładnie, czego i gdzie szukać, bo wiemy, że mnogość funkcji AdWords może przyprawić o zawrót głowy. Poznasz narzędzia, które pozwolą Ci mierzyć skuteczność reklam, śledzić konwersje, zachowanie zakupowe twoich klientów czy identyfikować ewentualne problemy na koncie AdWords.

    200 zł za darmo na start

    Dlaczego warto wybrać ten kurs?

    Jeżeli prowadzisz własny biznes, nie ważne mały czy duży, ale jeszcze nie reklamujesz się w sieci, to nie czekaj dłużej. Wybierz ten kurs, stwórz swoje pierwsze kampanie, zacznij zarabiać i zdobywać nowych klientów z AdWords już dziś.

    Doświadczenie
    Efektywność
    Analiza
    Optymalizacja
    ZOBACZ WIĘCEJ
    Program nauczania
    1 Podstawy AdWords i reklamy w sieci
    Powitanie 0m 24s
    Reklama w internecie vs tradycyjne formy reklamy 4m 27s
    Zalety reklamowania się za pomocą AdWords 6m 45s
    Modele rozliczania za reklamy (CPM, CPC, CPA, CPV) 2m 37s
    Typy reklam w AdWords 5m 00s
    Gdzie AdWords wyświetla reklamy 8m 30s
    2 Poznajemy AdWords
    Zakładanie konta 5m 04s
    Struktura konta 3m 30s
    Sposoby organizowania kampanii 6m 28s
    Podstawowe elementy interfejsu 10m 53s
    3 Keywords czyli słowa kluczowe
    Czym są słowa kluczowe Podgląd 5m 48s
    Typy dopasowania słów kluczowych 8m 05s
    Wykluczające słowa kluczowe 5m 57s
    Dobór trafnych słów kluczowych 5m 27s
    Planer słów kluczowych cz.1 7m 21s
    Planer słów kluczowych cz.2 7m 32s
    4 Tworzenie pierwszej kampanii
    Wybór typu kampanii 8m 59s
    Opcje lokalizacji i języka 5m 18s
    Strategie ustalania stawek i budżet 7m 53s
    Metody wyświetlania i rotacji reklam 4m 29s
    Opcje zaawansowane 3m 04s
    5 Reklama w sieci wyszukiwania
    Jak budować skuteczne reklamy 7m 06s
    Pierwsza reklama i grupa reklam Podgląd 7m 22s
    Jak uniknąć odrzucenia reklamy przez AdWords 5m 27s
    Dodatkowe reklamy i grupy reklam 6m 18s
    Dodawanie wykluczających słów kluczowych 5m 13s
    Ustalanie różnych stawek za reklamy 7m 13s
    Kolumny i filtry 9m 03s
    Korzystanie z narzędzia Podgląd i diagnostyka reklam 3m 23s
    6 Jak działa AdWords
    Aukcje i Ranking reklamy 6m 29s
    Wynik Jakości 4m 38s
    Identyfikowanie problemów z Wynikiem Jakości 4m 01s
    Poprawa Wyniku Jakości 6m 30s
    7 Konwersje
    Czym są konwersje 4m 57s
    Konfigurowanie śledzenia konwersji Podgląd 7m 23s
    Powiązanie konta AdWords z Google Analytics 5m 59s
    8 Mierzenie skuteczności i optymalizacja
    Dodawanie kolumn konwersji 4m 30s
    Analizowanie raportów ścieżek wyszukiwania 6m 14s
    Korzystanie z Optymalizatora konwersji 5m 54s
    Testowanie kilku reklam 5m 32s
    Wybór trafnych podpowiedzi z karty Możliwości 4m 24s
    Zwrot z inwestycji, czyli ROI 5m 43s
    9 Remarketing i reklamy graficzne
    Czym jest remarketing 5m 15s
    Dodawanie tagu remarketingowego 3m 23s
    Tworzenie listy remarketingowej 8m 03s
    Listy remarketingowe – dobre rady 5m 31s
    Zasady budowania reklam graficznych 4m 56s
    Tworzenie kampanii remarketingowej 7m 45s
    Narzędzie do tworzenia reklam displayowych (graficznych) 6m 11s
    10 Reklamy wideo
    Dlaczego warto korzystać z reklam w YouTube 4m 19s
    Dostępne formaty reklam wideo 3m 21s
    Łączenie konta YouTube z AdWords 4m 09s
    Tworzenie kampanii wideo 9m 36s
    Interfejs kampanii wideo 2m 51s
    Wykorzystanie nakładki z wezwaniem do działania 4m 08s
    11 Bonus
    Często popełniane błędy w AdWords 4m 48s
    Pomocne strony internetowe dot. marketingu internetowego 3m 22s
    Jak uzyskać 200 zł bon na pierwsze kampanie 2m 23s
    Zakończenie 0m 15s
    Ocena uczestników
    5 5 80
    5.0
    97%
    3%
    0%
    0%
    0%
    Recenzje użytkowników (80)
    5
    Bardzo dobry kurs. Wszystko krok po kroku wyjaśnione wraz z przykładami. Oceniam to jako osoba początkująca nie mająca za dużo wspólnego z tą tematyką. Zatem nie oceniam pod względem błędów i składni (jeśli takie w ogóle mają miejsce, w co też wątpię bo autor od razu… Czytaj więcej
    5
    Bardzo przydatny, fajny kurs :) Polecam, mimo iż w starej wersji panelu. Dużo informacji, które można wykorzystać w praktyce. Fajnie złożone lekcje. Jeden minus - końcowe testy powinny być bardziej wymagające :) Ale ogólnie polecam :)
    5
    Jest super. Warto skorzystać z tego kursu. Pozwala rozwinąć wiedzę o skutecznej reklamie i zdobyć nowe umiejętności. Polecam dla rozwoju początkującej wiedzy każdemu!
    5
    Krok po kroku wyjaśnione, jak tworzyć kampanie, jak kierować zasięgi. Po tym szkoleniu będziesz mógł działać swobodnie w programie reklamowym google. Wszystko wyjaśnione w prosty sposób.
    5
    Świetny kurs! Moja wiedza dot. AdWords (teraz Google Ads) była mocno nieuporządkowana. Kurs ma bardzo ciekawe informacje i praktyczne implikacje. Co prawda nie jest tworzony na nowym interfejsie Google Ads ale zasady tworzenia reklam się nie zmieniły :). Z pewnością… Czytaj więcej
    Informacje o szkoleniu
      80 recenzji
      5,5 godziny
      59 wykładów
      10 materiałów szkoleniowych
    • Możliwość pobrania pliku
    • Nielimitowany dostęp
    • Testy, ćwiczenia
    • Dostęp z urządzeń mobilnych
    Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
    Dlaczego warto?
    Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
    Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
    Będziesz informowany o aktualnych konkursach
    Nie wysyłamy spamu
    Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
    strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
    AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE