WEEKEND Z GRAFIKĄ & CAD        |         DO -70 ZŁ ZNIŻKI NA KURSY Z TYCH KATEGORII        |        JESZCZE PRZEZ    
0 d 00 h 00 m 00 s
Szkolenia
strefakursów.pl Biznes
DARMOWE FRAGMENTY

AdWords - Jak skutecznie reklamować się w sieci

Sprawdzone techniki reklamy od doświadczonego praktyka
To szkolenie zostało zaktualizowane.
Zobacz nowy kurs
Płatności twisto

Czego nauczysz się z tym kursem?

Solidne podstawy

Efektywne kampanie

Od autora

Co jeszcze znajduje się w kursie?

Najlepsze praktyki reklamowe

Tworzenie reklam jest proste. Tworzenie skutecznych reklam to już jednak znacznie większe wyzwanie. Z tym kursem podołasz mu jednak bez problemu. Pokażemy Ci jak budować oryginalne i przyciągające wzrok reklamy, które wyróżnią się na tle twojej konkurencji. W kursie stworzymy nie tylko najpopularniejsze reklamy tekstowe, ale też graficzne, a nawet reklamy wideo.

Trafne słowa klucze i siła remarketingu

Wyostrzanie to jedna z najczęściej wykonywanych czynności edycyjnych i to, w jaki sposób ją wykonasz ma olbrzymi wpływ na odbiór twojej pracy. Dlatego w tej części kursu przygotowaliśmy dla ciebie kilka filmów omawiających zarówno podstawowe jak i bardziej złożone techniki dotyczące tego właśnie tematu.

Analiza i optymalizacja

Budowanie kampanii to jeszcze nie koniec, musisz także zająć się ich analizą i optymalizacją. Pokażemy Ci dokładnie, czego i gdzie szukać, bo wiemy, że mnogość funkcji AdWords może przyprawić o zawrót głowy. Poznasz narzędzia, które pozwolą Ci mierzyć skuteczność reklam, śledzić konwersje, zachowanie zakupowe twoich klientów czy identyfikować ewentualne problemy na koncie AdWords.

200 zł za darmo na start

Dlaczego warto wybrać ten kurs?

Jeżeli prowadzisz własny biznes, nie ważne mały czy duży, ale jeszcze nie reklamujesz się w sieci, to nie czekaj dłużej. Wybierz ten kurs, stwórz swoje pierwsze kampanie, zacznij zarabiać i zdobywać nowych klientów z AdWords już dziś.

Doświadczenie
Efektywność
Analiza
Optymalizacja
ZOBACZ WIĘCEJ
Program nauczania
1 Podstawy AdWords i reklamy w sieci
Powitanie 0m 24s
Reklama w internecie vs tradycyjne formy reklamy 4m 27s
Zalety reklamowania się za pomocą AdWords 6m 45s
Modele rozliczania za reklamy (CPM, CPC, CPA, CPV) 2m 37s
Typy reklam w AdWords 5m 00s
Gdzie AdWords wyświetla reklamy 8m 30s
2 Poznajemy AdWords
Zakładanie konta 5m 04s
Struktura konta 3m 30s
Sposoby organizowania kampanii 6m 28s
Podstawowe elementy interfejsu 10m 53s
3 Keywords czyli słowa kluczowe
Czym są słowa kluczowe Podgląd 5m 48s
Typy dopasowania słów kluczowych 8m 05s
Wykluczające słowa kluczowe 5m 57s
Dobór trafnych słów kluczowych 5m 27s
Planer słów kluczowych cz.1 7m 21s
Planer słów kluczowych cz.2 7m 32s
4 Tworzenie pierwszej kampanii
Wybór typu kampanii 8m 59s
Opcje lokalizacji i języka 5m 18s
Strategie ustalania stawek i budżet 7m 53s
Metody wyświetlania i rotacji reklam 4m 29s
Opcje zaawansowane 3m 04s
5 Reklama w sieci wyszukiwania
Jak budować skuteczne reklamy 7m 06s
Pierwsza reklama i grupa reklam Podgląd 7m 22s
Jak uniknąć odrzucenia reklamy przez AdWords 5m 27s
Dodatkowe reklamy i grupy reklam 6m 18s
Dodawanie wykluczających słów kluczowych 5m 13s
Ustalanie różnych stawek za reklamy 7m 13s
Kolumny i filtry 9m 03s
Korzystanie z narzędzia Podgląd i diagnostyka reklam 3m 23s
6 Jak działa AdWords
Aukcje i Ranking reklamy 6m 29s
Wynik Jakości 4m 38s
Identyfikowanie problemów z Wynikiem Jakości 4m 01s
Poprawa Wyniku Jakości 6m 30s
7 Konwersje
Czym są konwersje 4m 57s
Konfigurowanie śledzenia konwersji Podgląd 7m 23s
Powiązanie konta AdWords z Google Analytics 5m 59s
8 Mierzenie skuteczności i optymalizacja
Dodawanie kolumn konwersji 4m 30s
Analizowanie raportów ścieżek wyszukiwania 6m 14s
Korzystanie z Optymalizatora konwersji 5m 54s
Testowanie kilku reklam 5m 32s
Wybór trafnych podpowiedzi z karty Możliwości 4m 24s
Zwrot z inwestycji, czyli ROI 5m 43s
9 Remarketing i reklamy graficzne
Czym jest remarketing 5m 15s
Dodawanie tagu remarketingowego 3m 23s
Tworzenie listy remarketingowej 8m 03s
Listy remarketingowe – dobre rady 5m 31s
Zasady budowania reklam graficznych 4m 56s
Tworzenie kampanii remarketingowej 7m 45s
Narzędzie do tworzenia reklam displayowych (graficznych) 6m 11s
10 Reklamy wideo
Dlaczego warto korzystać z reklam w YouTube 4m 19s
Dostępne formaty reklam wideo 3m 21s
Łączenie konta YouTube z AdWords 4m 09s
Tworzenie kampanii wideo 9m 36s
Interfejs kampanii wideo 2m 51s
Wykorzystanie nakładki z wezwaniem do działania 4m 08s
11 Bonus
Często popełniane błędy w AdWords 4m 48s
Pomocne strony internetowe dot. marketingu internetowego 3m 22s
Jak uzyskać 200 zł bon na pierwsze kampanie 2m 23s
Zakończenie 0m 15s
Ocena uczestników
5 5 83
5.0
97%
3%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (83)
5
Naprawdę przydatny kurs. Bardzo mi pomógł.
5
Pomocny kurs wyjaśniający krok po kroku jak wejść w świat Adwords
5
Duża dawka podstawowej wiedzy przekazana w prosty i przejrzysty sposób. Polecam!
5
Bardzo dobry kurs. Wszystko krok po kroku wyjaśnione wraz z przykładami. Oceniam to jako osoba początkująca nie mająca za dużo wspólnego z tą tematyką. Zatem nie oceniam pod względem błędów i składni (jeśli takie w ogóle mają miejsce, w co też wątpię bo autor od razu… Czytaj więcej
5
Bardzo przydatny, fajny kurs :) Polecam, mimo iż w starej wersji panelu. Dużo informacji, które można wykorzystać w praktyce. Fajnie złożone lekcje. Jeden minus - końcowe testy powinny być bardziej wymagające :) Ale ogólnie polecam :)
Informacje o szkoleniu
    83 recenzji
    5,5 godziny
    59 wykładów
    10 materiałów szkoleniowych
  • Możliwość pobrania pliku
  • Nielimitowany dostęp
  • Testy, ćwiczenia
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE